Dzisiaj jest 02 maja 2024, 00:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przepustnice

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 19:43
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: wtrysk 929 rr
Rok produkcji: 0

Przepustnice

Post » 27 stycznia 2010, 20:11

Witam,
Mam zamiar zamontowac ten wtrysk do samochodu, ale jest kilka rzeczy, o ktorych nie mam pojecia. Mianowicie:
1. (zaznaczone na czerwono) Co to jest ten drazek ktory laczy wszystkie 4 kanaly i wychodza z niego cztery takie popychadla, a jeden jego koniec jest polaczony ciegnem, ktory laczy sie z takim elementem, z ktorego wychodza dwie rurki i jedna rurka zakonczona taka ala zebatka? To jest jakis regulator wolnych obrotow? Czy moge to usunac i co to spowoduje?
2. Co to sa za wtryskiwacze? Moze wiecie jaki to jest producent?
3. Jakie jest cisnienie na listwie?
4. (zaznaczone na zielono) Po co sa te otwory zaznaczone na zdjeciach? Czy sa one zwiazane z pkt 1?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 20:48

do jakiego samochody chcesz to montowac? niewiem czy ktos jyz robil takie kombinacje

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 27 stycznia 2010, 21:12

a komputer z czego bedzie sterowal wtryskiem od moto czy od auta :/

 
Posty: 72
Rejestracja: 29 lutego 2008, 16:20
Lokalizacja: Świebodzi
Pochwały: 3
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 21:31

Szkoda słów. Skąd się w ogóle bierze takie pomysły.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 21:46


 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 21:55

no niezle ludzie kombinuja

 
Posty: 31
Rejestracja: 09 grudnia 2009, 14:14
Lokalizacja: Czeremcho
Motocykl: CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 27 stycznia 2010, 22:27

witam,
jeżeli się nie mylę (coś czuje że jednak) to:
Ad1. to regulacja właśnie wolnych obrotów, uchyla się tym przepustnice,
w samochodzie za to odpowiedzialny jest silniczek krokowy, więc nie wiem czy poszło by bez tego, może jakiś magik elektronik zaprogramowałby Ci komputer i by grało.
Ad2. wtryskiwacze pojęcia nie mam jakie ;) może tego samego producenta co te króćce
aluminiowe, sprawdź w manualu od 929.
Ad3. manual? :)
Ad4. daję 99% że są związane z pkt.1 więc należałoby je uwzględnić w podłączaniu tego do układu, chyba że oczywiście jak napisałem, komputer załatwi sprawę wolnych obrotów.

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 19:43
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: wtrysk 929 rr
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 23:26

Dziekuje za odpowiedz. To bedzie do wolnossaka Fiata 1.4 8v. Macie moze manuala do 929?
Wyrwalem to tanio, wiec wpakowujac sie w to sam sie zobowiazalem zeby to uruchomic. Komputer to bedzie tzw. Standalone, czyli pewnie Megaquirt. Dlatego pytam o ten otwory bo sie zastanawiam jak do tego zaprzasc regulator wolnych obrotow lub co zrobic z tym.

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2010, 23:54

Te tłoczki (popychadła) to są przepustnice od ssania. Sterowane są bimetalem przez ktory jest poprowadzony obieg płynu chłodniczego.

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 10:56 pm ]
Wtryskiwacze jak sie nie myle to sa firmy DENSO. Tak mi sie wydaje głowy nie dam.

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 19:43
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: wtrysk 929 rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 00:16

Napisales wazna rzecz. Jaka jest temperatura robocz nagrzanego silnika tego motocykla? 90st. C?

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 28 stycznia 2010, 01:00

a mi sie wydaje ze to Keihin, temp pracy 90 st.

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 01:04

ssanie spada przy około 45-50 stopni z tego co pamietam. Keihin robi przepustnice oraz gazniki. Elektronika w wiekszosci jest produkowana przez denso.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości