Dzisiaj jest 03 maja 2024, 11:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pochylenia 929 w zakręcie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 22 września 2012, 17:02
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Pochylenia 929 w zakręcie

Post » 17 kwietnia 2014, 17:49

Witam chodzi dokładnie o to pod jakim katem motocykl da sie położyć na torze w zakręcie? W gsxr 1000 k1 do 54,5 stopni a jak to wyglada w 928?
Pzdro. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 17 kwietnia 2014, 18:33

Pierwsza sprawa to opony jakie założysz, jaki profil. Gdy założysz sportową oponę będzie większy kąt ale może zabraknąć CI prześwitu. Większość motocykli danej klasy ma podobny kąt pochylenia na standardowych oponach... Nie wiem czy ktoś to badał szczególnie że 929 i 954 nie były i nie są szczególnie często na torze wykorzystywane...

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 17 kwietnia 2014, 18:34

Przecież nikt z kątownikiem nie jeździ...położysz na tyle ile masz odwagi i opony pozwolą, nie wspominając o podnóżkach.

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 17 kwietnia 2014, 20:22

Levy139, jak w zakręcie zaczniesz przycierać setem to już jest odpowiedni kąt :D 929 ma troche je za nisko ;) wtedy można za pauzować i mierzyć :)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Re: Pochylenia 929 w zakręcie

Post » 17 kwietnia 2014, 23:47

Levy139 pisze:Witam chodzi dokładnie o to pod jakim katem motocykl da sie położyć na torze w zakręcie? W gsxr 1000 k1 do 54,5 stopni a jak to wyglada w 928?



W T F?????

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 18 kwietnia 2014, 08:18

do przytarcia bolców w podnóżkach nie trzeba wiele nawet kolanem nie trzeba trzeć żeby już bolczyki przycierały, ale po ich wykręceniu jest już dużo lepiej, ogólnie z tego co czytałem wszedzie to fireblady mają właśnie bardzo nisko podnóżki i łatwo przytrzeć strasznie. ale jak to się ma na wartość w stopniach to nie mam pojęcia ani nigdzie nigdy nie wyczytałem takiego info

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 18 kwietnia 2014, 10:04

:fuckyou: nie karmić trolla :fuckyou2:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 kwietnia 2014, 15:26

Nie wiem ile wskazanie programu pirelli ma się do rzeczywistości ale u mnie wyglądało to tak:

Obrazek

 
Posty: 22
Rejestracja: 22 września 2012, 17:02
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 23 kwietnia 2014, 08:09

To ze stupkami sie trze to ja wszystko wiem. Ale sportowe sety i jest lepiej maja sc28 latałem po torach to masakra ale ona tylko jakieś 45 stopni sie kładka a sety zdarłem do końca i chce kupić 929 na tor i robię sobie rozeznanie co lepsze ale sentyment do hondy zostal ogromny :) dlaczego 929 i 954 nie na tor? Suzuki to same stuki nie lubię ich są jakieś takie dretwe.
Pzdro. :)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 23 kwietnia 2014, 12:47

Levy139 pisze:To ze stupkami sie trze to ja wszystko wiem. Ale sportowe sety i jest lepiej maja sc28 latałem po torach to masakra ale ona tylko jakieś 45 stopni sie kładka a sety zdarłem do końca i chce kupić 929 na tor i robię sobie rozeznanie co lepsze ale sentyment do hondy zostal ogromny :) dlaczego 929 i 954 nie na tor? Suzuki to same stuki nie lubię ich są jakieś takie dretwe.


Jak uwazasz ze sa dretwe to sie przejedz zdrowym k1 k2 k3 k4 1000 i potem wroc na forum ladnie przepros i moze beda ci wybaczone twoje wini i grzechy :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 23 kwietnia 2014, 18:40

roksc33, co ty porównujesz np k 3..4lytra do 929? :) ..wiadome że kładzie honde :) porównać można 750 z 929. :D

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 23 kwietnia 2014, 18:46

Czarny pisze:roksc33, co ty porównujesz np k 3..4lytra do 929? :) ..wiadome że kładzie honde :) porównać można 750 z 929. :D


kolega napisal zemotory sa niebardzo. podejrzewam ze 750 k2 i 929 niemialo by duzo do gadania z k2 750. wiem bo mialem:)i 750 k2 ma pieknie dlugie biegi. nie bes powodu n torze 750 jest guru:)


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości