Dzisiaj jest 03 maja 2024, 10:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2010, 22:41

ale nie wycięta i do zaprogramowania

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2010, 01:18

50zł. to i tak za darmo!! No chyba , że od tamtego roku staniały surówki o 70%?! Moim zdaniem się pomylili z wyceną!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 12 sierpnia 2010, 21:28

kevin pisze:ale nie wycięta i do zaprogramowania


Tak surowy z pastylką i do zakodowania.
I zamierzam sprawdzić tą cenę bo mam jeden klucz więc na dniach potwierdzę cenę.

[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 8:49 am ]
cena sprawdzona. 100 zł za docięty klucz oryginalny z pastylką! już jest zakodowany nawet :) kodowałem sam z instrukcji z tego tematu. i znowu cieszę się dwoma kluczami :)

[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 10:03 am ]
oczywiście nie w mcs!! bo się pomylili i podali mi cenę bez immo!! Wziąłem za 100 od tego gościa z wawy.

Zaobserwowałem jeszcze bardzo ważną zależność !
łatwo sprawdzić czy nasz nowy niekodowany klucz ma pastylkę!!

jeżeli do stacyjki włożymy klucz bez immo nie zapali ale po przyłożeniu do stacyjki starego oryginalnego zapali!! (to nie ameryka ale celem wprowadzenia napisałem :)

jednak gdy włożymy do stacyjki niekodowany z pastylką też nie zapali ale po przyłożeniu starego (i tu ciekawostka) TEŻ NIE ZAPALI !!! HISS widzi bowiem 2 wysyłające sygnały kluczyki! i mimo że jeden jest prawidłowy drugi mu przeszkadza i zwęsza podstęp co owocuje brakiem zapłonu!!

 
Posty: 2
Rejestracja: 18 stycznia 2011, 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda Hornet 600 PC36
Rok produkcji: 2003

Post » 18 stycznia 2011, 13:35

Panowie,mam prosbe.Jako,ze posiadamy moto tej samej marki chcialbym wykorzystac (jezeli pozwolicie) manuala do zaprogramowania kluczyka z immo w hondzie hornet.Potrzebuje jednak zdjecie Ingition pulse generator czyli impulsatora zaplonu.Nie wiem jak wyglada takze nie wiem czego szukac.Jezeli bym go znalazl i od niego by wychodzila kostka na dwa przewody to postepujac wedlog manuala powinno dzialac.Z gory dzieki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 18 stycznia 2011, 20:39

ciężko to opisać i z fotografować! bo wszystko jest w środku silnika.
Zobacz w manualu od sc44 gdzie to jest i potem spróbuj u siebie znaleść coś podobnego.

 
Posty: 10
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 19:11
Lokalizacja: Wołczyn
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 19 stycznia 2011, 14:49

Witam,

Z gory przepraszam za umieszczenie posta, ponieważ jestem użytkownikiem Hondy CBR F4i. Mój problem polega na tym, że posiadam tylko jeden kluczyk, chciałbym dorobić do niego drugi. Kupiłem już oryginalną surówkę ale bez transpondera. Jak sprawdzić jaki transponder będzie odpowiedni do surówki? I teraz najważniejsze pytanie, czy sposób kodowania jaki podał Yannkes jest taki sam we wszystkich motocyklach Hondy? Czy byłby ktoś chętny do pomocy przy programowaniu kluczyka? Mieszkam w Kluczborku woj. opolskie także na Śląsk nie mam daleko i mogę podjechać :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 19 stycznia 2011, 22:45

a czemu nie surowy z transponderem??

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 9:50 pm ]
teraz będzie pod górkę ja za swój surowy z transponderem oryginalny + wycięcie dałem 100zł.

 
Posty: 10
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 19:11
Lokalizacja: Wołczyn
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 20 stycznia 2011, 11:44

adipaw pisze:a czemu nie surowy z transponderem??

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 9:50 pm ]
teraz będzie pod górkę ja za swój surowy z transponderem oryginalny + wycięcie dałem 100zł.


Bo kolega kupił mi go w Anglii i dlatego jest bez transpondera :/ Da rade cos z tym zrobic :) ???

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 20 stycznia 2011, 14:31

A gdzie można kupić surówkę z transponderem? Są jakieś miejsca prócz serwisów Hondy? Muszę też kupić i później będę próbował zakodować.

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 20 stycznia 2011, 14:50

transponder mozna dokupić, z tego co się orientowałem koszt ok 20-30 zł
Też mam gołą surówkę i będę musiał sie w transponder zaopatrzyc,ale póki co olewam temat bo do jazdy i tak daleka droga

 
Posty: 10
Rejestracja: 12 grudnia 2010, 19:11
Lokalizacja: Wołczyn
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 20 stycznia 2011, 22:30

chanbord pisze:A gdzie można kupić surówkę z transponderem? Są jakieś miejsca prócz serwisów Hondy? Muszę też kupić i później będę próbował zakodować.


Pisalem do jednego kolesia i mi odp ze koszt transpondera wynosi 40 zl ale moze faktycznie mozna kupic taniej tylko trzeba wiedziec jaki transponder bedzie pasowal. Jeszcze jedna surowke bede mial wolna takze moge odsprzedac jesli ktos bedzie chetny.

 
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 16:29
Lokalizacja: Siedlce
Motocykl: CBR600RR
Rok produkcji: 2004

Programowanie kluczyka a brak diody HISS

Post » 15 kwietnia 2011, 16:42

Witam
Super extra wytłumaczona kwestia programowania nowego klucza podejrzewam, że we wszystkich motocyklach Honda procedura jest ta sama. Z wiązku z tym że również posiadam tylko jeden kluczyk postanowiłem sobie dorobić drugi .. wiadomo spokojniejsza głowa .... Zakupiłem surówk, dociąłem, zrobiłem kabelki według instrukcji i dopiero później K@!#wa zobaczyłęm, że mam zmienione zegary :-< Nie ma u mnie diody HISS !!
Sprawdziłem HISS jest zamontowany, jest natenka do immo i nowy kluczyk nie działa ....
Wiec postanowiłem dodać nowy kluczyk bez diody sugerując sie orientacyjnymi czasami w sek. podanych przy opisie ... Niestety nie udało mi sie zaprogramowac nowego klucza :(
Pomimo kilku prób efekt mizerny ....
Czy ktoś ma jakieś sugestie ? jak zaprogramować klucz ? kurde skoro juz go kupiłem to warto by dołożyć starań i mieć dwa działjące klucze ...
Pozdrawiam

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości