Dzisiaj jest 18 maja 2024, 21:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomocy! W zakupie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Pomocy! W zakupie

Post » 12 marca 2014, 08:27

Witam wszystkich! Chcę kupić motocykl Honde cbr 929rr ale mam dylemat pomiędzy 1 http://allegro.pl/honda-929-i4038526504.html 2 http://tablica.pl/oferta/honda-fireblad ... 0aae70adc1. Nie chcę kupić jakiegoś szrota więc stwierdziłem ze założe temat i znawcy pomogą mi w wyborze:) Wydaje mi sie ze motocykl nr 2 był malowany ale nie jestem tego pewien bo sprzedawca wysłał mi więcej fotek i jest w zbyt idealnym stanie wizualnym (plastiki) Motocykl nr 1 wydaje mi się ze jest w oryginale ale boje sie trochę bo ma przebieg 53tys i czy zaraz nie bedę musiał naprawiać 2 biegu albo jakiejs innej droższej usterki:( A drugi ma 41tys. Możecie mi od razu powiedzieć co warto sprawdzić przy zakupie motocykla? Proszę o szybo odpowiedz bo w piątek chce jechac po motocykl bo udało załatwić mi się wolne w pracy. I zauważyłem ze przy motocyklu nr 2 naklejka na pastiku bocznym na napisie FIREBLADE nie dochodzi do konca plastiku i przecina sie na literce A a w żółtej miedzy B i A i patrza na orygianlne malowania w internecie to wychodzi na to ze żółta cbr ma oryginalne naklejki a ta 2 była malowana. Proszę o odpowiedzi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 12 marca 2014, 09:50

na głównej stronie fireblade.pl :) masz fireblade zone tam masz historie fireblade :D malowania opis tech itd itp :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 21
Rejestracja: 28 lutego 2014, 20:23
Lokalizacja: poznan
Motocykl: 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 10:24

prawdopodobnie oba malowane pierwsza ma przytarty dekiel alternatora no i ciekawa sprawa jak prze ślizgu przytrzeć tylko to na bank jakiś plastik był maźnięty ale hmm tym bym sie nie przejmował bez oględzin na oko nic nie stwierdzisz żółta ma przycięty wydech ;/ plus ze ma fajne oponki s20 kozak (jesli opis jest prawdziwy i maja roczek )osobiscie bardziej podoba mi sie niebieska takie mam wrazenie ze ta z allegro juz z lekka przechodzona a przebieg lol 50tysi to pryszcz o ile jest 50 a nie 2x tyle

aaa i napęd w pierwszej nie wygląda na wymieniony w zeszłym sezonie (chyba ze nie aktualne zdjecia)

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 10:51

lajt111 pisze:prawdopodobnie oba malowane pierwsza ma przytarty dekiel alternatora no i ciekawa sprawa jak prze ślizgu przytrzeć tylko to na bank jakiś plastik był maźnięty ale hmm tym bym sie nie przejmował bez oględzin na oko nic nie stwierdzisz żółta ma przycięty wydech ;/ plus ze ma fajne oponki s20 kozak (jesli opis jest prawdziwy i maja roczek )osobiscie bardziej podoba mi sie niebieska takie mam wrazenie ze ta z allegro juz z lekka przechodzona a przebieg lol 50tysi to pryszcz o ile jest 50 a nie 2x tyle

aaa i napęd w pierwszej nie wygląda na wymieniony w zeszłym sezonie (chyba ze nie aktualne zdjecia)


Mówisz ze żółta przechodzona? W jakim sensie? :) A to w żółtej jest przyciety wydech tak? Taki krótki nie wyszedl w oryginale? To ogólnie radzisz żeby jechać po tą z tablicy? Pytam bo do tej niebieskiem mam 300km a do żółtej 140 ale jak oceniasz ze żółta może być trefna to lepiej jechac te 300 ale jeszcze poczekam czy ktoś się odezwie. Dzieki za odpowiedz :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 12 marca 2014, 10:56

zaglądałeś do działu giełda na forum ;) z tego co pamiętam coś było
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 11:11

cbrstreet pisze:zaglądałeś do działu giełda na forum ;) z tego co pamiętam coś było

Właśnie patrze co jest i znalazłem 3 ale 2 do mnie nie przemawiają, a 3 żółta co jest do sprzedania to dzwoniłem już do sprzedawcy i ma licznik w milach oraz malowana była i stare naklejki nie były zdarte przy malowaniu(Trochę wiocha ze nie zdarte naklejki tylko pomalowano je). A nie chce kupować moto i zaraz inwestowac w nie żeby kupić nowe naklejki i licznik też kupić nowy, bo niby nie można zmienić przebiegu na km/h tylko predkosciomierz.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 14:26

-Co do tej żółto/niebieskeij .
Lusterka nie są od sc44 czy też sc 50 możę od sc 28 lub od innego modelu hondy .
Amorek skrętu to zwykły amorek standardowy do suzuku/ hondy do kipuenia za 100/200zł an allegro więc od razu jego wymienić .
Dekiel przytarty ael widzi mi się bardziej na parkingówkę lub delikatny szlifek .
Śrubki pozmieniane przy lampie mocownaiach , albo ktos tak sobie ubzdurał albo po gongu ktoś składał .
Tłumik sam mam taki oraz drugi długi tylko po to że na krótki bardziej sie drze i mi sie to podoba :fuckyou: .
Ma swoje bolączki ael nie ma co patrzeć jakąś przygodę miała ale nawet wygląda na zdjęciach ciekawe jak na żywo .
Przebieg 50k jeśli jest ori to nie masz co sie bać ja swoją kupiłem od 1 właściciela z takim przebiegiem i silnik zdrowiutki ;) .

- Co do niebieskie
Na bank leżała na prawą stronę , naklejki lipnje podróbki i brakuje kilku .
Wiele z fotek nie wywnioskuje się . Gdybyś miał więcej tej neibieskiej to było by dużo lepiej .

Nie mniej za żadna z nich nie dałbym ceny wyjściowej wolałbym już tą z forum .
I pamiętaj kolorem sie nei jeździ . Dlatego ja swoja przemalowywuje i tak wiem że straci na wartości :P

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 15:43

AdamSsS pisze:-Co do tej żółto/niebieskeij .
Lusterka nie są od sc44 czy też sc 50 możę od sc 28 lub od innego modelu hondy .
Amorek skrętu to zwykły amorek standardowy do suzuku/ hondy do kipuenia za 100/200zł an allegro więc od razu jego wymienić .
Dekiel przytarty ael widzi mi się bardziej na parkingówkę lub delikatny szlifek .
Śrubki pozmieniane przy lampie mocownaiach , albo ktos tak sobie ubzdurał albo po gongu ktoś składał .
Tłumik sam mam taki oraz drugi długi tylko po to że na krótki bardziej sie drze i mi sie to podoba :fuckyou: .
Ma swoje bolączki ael nie ma co patrzeć jakąś przygodę miała ale nawet wygląda na zdjęciach ciekawe jak na żywo .
Przebieg 50k jeśli jest ori to nie masz co sie bać ja swoją kupiłem od 1 właściciela z takim przebiegiem i silnik zdrowiutki ;) .

- Co do niebieskie
Na bank leżała na prawą stronę , naklejki lipnje podróbki i brakuje kilku .
Wiele z fotek nie wywnioskuje się . Gdybyś miał więcej tej neibieskiej to było by dużo lepiej .

Nie mniej za żadna z nich nie dałbym ceny wyjściowej wolałbym już tą z forum .
I pamiętaj kolorem sie nei jeździ . Dlatego ja swoja przemalowywuje i tak wiem że straci na wartości :P


Link do zdjęć z 929 niebieska: http://www.speedyshare.com/dPCJ4/929-Niebieska.rar
Możecie mi od razu powiedzieć jak wam się sprawują sprzęty? Co warto sprawdzić przy zakupie 929? :) Bo różne opinie słyszałem na ten temat? :) Będę wdzieczny :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 28 lutego 2014, 20:23
Lokalizacja: poznan
Motocykl: 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 16:14

hohho smaru to ten łańcuch chyba nigdy nie widział suchutki i brudny jak by w błocie jeździł ... ale ogólnie sprzęt wygląda ok swoje lata ma i cudów bym się nie spodziewał ciężarki i manetki zmienione i zarysowana klamka hamulca moze to świadczyć o glebie no i ta pseudo carbon szyba a fuu .... przy zakupie sprawdzaj standard czyli czy silnik suchy (plamy oleju zacieki itp ) szczególnie po stronie altka poza tym wiadomo łożyska czy nie maja luzów (główka ramy koła wachacz ) można lagi popompowac czy nie ciekną silnik odpalić na zimnym czy nic nie stuka potem rozgrzać powciskac sprzegło czy kosza nie słychać ... najlepiej zabrac ze soba mechanika znajomego a jesli nie znajomego to odpłatnie warto wydac te 300zł niz trafić na minę

 
Posty: 22
Rejestracja: 12 marca 2014, 08:06
Lokalizacja: Przyprostynia
Motocykl: Honda CBR 929RR FIREBLADE
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 16:20

lajt111 pisze:hohho smaru to ten łańcuch chyba nigdy nie widział suchutki i brudny jak by w błocie jeździł ... ale ogólnie sprzęt wygląda ok swoje lata ma i cudów bym się nie spodziewał ciężarki i manetki zmienione i zarysowana klamka hamulca moze to świadczyć o glebie no i ta pseudo carbon szyba a fuu .... przy zakupie sprawdzaj standard czyli czy silnik suchy (plamy oleju zacieki itp ) szczególnie po stronie altka poza tym wiadomo łożyska czy nie maja luzów (główka ramy koła wachacz ) można lagi popompowac czy nie ciekną silnik odpalić na zimnym czy nic nie stuka potem rozgrzać powciskac sprzegło czy kosza nie słychać ... najlepiej zabrac ze soba mechanika znajomego a jesli nie znajomego to odpłatnie warto wydac te 300zł niz trafić na minę

To ogólnie mówisz ze nie jest zle tak? A możesz mi powiedziec jak ci sie spisuje twoja 929? WSzystko łądnie pięknie? :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 28 lutego 2014, 20:23
Lokalizacja: poznan
Motocykl: 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2014, 16:40

za dużo ci nie napisze bo od nie dawna mam swoją wczesniej miałem horneta 600 potem 900 i troche jeździłem na gsxr k1 ... porównując te sprzęty to jesli chodzi o pozycje za kierownica to oba hornety super wygodne 929 trochę gorzej z wygoda ale tragedii niema za to gsxr masakra nie mogłem znalesc pozycji moto typowo na tor zupełnie nie dla mnie ... jesli chodzi o prowadzenie to 929 wygrywa zawieszenie pieknie wybiera nierówności itp. w zakręty sama wchodzi bez wysiłku wg mnie lepiej niz oba hornety ogólnie 929 najbardziej przypadła mi do gustu jesli chodzi o oddawanie mocy jest narwana bestja ale do opanowania (gsxr zbyt narwany az strach odwijać w łuku ) mimo iz od zakupu przejechałem na niej około 350km smiało moge polecic aa pali niewiele z moich obliczen wyszło 7-8l jazda mieszana (czasem pod czerwone pole bez oszczedzania ) porównując do gsxr gdzie srednia była w okolicach 12 to raczej niewiele .... moja była tania bo po szlifie ale sie z tym liczyłem ze troche bede musiał przy niej dłubac zato silnik igła i to naj wazniejsze po wymianach typu olej uszczelniacze i naprawa owiewek mycie smarowanie całosciowy przegląd z wymiana wszystkich płynów za swoja dałem 11tysi sumujac choc w zakupie była tansza

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 12 marca 2014, 17:43

Kolego - z Twoim podejściem do tematu to podejrzewam, że kupisz pierwszy lepszy sprzęt, który według wzoru malowania będzie odpowiadał orginałowi. Albo będziesz miał szczęście albo się potem załamiesz. Poczytaj troche o 929 co i jak sprawdzić, na co zwrócic uwage przy zakupie ( np blok silnika w okolicy altka), po co zabrać ze soba na oględziny multimetr, to moze uda Ci się kupić fajny egzemplarz. Wszystko jest na forum ładnie opisane. Pozdrawiam!

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość