Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 20:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

laickie pytania

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 02 sierpnia 2009, 14:20
Lokalizacja: IRL
Motocykl: blade 929
Rok produkcji: 2000

laickie pytania

Post » 15 listopada 2009, 01:41

witam wszystkich grupowiczow
Od niedawna jest wlascicielem 929. I mam pare pytan kotre moga wydawac sie laickie dla zawaonsowanego posiadacza fireblada.
A mianowice od czego jest taka linka zakonczona jakims czarnym pokretlem po lewej stronie pomiedzy zbiornikiem i blokiem slinika. Drugie jak ustawic godzine w zegarze, nacikam guziki dwa na raz, kazy z osobna, przytrzymuje i nic. Znaczy zmienia sie cos tam ale zeby ustawic godzine to nie moge wejsc w ta opcje.
Tyle na dzis, ale na pewno jeszcze bede mial sporo pytan :) z gory wielkie dzieki za pomoc.
Ogolnie mam jakies pojecie o motocyklach, ale nie za bardzo chce mi sie rozkrecac wszystko by zobaczyc gdzie jakas linka czy kabel idzie...
jeszcze raz dzieki za podpowiedz
pozdrawiam
dlugi
dlugi

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 listopada 2009, 02:48

To pokrętło służy do regulacji obrotów, a ustawianie godziny już komuś chyba tutaj wyjaśniałem więc poszukaj dobrze albo w dziale o 929, albo 954.

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 1:53 am ]
już znalazłem, jest tutaj:
http://forum.fireblade.pl/topics4/jak-n ... vt1761.htm
wtedy pomogło, myślę że i Ty dasz rade.
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 listopada 2009, 12:34

W tym roku oglądałem sc57b, chciałem kupić i moto po rozgrzaniu miało ponad 2 tyś obrotów. Ani sprzedający, ani jego kolega (poprzedni właściciel moto) nie wiedzieli, że jest pokrętło do regulacji wolnych obrotów. Ustawiłem obroty, a oni zdziwieni, że tak można. :) No cóż, zdarza się. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 02 sierpnia 2009, 14:20
Lokalizacja: IRL
Motocykl: blade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 listopada 2009, 18:50

wielkie dzieki KRzycho, dziala :)
mam jeszcze jedno troche trudniejsze.. :)
dlaczego sa dwie linki od gazu? wlasciwie 2, czy jest gdzies kranik paliwa? szukalem dzis i nie znalazlem.
z gory dzieki
dlugi

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 listopada 2009, 18:57

:ups:

Awatar użytkownika
 
Posty: 126
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 15 listopada 2009, 19:20

choć nie wiem jak byś się starał to i tak go nie znajdziesz w tym modelu, kolego to nie gaźnikowiec hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 02 sierpnia 2009, 14:20
Lokalizacja: IRL
Motocykl: blade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 listopada 2009, 19:55

tak tez myslalem, ale wolalem sie upewnic :)
a jak bede chcial zdjac zbiornik to co wtedy, drewnianym koleczkiem ?? :)
a jeszcze co z tymi dwoma linkami gazu?? po co ta druga ?
pozdrawiam
dlugi

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 listopada 2009, 20:29

Jedna idzie do gaźnika a druga do kranika :lol:

Żarcik, się nie obraź. :)

 
Posty: 1627
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 15 listopada 2009, 23:47

jedna otwiera druga zamyka przepustnice

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 02 sierpnia 2009, 14:20
Lokalizacja: IRL
Motocykl: blade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 listopada 2009, 13:30

tez tak myslalem :)
dzieki
dlugi

 
Posty: 61
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 listopada 2009, 20:53

kranika nie ma w tym motorze. Jak ja sciagalem bak to na przewody paliwowe (2) zakładałem takie szczypce zaciskowe takie same jak na filmach chirugricznych ktorymi zaciskaja zyly


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość