Dzisiaj jest 20 listopada 2019, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Małe pytanko odnosnie obrotów w cbr 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 03 marca 2010, 20:40
Lokalizacja: Płock
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Małe pytanko odnosnie obrotów w cbr 929

Post » 03 marca 2010, 20:44

Witam jestem nowym uzytkownikiem forum
dzisiaj stałem sie posiadaczem cbr 929 i chcialbym sie dowiedziec czy po odpaleniu motocykla na zimnym silniku obroty rosnace do 4 tysiecy to normalka ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2010, 20:57

929 jest na wtrsyku i ma automatyczne ssanie, pod odpaleniu obroty silnika są zwiększone aż silnik osiągnie temp ok 35-40^C, później spadają do normalnego poziomu ok 1100rpm

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 23 lutego 2009, 15:14
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: sc44 00
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2010, 21:10

u mnie na ssaniu są troche ponad 2 tyś a potem spadają do 1 tyś

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 03 marca 2010, 21:10

A przywitanie ... przedstawienie....
każdy szuka szybkiej odpowiedzi na swój problem....ale warto poświęcić trochę czasu na głupie powitanie :)

 
Posty: 80
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2010, 21:16

fesk ty jestes kims w rodzaju dyktatora na tym forum :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 03 marca 2010, 21:43

No wg. mnie te 4000 to za duzo u mnie na ssaniu jest 2000 a jak juz osiagnie temp. to spada w okolice 1000 obr/min

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2010, 22:24

burnfeel pisze:fesk ty jestes kims w rodzaju dyktatora na tym forum

fesk po prostu lubi się witać :diabel:

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2010, 22:54

Urządzenie zwane WAX UNIT ma za zadanie otworzyć zawory startu w celu dostarczenia odpowiedniej ilości powietrza podczas gdy ECM wzbogaca mieszankę bazując na sygnale z ECT sensor co powoduje wzrost obrotów do poziomu max 2.5 krpm przy zamkniętej przepustnicy. 4.0 krpm jest wartością za wysoką i wymaga odwiedzin w serwisie. Przyczyny są różne ;)
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 04 marca 2010, 06:26

Chciałbym być kiedyś dyrektorem :):):)
A tak to narazie jestem zwykłym instalatorem :P po prostu robol i tyle :)
Pozdro :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 123
Rejestracja: 03 września 2009, 18:35
Lokalizacja: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Rok produkcji: 2003

Post » 04 marca 2010, 10:27

U mnie jest ta sama sytuacja co u kolegi HMB i właśnie nie wiem jaka jest przyczyna bo na zimny silnik 4tys rpm to na pewno za dużo.

WIĘC JAK KTOŚ WIE JAKA JEST TEGO PRZYCZYNA I CO NALEŻY ZROBIĆ TO RÓWNIEŻ PROSZĘ O JAKIEŚ POMOCNE WSKAZÓWKI.
Z GÓRY DZIĘKI.

Awatar użytkownika
 
Posty: 276
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 11:34

Może być np lewe powietrze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 684
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2010, 12:36

Zawadka moze trzeba by rozebrac calego air boxa i popatzrec moze jest gdzies zle zlozony albo niedokrecony czy cos :P cholera wie.Chcialbym rozgryzc to co cziken powiedzial ale zapisalem sobie na komorce i bede dzisiaj caly dzien w pracy na polski przekladal :) Bynajmniej byla to fachowa wypowiedz i ciezkostrawna dla takiego tlomoka jak ja :P

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości