Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 20:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Prostowanie felgi, okolicę wrocławia, gdzie?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Prostowanie felgi, okolicę wrocławia, gdzie?

Post » 07 stycznia 2011, 10:09

Chłopaki, w sezonie chcąc ominąć wyrwe w drodze, wpadłem jeszcze bardziej no i rant skrzywiony i bicie na lagach. Wiecie może gdzie w okolicach wrocławia bądź rawicza w miare tanio i dobrze wyprostuje fele? Dzwoniłem kiedyś do jakiegoś ziomka z wałbrzycha, ale terminy miał odlegle a sezon trwał więc w końcu tego nie zrobiłem. Koszt u niego to 150 pln. Ktos o nim słyszał, może polecić? Widziałem tez ze kolega z forum tez sie tym zajmuje ale niestety trochę daleko ode mnie.

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 07 stycznia 2011, 11:59

Dołączę się do pytania.Również mam felę do prostowania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 stycznia 2011, 11:39

http://www.polerowanie-felg.pl/

tam wszystko fachura z felgami robią

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 stycznia 2011, 13:14

Kurcze szkoda ze dopiero teraz napisałeś o tym gościu. W zeszłym roku polerowal mi alusy do auta. Co prawda tani nie jest ale efekt piorunujący. Tymczasem w zeszłym tygodniu podrzuciłem felge do jakiegoś ziomka ze świdnicy. W przyszłym tygodniu mam mieć do odbioru. Koszty w granicach 100 pln.


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości