Dzisiaj jest 02 maja 2024, 04:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ciśnienie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 16 maja 2010, 22:51
Lokalizacja: Janów
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2001

Ciśnienie

Post » 17 maja 2010, 23:31

Jakie powinno byc cisnienie w oponach przod/tyl w 929?

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2010, 01:54

2,5 przód tył 2,9 ;) przynajmniej ja tak smigam:)
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2010, 14:40

na ulice 2,5 przód + 2,9 tył

ja chcesz wariacje, np. na tor to: przód 1,8-1,9 a tył 2,4-2,6 :)

do stuntu jeszcze inne wartości, pamiętam że jak raz z tyłu zeszło mi powietrze na ok 2 atmosfery to w nigdy wcześniej nie jechałem takich długich gum :))
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 18 maja 2010, 16:05

aż taka różnica ciśnien na tor i na ulice?? to nie można latać cały czas na tych niższych wartościach jeśli ktoś chce ostro po zakrętach ulicznych jeżdzic a nie na torze?? no i jescze pytanie czy bardzo byłyby odczuwalne wyższe wartości cisnienia na torze?

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 16:39

chodzi o różnice cisnień ciepła/zimna opona. Ponoć z 2 barów na zimno po rozgrzaniu robi sie 2,7.

W mieście raczej cieżko byłoby tak rozgrzać opony.

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 18 maja 2010, 17:48

no i wszystko jasne. ale człowiek głupi...

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 18:07

osobiscie latam 2.5 na 2.5.Do gumowania jak mna rzuca zdarza mi sie troszke spuscic do 2.4 tyl.Ale w sumie nie wiem ile wtedy wychodzi po nagrzaniu

 
Posty: 8
Rejestracja: 16 maja 2010, 22:51
Lokalizacja: Janów
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2010, 18:25

na ulice 2,5 przód + 2,9 tył to na zimnych oponach czy na rozgrzanych mierzyc bo jakas roznica jest?

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 16:12
Lokalizacja: Dzierżoni
Motocykl: W poszukiwaniu 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 19:33

zibi109 pisze:na ulice 2,5 przód + 2,9 tył to na zimnych oponach czy na rozgrzanych mierzyc bo jakas roznica jest?


Słyszałem już kilka wersji ale najbardziej prawdopodobna jest aby mierzyć ciśnienie na zagrzanych oponach (aby to nie były zupełnie zimne) bynajmniej ja tak zawsze robię no i oczywiście przód 2,5 tył 2,9 ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 18 maja 2010, 20:05

Sporo zależy od sztywności opony, na D211 super było na t2,2 a po zmianie na Michała Pure t2,3 to minimum, bo opona zaczyna strasznie pływać :/

 
Posty: 8
Rejestracja: 16 maja 2010, 22:51
Lokalizacja: Janów
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2010, 21:22

Dzieks :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2010, 21:56

Producent podaje ze cisnienie na zimnych oponach ma wynosic 2,5 bara przod i 2,9 bara tyl

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości