Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opóźnione włączanie kierunku

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Opóźnione włączanie kierunku

Post » 21 kwietnia 2008, 08:56

Witam.
Prawy kierunek włącza się z opóźnieniem. Lewy działa normalnie. Najgorzej jest gdy przełączam z lewego na prawy, np. wyprzedzanie. Wtedy to opóźnienie jest naprawdę duże.Ma ktoś jakiś pomysł co to może być. Może instalacja Led-ów by pomogła?

Przy okazji spytam czy jest możliwość regulacji częstotliwości migania (przerywacza) i jak to się robi?

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 21 kwietnia 2008, 10:04

Sprawdź czy we wszystkich 4 szt. masz identycznej mocy żarówki, a dopiero później zajoł bym się przerywaczem.. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 13 stycznia 2012, 21:21

Odkopuje temat bo mam podobny problem. Daje kierunek w lewo lub w prawo i nic. Po paru sekundach 5-10 kierunek się włączy dopiero. Kierunki są diodowe. Nie wiem jaki jest przerywacz. Kupiłem dziś motor i już tak było. Co z tym robić? Gdzie jest przerywacz?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 13 stycznia 2012, 21:37

kupić przerywacz do ledów a może masz ten przerywacz tylko trzeba go ustawić ma jakiś regulacje. A jak nie masz to zapodaj takie coś
http://allegro.pl/przerywacz-kierunkows ... 77143.html
zakładasz i działa :D
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 13 stycznia 2012, 22:11

wiertło, dzięki za odpowiedź. Gdzie szukać przerywacza? Gdzieś koło akumulatora?

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 31 sierpnia 2009, 09:33
Lokalizacja: Ełk
Motocykl: HONDA CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 stycznia 2012, 23:33

Kolego za licznikem bedziesz mial dwa gadzety i ten po prawej to przerywacz.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 stycznia 2012, 00:23

za licznikiem tak jak kolega lukaszelk, pisze
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2012, 14:23

Jak najlepiej i najprościej się tam do niego dostać :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 14 stycznia 2012, 14:43

mam to samo na dniach będę robił ale jakoś daleki jestem od tego że to wina przerywacza no ale może sie zobaczy, w pierwszej kolejności trzeba zobaczyć przeczyścić przełącznik na kierownicy potem przeczyścić styki przy przerywaczu a dopiero na końcu wymieniać przerywacz bo wystarczy że coś przyśniedziało i będzie tak działać że po chwili się załącza kierunek,

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 14 stycznia 2012, 16:58

Jak zakupiłem motor kierunki również włączały się z opóźnieniem. Wystarczyło przeczyszczenie styków w przełączniku na kierownicy i po problemie. Nie ma znaczenia czy zamontowane są kierunki na LED-ach czy na standardowych żarówkach.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 14 stycznia 2012, 20:37

Tak dokładnie jak napisał "gargamel" tylko trzeba cały przełącznik rozebrać, uważając na drobne el styków i sprężynke przeczyścić papierem ścier. i nasmarować odrobinę najlepiej smarem miedzianym, prtskanie w przełącznik różnymi specyfikami niewiele może pomódz. mi już to się przytrafiło przy 3 moto i zawsze była to wina przełącznika.

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2012, 13:43

ja tez bym sie pisal na bluze:) jaka cena??
Honda-The Power of Dreams-Dream The Impossible

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości