Dzisiaj jest 13 maja 2024, 18:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przegląd techniczny?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 marca 2008, 16:57

Jeżeli chodzi o decybele,to na tabliczce znamionowej jest napisane ile i przy jakich obrotach ma ich być :mrgreen: mój franek ma napewno ich wiecej :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2008, 21:16

zaocznie robie ,bez zadnego dawania w lape.
jesli chca zebys przyjechal do nich jeszzcze kiedys to przejdzie przeglad ,a chca na pewno--to ich chlebek
pozdro
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 07 marca 2008, 16:01

No tak jak daniello powiedział przegląd który robi się jest najczęściej kpiną światła ,sprawdzi opony popatrzy na klocki i daj pan dowód i gotówkę ,jak mogę ci polecić u mnie na rejonie na bródnie na trasie toruńskiej na rondzie z pizza hut po lewej stronie jak byś leciał na marki tam jest gazownik , wulkanizacja i stacja kontroli.
Też miałem obawy z moją starą 7 (pół roku temu ), nawet silnika nie odpalił

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 08 marca 2008, 20:01

No i byłem dzisiaj na przeglądzie dobrze że miałem wydrukowane dane motocykla bo bym musiał zasuwać do leszna. przyczepił się do opony że jest łysa a ona na środku ma taki bieżnik ze nie ma Wzorka hehe i o emisje co2 ale powiedziałem żeby zrobił tak żeby było dobrze i dostał prezent. Sprawdził kierunki lampy i tyle. Bałem się że przywali sie do moich żarówek blue vision ale troche ciemniejsze ale nic nie powiedział i wo gule z typkiem się do gadałem na koniec. A i miał do mnie prośbe taką czy jak mogę to czy bym mu z xerował te dane tego pojazdu bo zawsze mu sie może przydać jak ktoś inny przywiezie to mówie pan sobie to weźmie to się ucieszył strasznie i mówi że jak coś to nie ma problemu żeby wpadać powiedział że wpadnę i zrobię mu pare xerówek żeby miał..
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 08 marca 2008, 20:15

to teraz tylko szerokości zycze:) jednak dobrze pisalem z tymi danymi na kartce :)) pozdrooo oj dzis nakrecilem kilometrow ;))

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2008, 10:18

Koma600, w tym tygodniu czeka mnie pierwszy przegląd w PL mojego sprzeta. Piszesz że dane fabryczne będą porzebne? Możesz je udostepnic czy potzebny będzie jakiś certyfikat autentycznośći, piczątka serwisu czy cóś?

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2008, 10:59

z tej strony wydrukuj sa tu dane techniczne i po sprawie zadnych pieczatek itp pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 11 marca 2008, 16:39

tak jak gogly pisze ze stronki sciągnołem
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2008, 17:40

Jedzi z takim jaki masz teraz, jak nie przejdzie przykrecisz orginal :) Tylko troszke babrania sie :D Ale myślę ze przejdzie :)

 
Posty: 72
Rejestracja: 29 lutego 2008, 16:20
Lokalizacja: Świebodzi
Pochwały: 3
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2008, 21:05

siemka chopaki.
Ja to miałem przygodę podczas przeglądu. Założyłem do swojej wcześniejszej CBR929 nówki kapcie z przodu i z tyłu Dunlopy D208 wskakuję na przegląd a gośc mi mówi " no Panie ale te opony to trzeba wymienić bo łyse" Myslałem, że sie przewrócę. Nawet nie wiedziałem co gościowi odpowiedzieć.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2008, 22:22

Ale jazda !! na max-a z tymi naszymi stacjami diagnostyki!!! Ja jak już wcześniej wspominałem, musiałem wjechac na rolki w pewnej stacji, a kiedyś znowu w innej miałem prawie łysą opone z tyłu, a Pan diagnosta podszedł do mojego moto z uczniem którego właśnie szkolił i kiedy młodzian sprawdzał opony Szef (diagnosta) stwierdził: "na opony nie patrz , bo to trudno określic czy są nowe czy nacinane takie mają bierzniki w tych japońskich motorach"!!! Myślałem , że ze śmiechu nie wytrzymam, ale za to przycisnął klamke hamulca przedniego i powiedział , że za nisko schodzi i czy aby na pewno mam sprawne hamulce?!!!! Na to ja do niego, że jak bym ich nie miał to bym tu nie stał!!! Wziął dowód i bez pytń (dodatkowych) podbił pieczątke!! Normalny kabaret!!!! Życze samych udanych przeglądów!!

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości