Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 22:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Programowanie kluczyka immo & otwieranie kanapy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 23 lutego 2009, 15:14
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: sc44 00
Rok produkcji: 0

Post » 15 października 2009, 21:32

Z fotkami to raczej nie ma co tu wstawiac jedyne co mozna dodac łopatologicznie że trzeba dostać sie do czerwonej wtyczki (ignition pulse generator wire)znajdującej się pod pokrywą filtru powietrza (dla upartych można dostać sie od prawej strony ściągając tylko prawą srodkową owiewke ale ciężki dostęp przynajmniej w moim przypadku do tej wtyczki) i podłączyć plusa wraz z opornikiem 1k do zółtego przewodu a mase do białego (w kierunku do ECM) a reszta operacji według powyższego opisu :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 15 października 2009, 21:43

No fajnie tylko teraz się pogubiłem, do czego mam się w końcu podpiąć bo jeden z Was pisze do cam pulse generator a drugi do ignition pulse generator a to są 2 różne rzeczy. Pierwsze znajduje się z przodu na bloku silnika a druga z tyłu pod pompą paliwa.

[ Dodano: Czw Paź 15, 2009 11:09 pm ]
Dobra już wszystko wiem. Dzięki panowie jutro biorę się za zmontowanie kabelka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 23 lutego 2009, 15:14
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: sc44 00
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2009, 08:03

Podpiecie ma być do "ignition pulse generator" - czerwona wtyczka pod pompą paliwa

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2009, 17:27

Byłem się przyjrzeć tej wtyczce i u mnie wygląda to tak, że pod zbiornikiem na wysokości pompy paliwa przy ramie jest czerwona wtyczka, z jednej strony idzie w wiązkę która biegnie od ECU a z drugiej strony idzie do bloku silnika po prawej stronie od sprzęgła. Kable są w kolorach żółty i biały więc to chyba o tą wtyczkę chodzi ?? Po rozpięciu wtyczki podpinam się pod tą część z lewej strony która idzie w wiązkę od ECU a tą która idzie do bloku silnika zostawiam w spokoju tak ??? We wtyczce są zwykłe złączki tylko że małe więc wystarczy dolutować na koniec kabla 2 płaskie złączki żeńskie i można się wpiąć.

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 października 2009, 18:24

lool ale gałe dałem! INGITION PULSE GENERATOR :mrgreen: w rekompensate zaraz zrobie łopatologiczna instrukcje z łobrazkami

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2009, 18:26

No to już będzie full wypas instrukcja :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 16 października 2009, 18:40

Super ,dzięki Yannkes, a jednak jest ktoś kto wiedział jak to zrobić!! :brawo: :brawo:
Ja tak jak radziliście kupiłem od użytkownika z allegro http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=56559 surówkę bez transpondera za 50zł ,poza allegro za pobraniem ,szybko bezproblemowo ,także bardzo polecam (napisałem mail z zapytaniem a on sam oddzwonił -full profi) tyle ,że miałem problem z docięciem klucza i byłem w 4 punktach i odsyłali mnie z kwitkiem (nie będą tego dorabiać bo jak źle dotną to pewnie będę (ja) chciał kase za klucz spowrotem ,choć mówiłem im ,żeby docięli klucz na moją odpowiedzialność to mówili ,że nie i KONIEC ,obracali się plecami i totalna ignorancja ,przez co trochę się wqr***em...) aż w końcu poszedłem do takiego małego zakładu ,gdzie miły Pan bez problemu wyjaśnił mi obawy tamtych ,ale on dorabia klucze m.in. dla ASO Toyota,Seat,Ford i ,że nie ma problemu. Dociął mi klucz za 30zł ,także gdyby ktoś chciał ,to chętnie pomogę ,bo wiem ,że możecie również mieć problemy .

Tak czy inaczej zamówię w ASO oryg. klucz i dokoduję tak jak to opisał Yannkes :brawo: ,żeby mieć 2 kluczyki z transponderem i jeden bez awaryjny.
Dzięki!!

Apropos przekładania transpondera to napisałem manual -> tutaj http://forum.fireblade.pl/topics34/wymiana-transpondera-w-kluczyku-vt2950.htm#25764

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 20 listopada 2009, 20:48

Dzisiaj zaprogramowałem kluczyk do swojej 954 według tego opisu, wszystko poszło bez problemu i śmiga jak ta lala :jupi: Wielkie dzięki

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 11:49
Lokalizacja: slask
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 20 listopada 2009, 22:25

Witam. Podłączam się do tematu ponieważ mam do zakodowania właśnie klucz z HISS. Problem polega na tym że nie chce tego zdu**** przy programowaniu ponieważ nie mam pojęcia gdzie co się znajduje, po prostu wolał bym to zlecić komuś kto się na tym zna i robił to w swojej maszynie. Z tym, że ja mam złamany klucz gdzie jest HISS i żeby odpalić sprzęta mam dorobiony klucz bez transpondera a ten złamany przykładam do stacyjki i odpala. Mam już oryginał z HISS dorobiony tylko trzeba go zakodować. Jak byście mogli to zapodajcie jakąś foto relacje to może się tego podejmę albo ktoś z okolicy by mi to zrobił (wiadomo nie za free). Dołączam foto kluczy. Proszę o odpowiedź!!!

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 9:59 pm ]
Widzę kolega KrzyHo niedawno się w to bawił, jak byś mógł to zapodaj fotkę tych kabelków które dorobiłeś żeby się podpiąć pod tą kostkę. I jak rozumiem żeby się dostać do tej kostki IGNITION PULSE GENERATOR wystarczy tylko zdjąć osłonę zbiornika i dostęp jest bez problemowy???
Załączniki
hiss honda.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2009, 14:39

Nie wiem jak w 929 ale w 954 trzeba podnieść zbiornik i z prawej strony moto przy ramie idzie wiązka od ECU z niej wyprowadzona jest czerwona wtyczka, rozpinasz ją i jedna część zostaje przy wiązce a druga idzie w dekiel od sprzęgła. Tą która idzie do dekla zostawiasz w spokoju. Kablem podpinasz się pod tą wtyczkę wystającą z wiązki u mnie ta wtyczka jest przy samej wiązce i dosyć ciężko jest przy niej kombinować ale da się podpiąć. Drugi koniec kabla pod akumulator podpinasz żółty do plusa biały do minusa i reszta tak jak pisali chłopaki.
Załączniki
DSCF2975.JPG
DSCF2974.JPG
DSCF2969.JPG
Ostatnio zmieniony 22 listopada 2009, 17:58 przez KrzyHo, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 22 listopada 2009, 17:09

Widzę, że fachowy sprzęt kolega "KrzyHo" skonstruował :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2009, 17:56

No starałem się jak mogłem :D Najważniejsze że działa tak jak powinien ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości