Dzisiaj jest 18 maja 2024, 08:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 30 września 2014, 19:25

Panowie powie mi ktoś w końcu co i jak dokładnie się reguluje w układzie wtryskowym naszych ceberek? reguluje się podciśnienia w kolektorze dolotowym? co tam się dokładnie robi, w gaźniku wiadomo ustawia się skład mieszanki i synchro a jak to jest w naszych na wtrysku bo nigdzie nic dokładnego nie mogę znaleźć a nie powiem że chętnie bym zajrzał do swojego bo juz 40 tys pykło a na bank nic tam nikt nigdy nie robił.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 30 września 2014, 23:50

Możesz wycziścić wtryski ale nie ma takiej potrzeby . Zwyczajnie czyści się przepustnice z całym korpusem i synchronizuje się je .

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 03 października 2014, 10:58

czyli po prostu mają sie równo otwierać motylki w przepustnicach tak? tak jak w gaznikach, ja kieś podcisnienia itp nic sie nie ustawia?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 03 października 2014, 11:57

synchro przepustnic startowych i nic więcej się nie tyka chyba że nie domagają wtryski. Wiadomo nagary itp z przepustnic jak najbardziej poczyścić przed ustawianiem.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 06 października 2014, 11:59

a jak to zrobić synchro przepustnic ? nigdy tam nie wnikałem jak i co. są jakieś śrubki ? i ustawić żeby wszystkie idealnie równo się otwierały tak?

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 06 października 2014, 13:21

Maciek,na oko nie ustawisz. Musisz użyć wakuometrów,tak jak przy synchro gazników. Tak przynajmniej mi się wydaje i tak widziałem w serwisówce. Popytaj jeszcze ale moim zdaniem bez waku się nie obejdzie. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 06 października 2014, 14:34

no ale koledzy wyżej nic nie piszą o żadnych podciśnieniach więc nie potrzebne waku, a tylko o samych przepustnicach

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 06 października 2014, 15:33

Może tu coś wywnioskujesz? Znalazłem przed chwilą w necie :)
http://forum.gazeta.pl/forum/w,508,6990 ... ysku_.html

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 06 października 2014, 15:40

Samemu tego się nie tykaj bo możesz sobie narobić problemów. Jedz do dobrego mechanika to ci to zrobi.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 07 października 2014, 11:32

no ale Wiertło czego nie tykać bo ja nadal nie mogę pojąć co i jak się robi, rozumiem że piszesz o tym co wcześniej napisałeś czyli synchronizacji przepustnic startowych, no ok ale jak to się robi co do tego jest potrzebne wiesz ? u mnie nic nie wskazuje na jakiekolwiek potrzebne ingerencje bo moto chodzi jak zegarek, ale że lubie być ciekawski to jestem ciekaw co i jak trzeba zrobić i jeśli dałbym rade to zrobić to chętnie bym się podjął pod warunkiem że wiedza i sprzęt mi na to pozwoli jeśli będzie zbyt skomplikowane to nie bede tykał, ale jak mówie nadal nikt mi dokładnie nie wyjaśnil co i jak trzeba wyregulować i czym. a w serwisówce też nic nie mogę znaleźć w tym temacie chyba że słabo szukałem

a Barti z tego linku też nie wiele wynika, jeden pisze tak drugi inaczej i nie wiadomo o co chodzi

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 07 października 2014, 15:52

poświęciłem 5 minut w manualu dla 929 strona 5-81. śrubki masz w bloku 4 sztuki klucz 8 jak się nie mylę. Musisz mieć wakuometry.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: synchro przepustnic wtrysków? co i jak?

Post » 07 października 2014, 20:11

podłącze się pod temat rozumiem że chodzi o 929, więc do synchronizacji podciśnienia przepustnic potrzebujesz wakuometry w tym przypadku cztery po jednym na każdy cylinder.Podnosisz zbiornik wykręcasz śrubki łączników podciśnienia, podłączasz wakuometry pod łączniki .Odłączasz węże powietrza układu PAIR od zaworów i zatykasz otwory w tych pokrywkach (zaworach).Odpalasz silnik ustawiasz wolne obroty na ok.1200rpm. i regulujesz podciśnienia wszystkich cylindrów do pierwszego cylindra.Operację przeprowadzasz na rozgrzanym silniku.potem odblokowujesz zawory systemu PAIR zakładasz węże, jeśli wolne obroty się zmienią regulujesz.zdejmujesz wakuometry wkręcasz śrubki blokujące z siłą 3 NM. I po robocie. :one:

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości