Dzisiaj jest 20 listopada 2019, 21:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Cos nie tak z 929 pomocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Cos nie tak z 929 pomocy

Post » 21 marca 2008, 15:51

Otoz taki problem gdy jade motocyklem na wyzszym biegu niz jedynka i sa bardzo niskie obroty okolo 1 tys i gdy daje gazu na maxa np na drugim biegu motor sie przydusi i dopiero jak minie 2 tys obrotow zaczyna ciagnac... co moze byc przyczyna?? Nie zagladalem do filtra powietrza ale tak troche na niego obstawiam, jakby malo powietrza bylo. A wy co sadzicie w czym tkwi problem...

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 21 marca 2008, 20:10

Może exap
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 20:45

przeciez ponizej 2 tys obrotow nie jezdzi sie na 2 ;| ja bym to olał i sie tym nie przejmowal:)) a ogolnie jak sie spisuje maszyna bo kupilismy w podobnym czasie yoyoy

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 22 marca 2008, 00:02

Exap sprawny bo kontorlka F1 sie nie zapala, ktora mowi o niesprawnosci tego ustrojstwa. Maszynka sparwuje sie oki ale zastanawia mnie czemu jednak on nie ciagnie powoli do gory na tych bardzo niskoich obrotach tylko zaczyna szarpac :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 212
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 22 marca 2008, 13:37

Nie próbowałem co prawda nigdy ostro przyspieszać z tak niskich obrotów. Na twoim miejscu sprawdził bym jednak filtr powietrza i swiece. Pozdrawiam

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2008, 17:32

a podepne swoje pytanie, czy jak jedziecie np 4,5 bieg i rozpedzacie go od 3 tys do samej gory to jest cos takiego ze dosc slabo przyspiesza do tych 7 tys a pozniej juz zapie***ala?? na nizszych biegach tego tak sie nie odczuwa ale tu wlasnie cos takie ma miejsce jak to jest u was pozdro

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2008, 10:14

a na 6 juz tego nie ma?

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2008, 12:21

oj zapomnialem ze to ma 6 biegow:D nie no to w takim wypadku na 5 i 6 biegu no ale chyba to norma;)

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 marca 2008, 13:49

goOly19 pisze:przeciez ponizej 2 tys obrotow nie jezdzi sie na 2 ;| ja bym to olał i sie tym nie przejmowal:)) a ogolnie jak sie spisuje maszyna bo kupilismy w podobnym czasie yoyoy


goOly19 ma racje. Chyba w kazdym silnikowym pojezdzie z takich obrotow nie ciagnie silnik ;] jak tak robisz to moim zdaniem szybciej sprzet zajedziesz :D.

Jezdzilem Lanserem evo8 i tez ma takie turbo dziury :D jak go nie przypniesz na odpowiednim biegu nie pojedzie jak strzala :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 718
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 23 marca 2008, 16:42

BO jak regulujesz exup to albo pod gorny zakres obrotow albo pod dolny i ty pewnie masz wyregulowany pod gorny wiec szarpie ci na niskich obrotach zreszta nie powinno sie az na tak niskich jezdzic dlatego moto sie tak dziwnie zachowuje wiec poprostu zredukuj bieg nizej i bedzie git. A FI nie zawsze sie bedzie swiecic.

 
Posty: 24
Rejestracja: 26 lutego 2007, 04:11
Lokalizacja: Ft.Myers
Motocykl: f4i, drz400, 929 erion
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2008, 04:27

goOly19 pisze:a podepne swoje pytanie, czy jak jedziecie np 4,5 bieg i rozpedzacie go od 3 tys do samej gory to jest cos takiego ze dosc slabo przyspiesza do tych 7 tys a pozniej juz zapie***ala?? na nizszych biegach tego tak sie nie odczuwa ale tu wlasnie cos takie ma miejsce jak to jest u was pozdro



no chyba z 5 czy 6 jak go rozpedzasz od 3tysia to wiadomo ze nie bedzie CENZURA tak jak na jedynce, a po za tym to jak Wy jezdzicie ze na 6 macie 3tys. obr?

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2008, 13:44

Nigdy nie przyspieszaj maksymalnie od tak niskich obrotów. To przecież sportowy motor i takim stylem jazdy niszczysz silnik i układ napędowy.
Według mnie jest wszystko OK.
Zmien styl jazdy.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości