Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Moduł zapłonu? a moze cos innego,..-pomocy! (cbr929)

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2008, 09:15
Lokalizacja: Kostrzyn
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Moduł zapłonu? a moze cos innego,..-pomocy! (cbr929)

Post » 25 marca 2008, 22:50

Witam i po raz kolejny proszę o pomoc. Więc mianowicie; normalnie chcąc odpalic zimny motocykl przekrecilem stacyjke, wlaczylem przycisk zaplonu, pompka napompowala paliwa, zielona kontrolka od immobilajzera zgasla, obrocilem rozrusznikiem ze 2 razy i motocykl odpalil, lecz po sekundzie zgasl, wiec zakrecilem jeszcze raz i to samo, odpalil na sekunde, obrotomierz ledwo co osiagnal 500 obr/min i po raz kolejny zgasl, krecilem jeszcze troche ale juz bez efektu, z tlumika poczulem paliwo wiec nie bylo juz sensu go meczyc dalej, wykrecilem swiece (irydowe, prawie nowe), okazalo sie ze zalane, wiec oczyścilem je, wlozylem w jedna cewke i zakrcilem ,okazalo sie ,ze nie ma iskry, sprawdzilem kolejne swiece i kolejne cewki i nic, wzialem zupelnie nowa swiece i tez nic, brak iskry. włączajac zaplon oczywiscie kontrolka immobilajzera gasnie po przekreceniu kluczyka. jednak zauwazylem taka rzecz; na wyswietlaczu kontrolka oleju(czerwona) obok kontrolki luzu na wlaczonym zaplonie nie pali sie na stale i mruga, ale mruga w regolarny sposob; jedno mrugniecie, dluzsza przerwa i 9 mrugniec z krotkimi przerwami, i te cykle is epowtarzaja!, kontorlka Fi na wlaczonym zaplonie swieci sie caly czas- czyli tu nic nie uleglo zmianie. mysle, ze ta mrygajaca czerwona kontrolka pokazuje jakis kod bledu, jednak nie wiem gdzie takowe kody bledow mozna sprawdzic. moze ktos z Was zna problem i mi pomoze?

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2008, 10:45

Błędy możesz wykasować tylko komputerem. Po zlokalizowaniu przyczyny błędu wymieniasz/naprawiasz podzespół i wszystko gra. Kontrolka gaśnie bo pewnie o to chodzi. Błędy pozostaną w pamięci ECM-u

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 19:09

kody błędów w serwisówce ! Opisz dokładnie ilość mrugnięć i odstęp czasu to podpowiem co jest. Po usunięciu usterki kontrolka nie będzie się palić , a błedy zapisane skasujesz po odłączeniu bateri (masa na minutę) Powodzenia !!
kogut

 
Posty: 8
Rejestracja: 27 lutego 2008, 09:15
Lokalizacja: Kostrzyn
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2008, 14:16

cziken ; witam, wiec sprawa wyglada tak, wyslalem modul do sprawdzenia, jednak jest zupelnie sprawny, błąd wyglada tak; jedno mrugniecie, dluzsza przerwa i po tym 9 regolarnych mrugniec z krotszymi odstepami,....

[ Dodano: Pon Kwi 14, 2008 10:05 pm ]
witam ponownie, sprawdzilem ten blad w serwisowce, prowadzi on do czyjnikow powietrza przy filtrze powietrza,... dalej do modulu,.... jednak modul sprawny, czyjniki poodlaczalem i dalej to samo, nie ma roznicy, nic nie reaguje, sprawdzilem wszytskie kable, bezpieczniki, wszytsko ok! co mam zrobic z tym gratem??? zezlomowac? nie mam na to juz nerwow,.....


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości