Dzisiaj jest 05 maja 2024, 16:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak mocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 11:44

moje moto jest z UK (mam licznik w milach i kilometrach i lampę której kąt padania światła jest inny hehe ale podobno nie razi :D ) i nie wiem czy moduł by pasował czy to musi być idealny pod jakąś partię wyprodukowanych motocykli...
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 19 marca 2009, 11:56

Z tego co wiem to tylko moduly usa i EU sie roznily bo usa nie ma immo wiec UK na 95% powinno byc to samo co w europie. Ale mimo wszystko gdybys byl zainteresowany to sie upewnij.

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 października 2008, 12:33
Lokalizacja: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 19 marca 2009, 11:58

RudiszRR ile chciałbys za ten moduł z kabelkami????

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 19 marca 2009, 12:39

Jesli do 929 chcesz to na 100% nie podejdzie bo sa inne.
Modul chcicalbys z cala kompletna instalacja stacyjka i kluczykiem i antenka czy tylko modul plus instalacja ?

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 14:24

Sprawdziłem moto bez obciążenia i silnik kręci do odcięcia.. więc tak jak Cziken pisał to najprawdopodobniej moduł , zadzownie do serwisu może oni by wiedzieli czy moduł by pasował (choć nie chcę sie opierać tylko na ich wiedzy albo niewiedzy ;/ ) , może ktoś z Was drodzy forumowicze zamieniał już moduły ?
Robak

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 14:57

mozna wiedziec jak to sprawdziles ze bez obciazenia do oddciecia idzie? jak dla mnie wymiana modulu nic nie da

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 15:49

Przednią oponą podjechałem do ściany, położyłem tylny wahacz na stojaku , w wahaczu masz miejsce na crashpady dokładnie pod to położyłem stojak , żeby nie daj Boże wahacz się nie ześlizgnął , najpierw delikatnie zobaczyłem jak bedzie na 1 czy w ogóle da się to wykonać moto było stabilne... później delikatnie ruszyłem z 6 i w kilka sekund poszedł do odcięcia w razie czego trzymałem nogę na tylnym hamulcu... (tylko czy bym zdążył nadusić nie wiem i nie chciałbym próbować :wink: )
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 19 marca 2009, 16:21

Ciekawa i dosc ryzykowna metoda ale.... :D
W serwisie nie wiem czy Ci podadza ale mozesz probowac ew. wal do Czikena powinien wiedziec.
W razie czego pisz na PW sie zgadamy

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 19 marca 2009, 16:48

Jak juz pisalem, moj kolega sprowadzal moto z Francji,znajomy kupil od niego k3 1000 nie chodzila jak powinna,byla dlawiona zmiana modolu zalatwila sprawe :mrgreen:

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 16:51

moto stało naprawde stabilnie na stojaku, stojak też stabilnie stał na podłożu więc ryzyko było minimalne ale zawsze :wink: dowiem się i odezwę na Priva tylko muszę mieć pewność ,że moduł jest przyczyną i czy może być od wersji Europejskiej , czy tam jest więcej kombonowania ;/...
Robak

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 19 marca 2009, 17:21

RudiszRR pisze:Ciekawa i dosc ryzykowna metoda ale....
Ja jak zakułem sobie nowy łancuch to sprawdzałem jak chodzi na stojaku a na liczniku wybiło 299!!!!! :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ino szumiało hehehe

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2009, 16:24

Po dłuugiej przerwie powrócę do tematu, otóż byłem w salonie Hondy i na podstawie numeru z ramy Pan sprzedawca sprawdził i oświadczył ,że moto ma założony normalny moduł, wałki od wersji otwartej i polecił szukać gdzieś indziej (zwężki w kolektorze dolotowym oraz w układzie wydechowym tuż przed końcówką tłumika ) ale powiedzmy ,że nie wierze mu do końca z tym modułem i mam pytanko ,jesli j założę moduł od innej 954 czy nic się nie powinno stać w przypadku gdyby ten moduł nie pasował (czy nie CENZURA nic w moto i tego modułu ) bo być może nadarzy się okazja aby przełożyć ale nie chce w razie jakiegoś niepowodzenia szukać sobie linki ,żeby się powiesić ;) "Bawiliście" się już w coś takiego ? Oczywisćie chodzi mi o zmianę modułu ,a nie zabawę z linką :P
Robak

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości