Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Swierzak kilka pytaN

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Swierzak kilka pytaN

Post » 25 lipca 2010, 22:28

Witam od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem 929 z 2000roku przebieg 55tys.
Teraz tak, czy taki przebieg to dużo na ten motocykl? Zauważyłem ze jak na postoju odkręciłem manetkę do odcięcia zaczoł sie lać płyn z pompy wody to normlne czy cos popsułem ? Jakie klocki możecie polecić na przód ? Ile to moto spala przy spokojnej jezdzie ? Wszyscy mi mówią ze 6l ale takiego spalania nie udalo mi sie uzyskać. I ile mozna zrobić na rezerwie ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 25 lipca 2010, 23:18

na poczatek polecam oddac go do regulacji , i jak tak bedziesz odkrecał to licz sie ze strzałem z korby

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 09 listopada 2008, 14:30
Lokalizacja: Kalisz/ok
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 25 lipca 2010, 23:31

Przebieg 55 tys. wydaje się normalnym dla motocykla 10-cio letniego. Czy to dużo? Wszystko zależy od tego jak traktowany był motocykl przez poprzednich właścicieli.
A jeśli nie udało się Tobie uzyskać spalania na poziomie 6l to znaczy że nie jeździsz spokojnie, albo że moto potrzebuje serwisu. Generalnie trudno uzyskać takie spalanie, ale jakiś czas temu udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 6l w mojej 954. Było naprawdę spacerowo.
Co do klocków to jest spory wybór: EBC (różne rodzaje ścieralności), Ferrodo, Nissin, lukas.
Gdy zapala się lampka rezerwy to znaczy że zostało 4 litry beny w baku. Ile na tym przejedziesz zależy tylko od Ciebie.
Fotki z treningów na Torze Poznań:
http://pl.fotoalbum.eu/krzychoRR

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 28 sierpnia 2009, 17:17
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lipca 2010, 23:46

55 tyś nie jest jakimś wielkim przebiegiem jeśli motocykl był serwisowany i nie katowany nadmiernie. Jak do odciny na postoju krecisz obroty to nieźle silnik dostaje w dupe i to że sie leje płyn z pompy płynu chłodzącego nie jest absolutnie normalne. Co do klocków to najlepsze oryginalne ja natomiast teraz jeżdże na SBS 734 HS i nie narzekam bo hamują przyzwoicie. A co do pytania ile ten motocykl spala przy spokojnej jeździe to nie wiem bo spokojna jazda na tym motocyklu jest niezgodna z jego przeznaczeniem wiec nie sprawdzałem. Tego sie nie da wytrzymać psychicznie żeby jechać spokojnie mając 150 koni hihi: ale przy normalnej jeździe to w 12 litrach sie zamykam. Na rezerwie nie wiem ile sie zrobi 4 litry są rezerwy wiec pewnie jakieś 30 km.

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lipca 2010, 00:44

To może ja troszkę Ci pomogę :) wiec tak o przebiegu nie pisze bo pisali koledzy, co do spalania to udało mi się zejść do ok 5,5l/100 km z plecaczkiem (pasażer) przy jezdzie ok 100-110 km/h wyliczone na podstawie 132km spalił 7l. Co do klocków polecam NISSIN na rezerwie udało mi się zrobić 55 km po czym moto stanoł i dzowniłem po kolege zeby dowiózł 5l :) Na postoju nie kręć do odcięcia bo tak jak pisałpiorunbubu, strzeli ci korba i wydadki ho ho ho i jeszcze troche :):)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 26 lipca 2010, 10:18

To ja nie wiem jak wy jeździcie, że 12L wam spala :) Moja przy normalnej jeździe spala do 8L max (czasami gumowanie, szybkie prszyspieszanie spod świateł, po trasie ok. 150-170kmh). Natomiast w trasie do Częstochowy brała 5,4L (przelotowa ok. 150kmh)

:diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 26 lipca 2010, 10:56

moja na trasie z dziewczyną zmiescila sie w 6 ale naprawde powoli wtedy było 120 kmh.. a takto łyka 9 litrow spokojnie :)

Ps: pompe wody mam w domu jakbys potrzebował ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 lipca 2010, 11:22

Co do przebiegu to zgadzam się z FireBladeSC44.
A spalanie to raz udało mi się spalić 5 l ale to była męka jak dla mnie. Jechałem w grupie i tempo było że zasnąć się dało po drodze, 100 - 110 km/h.
Przy codziennej jeździe to tak między 8 - 10 litrów.
A poza tym to uważam że 929 jest na prawdę wytrzymały o ile się dba :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lipca 2010, 15:16

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Widze ze mila atmosfera tu panuje \:) Wieczorem sie pochwale 929 ocenicie optyke:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lipca 2010, 17:21

Nie mam pojęcia skąd Wam się bierze takie spalanie...
W tamtym roku trasa do Częstochowy 380 km prędkość przelotowa 120-130 km/h - 5,4 litra
W tym roku z pasażerką 5,8 litra
Tydzień temu wypad nad morze do Rewala, motor cały obładowany trasa prawie 1600 km w tym 650 km autostradą (170-200 km/h) później droga nr. 3 gdzie też powoli się nie jedzie wyszło mi spalanie 7 litrów.
Jeżdżąc na miejscu po wsi, trochę autostradą, trochę po Krakowie spokojnie mieszczę się w 6,5 litrach.

Jeśli chodzi o klocki to polecam EBC HH, trochę szumią, ale za to bardzo dobrze hamują motor i wystarczają na długo.

Kiedyś czytałem artykuł o CBR 900 SC28, która przejechała 250 tyś km bez ingerencji w układ korbowy, skrzynie biegów itp, po prostu wystarczył jej dobry serwis. Dbaj o motor a uwierz mi, że prędzej Ci się odniechce jezdzić niż 929 się rozsypie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 lipca 2010, 17:40

Bartek_929 pisze:Nie mam pojęcia skąd Wam się bierze takie spalanie...

Z życia Bartek_929, z życia :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lipca 2010, 20:12

jacko pisze:Bartek_929 napisał/a:
Nie mam pojęcia skąd Wam się bierze takie spalanie...

Z życia Bartek_929, z życia :mrgreen:


Chyba jednobiegowego :P :P :P

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości