Dzisiaj jest 13 listopada 2019, 14:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

brak mocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

brak mocy

Post » 16 marca 2009, 22:55

Witam wszystkich . Wczoraj dosiadlem swej pieknej i chciałem sprawdzic predkosc maxymalna, i niestety dalsza czesc nie jest wesoła :x , 260 km/h to wszystko co wskazywał cyferblad , próbowalem ze cztery razy i nic ponadto :shock: Moto ma nowe świece , wymienione płyny i filtr powietrza , przebieg 46 tys. niby faktyczny , faktem jest ze strasznie wiało az obraz mi sie rozmywał :twisted: ale czy to mogłoby chamowac 150 konnego potwora jakim jest FAJEREK , macie jakies teorie oprócz sprzedaj motor :roll:

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2009, 23:01

Jakie zebatki?

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 16 marca 2009, 23:20

myslałem ze norma ale sprawdze to i napisze

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2009, 00:12

może też z francji :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 17 marca 2009, 00:45

dawaj do mnie to przetestujemy :) Ostry wiatr moze duzo zdzilac, moze masz wlasnie namieszane z zebatkami na turystyka, bo juz takie widzialem, a moze dlawiona, jezeli jest dobra itp to nie sprzedawaj, no chyba ze mi............. ;P

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2009, 12:31

witam ,okazuje sie ze w dowodzie jest wbite 94 kilowaty mocy czyli okolo128 KM :shock: i teraz pytanie co zrobic zeby ja odblokowac ?? słyszałem o power comanderach ale nie za bardzo sie orientuje w temacie , czy takie zdławione moto ma jakies ogólne wady pomijajac moc oczywiscie ??? doradzcie cos , bo niby róznicy w przyspieszeniu nie ma ale fakt ze nie ma pełnej mocy :evil: to tak jakbym chodził z Angeliną Jole i nie mógł jej bzyknąć!!!! :D

 
Posty: 211
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2009, 20:52

MAPET pisze: :evil: to tak jakbym chodził z Angeliną Jole i nie mógł jej bzyknąć!!!! :D

hehehheheheh dobre ;D

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2009, 23:48

wystarczyło zajrzeć w papiren przed wypłatą gotówki...
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 18 marca 2009, 13:05

ja wol ja wol :D zauroczyła mnie i nawet nie patrzyłem jej w zyciorys, bo była od znajomego który tez nie zwrócił uwagi , a ze chłopak ma spokojna dusze nigdy nie jechał tak szybko :) jednak nie trza płakac nad rozlanym mlekiem , orientuje sie ktos co podpiac zeby odzyskac utraconą moc

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 13:42

Witam

Ja mam podobny problem 94 kW i jedzie 264 km/h max ;/ ( Fire 954 ) też tyle wbite jest w dowodzie moje moto jest z UK co to może być ?... blokady na dolocie nie mam , kumpel ma 900rr i mówi , ze moje mot idzie o niebo lepiej na koło ale to może być spowodowane wagą motocykla i konstrukcją ramy, do 240 km/h się zbiera , a później nagle staje jakbym miał spadochron na ogonie i to jest na 5 i 6 biegu ( na czwartym biegu też przy 240 staje nagle.... ;/ ) Cziken Ty tyle moto już robiłeś może spotkałeś się z czymś podobnym ?
Robak

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 18 marca 2009, 16:24

Witaj w klubie :) własnie o to chodzi , ze do 250 bez problemu i mocy na koło nie brak i na dwójce , później tak jak u RobAk_CbR - ściana :evil: , mój fajerek z Włoch sprowadzony

Awatar użytkownika
 
Posty: 276
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 17:19

Chłopaki to może bardziej nie jest moc ograniczona, tylko odcięcie przy określonej prędkości (coś jak w samochodach tych szybszych). Ciekawe, czy jakby odpiąć impulsator prędkościomierza i prędkość wyliczać na podstawie obrotomierza to byłoby lepiej... (no chyba że prędkość potrzebna jest jako jeden z sygnałów wejściowych do komputera, nie tylko do działania ogranicznika, a pewnie jest :P) ale spróbować nie zaszkodzi.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość