Dzisiaj jest 21 maja 2024, 01:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem ze śrubą spustową oleju!!!!!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 24 czerwca 2009, 22:40

koledzy ja czesto miewam takie przypadki w swojej pracy ze nie moge odkrecic sruby to robie to na swoje 2 sposoby.
1 to przyspawac jakas czesc metalowa do tej sruby i nie ma CHU......aby nie puscilo.
2 przewiercam ta srube i robie lewy gwint. wkrecam srube z lewym gwintem kontruje sie ona i tez puszcza.
ale zawsze przed zabiegiem pukam mloteczkiem......(w glowe) :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2009, 22:57

czyzby sisi napisal cos madrego;> :ooo: :ooo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
sisi to jest gość

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Re: oki

Post » 24 czerwca 2009, 23:06

sisi1623 pisze:koledzy ja czesto miewam takie przypadki w swojej pracy ze nie moge odkrecic sruby to robie to na swoje 2 sposoby.
1 to przyspawac jakas czesc metalowa do tej sruby i nie ma CHU......aby nie puscilo.
2 przewiercam ta srube i robie lewy gwint. wkrecam srube z lewym gwintem kontruje sie ona i tez puszcza.
ale zawsze przed zabiegiem pukam mloteczkiem......(w glowe) :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:


Jesli to jest warsztat, to napisz gdzie zebym tam nie trafil. Bo takie metody to u pana Zdzicha raczej...

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 czerwca 2009, 00:45

Cześś ktos tam kiedyś przy mocno dorąbanej sróbie w f3 bodajzewykrecil ja w koncu ale z kawałkiem miski :P. .. .. Jeżeli nic nie wymyślisz mam miske od 929rr w very good stanie i puszcze Ci za niską cene :) pisz na pw.. a następnym razem pamietaj używaj tylko kluczów na ktorych pisz CRV- ewentualnie chrome-vanadium .. są one najomcniejsze i gwarantuje ze nie obrobią śróby :) pozdrooo

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2009, 23:38

dobra Pany tteraz takie pytanie bo sie wkur&ilem na maksa wrr jutro planowany wypad do francji moto spisywalo sie przez 6 tys znakomicie chcialem wymienic olej z braku czasu wyslalem kumpla na moim moto na wymiane i co i jajco CENZURA gwint zje*bany w misce, jakie macie najlepsze rozwiazania? na 98% jutro musze zrzucic miske i wtedy lepiej nagwintowac na wiekszy rozmiar (a moze robic to nie wykrecajac miski opiłki powinny schodzic w dol a na koniec operacjli planowalem przelac to olejem zeby wszystko wyplynelo) inna opcja taka zebny robic tulejke z podwojnym gwintem, 3 opcja to naspawac nakretke po 2 stronie miski ? he ale to juz spawanie aluminium a czas mnie goni bardzo. Dodam ze pajak twoja opcja jest błedna bo zobacz ze u mnie miejsca nie ma wcale wiecej konczy sie rowno z srubą http://www.allegro.pl/item677768996_mis ... 2001r.html. i chyba sie CENZURA w czolo z tego wszystkiego :|
sisi to jest gość

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 marca 2012, 16:36

Panowie banalne pytanie ma ktos foto ktora to sruba spustowa i czy trzeba sciagac plastki w celu wymiany oleju zabieram sie pierwszy raz w 929 do wymiany oleju :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 05 marca 2012, 17:01

Nie trzeba ściągać ani owiewek ani pługa.Śrubka jest na brzegu miski po lewej stronie.

Tu masz foto z allegro śruby http://allegro.pl/honda-cbr-954-firebla ... 20305.html

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 marca 2012, 11:32

Dzieki za info :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 06 marca 2012, 14:27

ale do wymiany oleju jak i filtra chyba żeby sobie ułatwić życie można zdjąć z prawej strony owiewkę chwila moment roboty a lepszy dostęp. no ale pewnie da rade i bez ściągania jak pisze martin

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 marca 2012, 11:52

Zajrzalem na szybkiego od spodu ale nie zauwazylem tej sruby do spustu :-( Na jaki klucz ona jest? Zeby zmienic olej wystrczy rozgrzac moto w garazu czy sie lepiej przejechac?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 marca 2012, 13:09

siem klucz 12 nasadka na przedłużce najlepiej. Moto możesz rozgrzać a najlepiej przejechać się. śrube szukaj z prawej strony koło kolektora
Ostatnio zmieniony 12 marca 2012, 16:19 przez wiertło, łącznie zmieniany 1 raz
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 marca 2012, 10:35

Dzieki

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości