lajt111 pisze:prawdopodobnie oba malowane pierwsza ma przytarty dekiel alternatora no i ciekawa sprawa jak prze ślizgu przytrzeć tylko to na bank jakiś plastik był maźnięty ale hmm tym bym sie nie przejmował bez oględzin na oko nic nie stwierdzisz żółta ma przycięty wydech ;/ plus ze ma fajne oponki s20 kozak (jesli opis jest prawdziwy i maja roczek )osobiscie bardziej podoba mi sie niebieska takie mam wrazenie ze ta z allegro juz z lekka przechodzona a przebieg lol 50tysi to pryszcz o ile jest 50 a nie 2x tyle
aaa i napęd w pierwszej nie wygląda na wymieniony w zeszłym sezonie (chyba ze nie aktualne zdjecia)
cbrstreet pisze:zaglądałeś do działu giełda na forum z tego co pamiętam coś było
AdamSsS pisze:-Co do tej żółto/niebieskeij .
Lusterka nie są od sc44 czy też sc 50 możę od sc 28 lub od innego modelu hondy .
Amorek skrętu to zwykły amorek standardowy do suzuku/ hondy do kipuenia za 100/200zł an allegro więc od razu jego wymienić .
Dekiel przytarty ael widzi mi się bardziej na parkingówkę lub delikatny szlifek .
Śrubki pozmieniane przy lampie mocownaiach , albo ktos tak sobie ubzdurał albo po gongu ktoś składał .
Tłumik sam mam taki oraz drugi długi tylko po to że na krótki bardziej sie drze i mi sie to podoba .
Ma swoje bolączki ael nie ma co patrzeć jakąś przygodę miała ale nawet wygląda na zdjęciach ciekawe jak na żywo .
Przebieg 50k jeśli jest ori to nie masz co sie bać ja swoją kupiłem od 1 właściciela z takim przebiegiem i silnik zdrowiutki .
- Co do niebieskie
Na bank leżała na prawą stronę , naklejki lipnje podróbki i brakuje kilku .
Wiele z fotek nie wywnioskuje się . Gdybyś miał więcej tej neibieskiej to było by dużo lepiej .
Nie mniej za żadna z nich nie dałbym ceny wyjściowej wolałbym już tą z forum .
I pamiętaj kolorem sie nei jeździ . Dlatego ja swoja przemalowywuje i tak wiem że straci na wartości
lajt111 pisze:hohho smaru to ten łańcuch chyba nigdy nie widział suchutki i brudny jak by w błocie jeździł ... ale ogólnie sprzęt wygląda ok swoje lata ma i cudów bym się nie spodziewał ciężarki i manetki zmienione i zarysowana klamka hamulca moze to świadczyć o glebie no i ta pseudo carbon szyba a fuu .... przy zakupie sprawdzaj standard czyli czy silnik suchy (plamy oleju zacieki itp ) szczególnie po stronie altka poza tym wiadomo łożyska czy nie maja luzów (główka ramy koła wachacz ) można lagi popompowac czy nie ciekną silnik odpalić na zimnym czy nic nie stuka potem rozgrzać powciskac sprzegło czy kosza nie słychać ... najlepiej zabrac ze soba mechanika znajomego a jesli nie znajomego to odpłatnie warto wydac te 300zł niz trafić na minę
Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość