Dzisiaj jest 02 maja 2024, 06:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kody bledow 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 26 lutego 2009, 21:53
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: F4is
Rok produkcji: 0

Kody bledow 929

Post » 27 lutego 2009, 09:22

Siemanko!
Potrzebuje na szybko kody bledow 929.
Mam manuala ze strony glownej i nic tam nie znalazlem - moze jestem ulomny moze ich tam nie ma :P
Tylko nie piszcie zebym kupil jakiegos inneog manuala, bo do ogladania moto tego nei zrobie :P
Dzieki :)
pozdr
G3d

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 lutego 2009, 10:00

W manualu ze strony są dokładnie opisane. Jak będziesz kupował moto to kontrolka MIL ma zgasnąć po odpaleniu i tyle. Chyba że koniecznie chcesz kupić okazję z błędami do małej regulacji :mrgreen: :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2009, 10:28

Dokładnie tak jak pisze "cziken929" wszystko jest opisane w serwisówce ze str gł.Od 5.7 jak zacząć.5.11 wykaz błędów,a od 5.13 jak je naprawić.. :D Nawet jak znajdziesz inna serwisówkę to błędy i tak będą te same 8) Pozdrawiam.. :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 26 lutego 2009, 21:53
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: F4is
Rok produkcji: 0

Post » 27 lutego 2009, 21:09

Juz znalazlem sam :P
A okazja itak jest okazja :P
Ale bez wtopy bo od znajomego z ktorym wlasnie ogladamy i robimy sprzeta.
Zawor EGCV chyba sie zawiesil.
Tak czy siak dzieki :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 28 lutego 2009, 10:23

Spoko nie ma spr.. 8)

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

Post » 01 sierpnia 2009, 14:13

Witam, mam ten sam problem, swieci sie caly czas kontrolka FI razem z czerwona lampka, czasami czerwona lampka mrognie 5 razy. Moto przerywa w zakresie 3-5tys. obrotow. Co to moze byc? Wtryski do czyszczenia?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 sierpnia 2009, 15:40

pewnie ukryncone tryby servomotóra więc....kod błędu 35

[ Dodano: Sob Sie 01, 2009 3:48 pm ]
ściągnij dolną osłonę (jeśli to 929) z lewej strony na kolektorze zawr EGCV osłonięty chromowanym pokryweczkiem który czeba ściągnąć. Teraz odpal fumkę i wkręć na 3000rpm...serwo powinno pociągnąć to kółeczko znaczkiem na godz 12 o'clock, jeśli nie to wkręć na 8000rpm a wówczs serwo powinno pociągnąć słynne kółeczko na późne popołudnie 18 o'clock lub wcześnie rano 6 o'clock. Jeśli kółki ni chu-ja nie chce ruszyć to na wyszukiwarce allegro wpisz "silniczek exupu" i pertraktuj cenowo rotfl2:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1
Rejestracja: 20 października 2009, 09:48
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2009, 10:05

cziken929, siemanko podobno pomagasz przy naprawie 929 kumpel mi mowil chodzi mi o te kody bledow mam prosbe wyslij mi sms a ja zadzwonie to powiem o co chodzi 792 622 041

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 października 2009, 12:06

mikk987, klikasz tu:
http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php
i zasysasz serwisówke do 929...
następnie otwierasz na stronie 5-8 i czytasz jak się dokonuje 'samodiagnostyki' (SELF-DIAGNOSTIC PROCEDURES), jak już to rozkminisz to skaczesz do strony 5-11 (PGM-FI SELF-DIAGNOSIS MALFUNCTION INDICATOR LAMP (MIL) FAILURE CODES) i szukasz błędu który wykryłeś tam znajdziesz co on oznacza i jaka może być jego przyczyna... jak to opanujesz to pytasz ziomków na forum co dalej :mrgreen:
Powodzenia

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 22 listopada 2009, 02:32

Kiedyś byłem w serwisie na połczyńskiej i z kolesiem ktory handluje tym całym szrotem wpadliśmy w gadke na temat motocykli i wypadków, stwierdził ze w motocyklach można sprawdzić czy dany motocykl zaliczył glebe czy nie, podobno wyskakuje wtedy jakis blad bądź mozna go w jakiś sposób odczytać (być moze wcisnieciem odpowiedniej sekwencji prrzyciskow przy liczniku). Jeżeli ktoś ma pojęcie jak mozna to sprawdzic to bede wdzieczny za info, bo w najblizszym czasie zamierzam nabyc 929 i jezeli wogole takie cos jest do sprawdzenia to bedzie bardzo pomocne przy ogledzinach

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 listopada 2009, 02:41

ty no ja jestem na tyle zaawansowany w tych sprawach ylektroniki, że jestem w stanie odczytać z kumputera kto jeździł w dresie a kto w kumbinezonie...i piszeł poważnie :027:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2009, 09:06

Nowy pisze:Kiedyś byłem w serwisie na połczyńskiej i z kolesiem ktory handluje tym całym szrotem wpadliśmy w gadke na temat motocykli i wypadków, stwierdził ze w motocyklach można sprawdzić czy dany motocykl zaliczył glebe czy nie, podobno wyskakuje wtedy jakis blad bądź mozna go w jakiś sposób odczytać (być moze wcisnieciem odpowiedniej sekwencji prrzyciskow przy liczniku). Jeżeli ktoś ma pojęcie jak mozna to sprawdzic to bede wdzieczny za info, bo w najblizszym czasie zamierzam nabyc 929 i jezeli wogole takie cos jest do sprawdzenia to bedzie bardzo pomocne przy ogledzinach


Nie ma takiej opcji !! Sprawdzenie kompa pokaże tylko błędy spowodowane uszkodzeniem czujników,lub jeśli ktoś majstrował w moto a włączył zapłon a czujniki (lub jakieś kostki) miał wypięte to wtedy komp takie coś notuje.Ale jeśli były one tylko wypięte to można błędy skasować,jeśli są uszkodzone to po kasowaniu i ponownym uruchomieniu moto błędy wyskoczą.To samo tyczy się licznika nie sprawdzisz przez kompa czy przebieg był kasowany.Tylko jak się rozkręci licznik to będzie widać po śladach lutowania.Pozdro.. :piwo:

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości