Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 06:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pytanko!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Pytanko!

Post » 27 marca 2008, 23:58

Witam. To znowu Ja :P

Mam pytanko. Mianowicie:

Czy to normalne jak jade na 1 wrzucam 2 (bez gazu) i nagle dodam gaz to słychac taki stuk, jak by łancuch sie napinał albo zebatka. Jak zwolnie manetke i dodam gazu znowu stuk. Troche slabszy jak przy wibijaniu biegu. To normalne? Motor zapier... normalnie tylko ten stuk, trzask

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 01:11

tzn chyba jak raptownie chcesz przyspieszyc od niskich obrotow ??

 
Posty: 50
Rejestracja: 07 marca 2008, 16:54
Lokalizacja: rzeszów
Motocykl: honda cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 08:28

myśle ze to normalne, dlatego ze jak odpuszczasz gaz to łańcuch delikatnie luźnieje, a jak dodasz to napina sie w wyniku przeniesienia napedu. Wszystko raczej ok!!!
Pozdr
jacek954

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 11:23

Dla swietego spokoju sprawdzilbym stan napedu i naciag lancucha...

Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Rejestracja: 26 stycznia 2008, 17:25
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: Honda 900 RR sc28/sc33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 14:19

Dobrze napisal jacek954 ale skoro zaniepokoiło to kolege teo929 widac ze sa to zyt mocne stuki.U mnie stuka ale przy tym zębatka lata jak głupia (kwlifikuje sie to juz do wymiany) i jest to spowodowane ubitymi gumkami amortyzujacymi ktore sa w srodku kola miedzy felga a zebatka.teo929 sprawdz pierw przy lekko luznym łańcuchu czy rusza Ci sie zębatka wzgledem koła i daj znac .Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2008, 19:55

jak to jest przy zmianie to może być też ząb kłowy zębatki skrzyni biegów, jeśłi bieg wchodzi ok i nie wypada to też nie ma się czym przejmować

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 marca 2008, 13:21

Biegi miodzio wchodza. Tobedzie tak jak koledzy pisza albo łańcuch bo sie napina albo te gumki (choc zebatka jest ok nie ma luzu) stawiam na te napinanie łańcucha. Ale sprawdze to jeszcze dziś :)

Dziekuje za pomoc

 
Posty: 57
Rejestracja: 29 lipca 2008, 20:31
Lokalizacja: Lębork
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2008, 18:26

No ja mam coś podobnego tylko że dźwięk dochodzi z silnika i nie ważne na jakim biegu jadę gdy dodaję gazu z powiedzmy 1500 do 4000 obr/min to trzaski lub szarpanie czuję jak by moto się miało rozsypać.Coś jakby silnik nie miał mocy na niskich obrotach.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 grudnia 2008, 23:40

Te stuki, szarpanie i tłuczednie pochodzą z "amortyzatora" przeniesienia momentu obrotowego na koszu sprzęgła (te sprężyny na koszu) Przypadłość w szczególności 929 ale bez obawy bedzie jeździło. W GSX-R jak sie wyrobi to nie ma startu z 1 biegu a dragging czujesz az w torbie :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 grudnia 2008, 22:58

Witam. te stuki to był łańcuch. Lekko nie naciagniety był :) ale już jest ok i nie stuka nic. Poza sprzeglem ktore słychać :) i ogolnie praca silnika taka śmieszna w słuchu w porównaniu do 900 rr z 1998 ;p one cicho chodzą :)

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 21 maja 2009, 12:15

witam mam to samo cziken jesli twierdzisz ze to te sprezyny to jak je wymienie bedzie ok czy jeszcze cos czeba zrobic bo niemoge tego trzasku zniesc


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości