Dzisiaj jest 19 maja 2024, 00:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 excub

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 22:31
Lokalizacja: irlandia
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

929 excub

Post » 13 września 2010, 15:33

co da wywalenie excuba w 929 bez pc czy trzeba go zalozyc ,czy taki zabieg grozi popsuciem moto jak bedzie sie zachowywal na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 września 2010, 17:07

chodzi co o exup chyba;p wtedy masz pelny przelot na wydechu szybsze uciekanie spalin i moto chyba mocniejsze. gdybys wywalal to mam chetnego na to bo kumpel chce sprzedac moto ale musi miec exup-a
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 22:31
Lokalizacja: irlandia
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2010, 17:19

to co zalozyc wtedy jeszcze pc

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 13 września 2010, 18:13

tak pc i do tego sportowi filtr powietrza no i wydech przelot bo bez pc nie będzie motor miał dołu ...
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 22:31
Lokalizacja: irlandia
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2010, 18:23

to jak bedzie sie zachowywal bez dolu

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 13 września 2010, 19:39

bez exup i pc duł jest nierównomierny i nerwowy jak w rajdówce :) przećwiczyłem to jak mi się exup wysypał :) moto się nie zepsuje tylko zastanów się czy jak nie będziesz robił strojenia na hamowni warto to robić bo czerwona lampka i fi na zegarach jest naprawdę wkur...ce.

[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 7:40 pm ]
dla laika nie będzie różnicy pomyśli że tak ma być i git :) ja się do pracy przyzwyczaiłem szybko tylko te kontrolki :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 22:31
Lokalizacja: irlandia
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2010, 20:00

strojenie na hamowni bylo by zrobione .chyba po takich zabiegal moto jesze lepiej by chodzilo .tylko mnie zastanawia fakt ze kupel ma gsxr 1000 k8 ,ma 2 mikrony gp bez katalizatora , sondy i pc i nie sfieci mu sie fi

[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 8:00 pm ]
strojenie na hamowni bylo by zrobione .chyba po takich zabiegal moto jesze lepiej by chodzilo .tylko mnie zastanawia fakt ze kupel ma gsxr 1000 k8 ,ma 2 mikrony gp bez katalizatora , sondy i pc i nie sfieci mu sie fi .

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 13 września 2010, 20:07

muszę cie zmartwić bo z tuzin osób potwierdzi świecenie się czerwonej lampki i fi!!! o ile czerwoną lampkę można z zedarów wylutować o tyle fi nie zniknie a przynajmniej nie znalazł się kozak który by ją zgasił :) jak zamieżasz zrobić hamownię to warto zrobić pełen przelot. jak nie chcesz nic spawać to wyjmij poprostu bebechy z exup i po robocie.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 września 2010, 20:12

[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 8:00 pm ]
strojenie na hamowni bylo by zrobione .chyba po takich zabiegal moto jesze lepiej by chodzilo .tylko mnie zastanawia fakt ze kupel ma gsxr 1000 k8 ,ma 2 mikrony gp bez katalizatora , sondy i pc i nie sfieci mu sie fi .[/quote] Bo w gixerach mozna wypiac kable z kompa i nie bedzie pokazywac bledu jak wywalisz exup, jak w swoim (k5)wyciolem exup z tlumika i wstawilem przelot :dance: jest dzwiek hamowanie silnikiem i dol

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 22:31
Lokalizacja: irlandia
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2010, 20:18

planuje tak zrobic teraz zostaje znalezienie odpowiedniego tlumika z dolotem

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 13 września 2010, 20:21

ja mam od exupa arrow i jest boski, przedewszystkim jest oryginalnie krótszy niż wszystkie inne i jak dla mnie wygląda super.

[ Dodano: Pon Wrz 13, 2010 8:31 pm ]
tak to wygląda
Załączniki
arrow.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 22:31
Lokalizacja: irlandia
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 września 2010, 20:35


Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości