Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 15:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

ZEGARY!!!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 27 kwietnia 2010, 00:48
Lokalizacja: KRAKOW
Motocykl: HONDA 929RR 2001
Rok produkcji: 2001

ZEGARY!!!

Post » 03 maja 2010, 15:32

Witam! wszystkich. Mam pytanie ? Co moze byc mam licznik w ktorym kontrolki wszystkie dzialaja podswietlenie tez. A wyswietlacz nic nie pokazuje ani obrotomierz sie nie kreci. Slyszalem ze jak moto mial wypadek gto ze jest jakis przekaznik badz czujnik ktory blokuje licznik nie wiem czy to prawda dlatego prosze o jakas pomoc dziekuje za odp pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 03 maja 2010, 18:36

Siemka,ja po wypadku miałem tak samo,z tym że u mnie deszczówka zalała mi zegary i miałem :D te same objawy,wymieniłem zegary i szafa gra......

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 03 maja 2010, 20:14

Wydaje mi się że jedyne sensowne rozwiązanie to nowe zegary albo jakiś super, extra wyspecjalizowany elektryk, który zajrzy fachowym okiem bo o przyczynie można sobie tak gdybać i gdybać :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 451
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 03 maja 2010, 23:55

rozkręć zegary zegary zobacz co z nimi o raz sprawdź gniazdo może zaśniedziały styki jak nie to chyba lipa czas na nowe zegary lub pożycz od kogoś na sprawdzenie

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 04 maja 2010, 05:47

Dokładnie tak jak pisze Insaine, rozkręć, posprawdzaj "zimne luty" szczególnie na wtyczce i złączach raczej tych dużych i tak nic nie masz do stracenia, tylko wyposaż się w lutownice z cienkim grotem :) będzie Ci łatwiej, a jak nie wiesz jak ściągnąć wskazówkę to poczytaj na forum o zmianie koloru podświetlania zegarów, z tego co pamiętam to robili to widelcem :D i chyba tylko ta czynność robi wiele problemów, i jak będziesz się za to brał to zrób jakieś fotki i pochwal się jak i tak zegary zdechły :) (chyba że ożyją) :D
Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 29 października 2012, 01:09
Lokalizacja: Jelenia G
Motocykl:

Post » 15 listopada 2012, 11:45

Witam
Kupiłem do swojej sc33 licznik od sc44 i potrzebuję go zaadoptować . Czy ma ktoś może opis wtyków (PINów) przy liczniku. Bardzo pomogło by mi jak by przynajmniej ktoś wrzucił zdjęcie kostki z kablami, która wchodzi w licznik a ja juz sobie sprawdzę po schemacie który kabej gdzie . Nie chcę robić tego na pałę , żeby go nie spalić

 
Posty: 183
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Post » 15 listopada 2012, 18:41

marfi2 ale fachowego masz odrzutowca sam robiles czy to ten z allegro ktory stal jakis czas temu. piekny

Awatar użytkownika
 
Posty: 681
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 16 listopada 2012, 21:22

z checia sie podłacze pod temat...

u mnie sprawa wyglada tak jak ruszam motocyklem, to wszystko dziala pokazuje predkosc obrotomierz tez działa...ale po jakims czasie predkosciomierz pokazuje zero a reszta dziaal obrotomiessz itd... po chwili sie odwiesza i jest ok

mialem pare razy tak... sciagałem licznie ale styki i kostka jest ok

czasami mam taka sytuacje?

co o tym myslicie jak to wyeliminować ?
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 lipca 2012, 12:51
Lokalizacja: 3-city
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 11:44

Witam,
Podbijam temat ponieważ mam problem z wyświetlaczem 929. Opisywałem już go w jakimś temacie ale brak odzewu.
Podczas jazdy mogę tylko zmienić przebieg dzienny i go zresetować. Nie mogę natomiast ustawić zegarka ani zmienić z mp/h na km/h. Czasem też samoistnie przeskakuje z kilometrów na mile i na odwrót.
Zdiagnozowałem na swój rozum jakąś usterkę prawego przycisku rozkręciłem liczniki ale tam tylko 2 przyciski podłączone do płytki. (przyciski zwierają ok, żadnej wilgoci)

Pietrucha8112 pisze:wymieniłem zegary i szafa gra......


Zastanawiam się właśnie nad wymianą całych zegarów bo chodzą po 200-300zł używki i mam pytanie czy wystarczy odpiąć i podpiąć nowe?
Czy wyświetli się mój przebieg, czy trzeba będzie się podpinać pod kompa..

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 stycznia 2013, 12:39

Redd pisze:Witam,
Podbijam temat ponieważ mam problem z wyświetlaczem 929. Opisywałem już go w jakimś temacie ale brak odzewu.
Podczas jazdy mogę tylko zmienić przebieg dzienny i go zresetować. Nie mogę natomiast ustawić zegarka ani zmienić z mp/h na km/h. Czasem też samoistnie przeskakuje z kilometrów na mile i na odwrót.
Zdiagnozowałem na swój rozum jakąś usterkę prawego przycisku rozkręciłem liczniki ale tam tylko 2 przyciski podłączone do płytki. (przyciski zwierają ok, żadnej wilgoci)

Pietrucha8112 pisze:wymieniłem zegary i szafa gra......


Zastanawiam się właśnie nad wymianą całych zegarów bo chodzą po 200-300zł używki i mam pytanie czy wystarczy odpiąć i podpiąć nowe?
Czy wyświetli się mój przebieg, czy trzeba będzie się podpinać pod kompa..


Nie nie będzie Twojego przebiegu jezeli kupisz inne zegary
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 734
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: -
Rok produkcji: 0
Samochód: -

Post » 04 stycznia 2013, 12:45

Redd, a nie łatwiej znaleźć kogoś z okolicy i po prostu podmienić zegary? Po cóż kupować...

Wszystkie styki sprawdzałeś, nic nie zaśniedziałe itp.?

Z przebiegiem to chyba jakiś żarcik, pewnie, że nie będzie wyświetlało Twojego.

 
Posty: 10
Rejestracja: 28 września 2012, 16:54
Lokalizacja: Kalisz
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 20:59

myjka ultra dźwiękowa do tego kontakt S i U powinno ruszyć skoro jest jakiś odzew od procesora licznika

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość