Dzisiaj jest 17 maja 2024, 14:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie opony założyć do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2008, 13:26

Mam pytanie jak myślicie czego sie moge spodziewać jesli założe 190/55 zamiast zalecanych 190/50? mam do kupienia w dobrej cenie i sie zastanawiam...

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2008, 13:38

ale macie problemy :shock: :shock: bedziesz wolniej jechal o 3 km/h !! ja bym nie ryzykowal !! zdrowie najwazniejsze !! wiecej pytaj na scigacz.pl

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2008, 16:14

a co ma do tego zdrowie, kupowałbym nowe opony, poza tym 190/55 zakładają fabrycznie w np. kawie zx10r wiec nie widze tu ryzyka. To że prędkosc sie zmieni wiadomo, pytalem bardziej pod kątem zachowania sie motocykla w winklach itp.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2008, 16:40

:D

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2008, 16:47

Jesli chodzi o wyzszy profil, czyli nie 190/50/17 a 190/55/17 to roznica polega na tym ,ze na wyzszym profilu duzo latwiej sie bedziesz skladal w zakret i samo skladanie motocykla bedzie jakby bardziej naturalne . W tym sezonie zjezdzilem Metzelera Raceteca K2 własnie o profilu 190/55/17 i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl . O przyczepnosci na suchym nie bede sie rozpisywal bo keil sie rewelacyjnie ale zakrety to sam miód , momentami az jakby nawet za łatwo . Trzeba jednak pamietac ,ze wszystkie opony z wyzszym profilem sa produkowany w mieszance typowo torowej wiec duzo szybciej beda sie zuzywały ale trzeba takze pamietac o koniecznosci dogrzania przed winklowaniem no po postoju tez koniecznie dogrzac , inaczej uslizgi gwarantowane .
Zreszta popytaj Czikena , On zdaje sie pomyka tylko na wyzszym profilu .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01
Jacek

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2008, 15:11

dzieki za odp. tego własnie chciałem sie dowiedziec.

Cos mi tylko nie pasuje ta teoria że konkretny model opony ma inne mieszanki zaleznie od profilu. Na moje to jeśli biore takiego dunlopa d208gp to czy to bedzie 190/50 czy 190/55 to mieszanka gumy bedzie ta sama... chyba??

 
Posty: 1
Rejestracja: 20 października 2008, 21:58
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2001

Post » 20 października 2008, 22:11

polecam Pirelli Dragon Supercorsa 190/55,rewelacyjna guma, dzięki wyższemu profilowi można głębiej złożyć sprzęta, niestety wystarcza na jakieś 3tys km
senq

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 18 stycznia 2009, 16:13

NIe zakładałem nowego tematu bo jest pełno A ten nadaje sie w sam raz moim zdaniem
Zamierzam kupić tylnia oponę do mojego moto Honda CBR900 w rozmiarze 190/50 ZR17. Po googlowaniu i przeszukaniu forum moimi typami są.

METZELER ROADTEC Z6 - jak narazie moj faworyt dobrze trzyma wytrzymała wiec troche tys monza wykrecic na niej
METZELER SPORTEC M1 -- ??
MICHELIN Pilot sport - duza osób uważa ta opone za dobrą ale jak wygladaja na niej przebiegi ??
MICHELIN Power race -- ??
MICHELIN Pilot Road - tak samo zachwalana ale jak wygladaja na niej przebiegi ??
MICHELIN Pilot Power - co wyczytałem to dosc szybko schodzą ok4-5tys i nima :)

Oczekuje od opony żeby była dość wytrzymała na ścieranie oraz była przyczepna na suchej na wierzchni, opona głownie do jazdy po trasach nie na TOR, z tego się dowiedziałem to dużo osób polecało METZELER ROADTEC Z6 jaka jest wasza opinia którą byście polecili z tych opon chyba ze są jeszcze jakieś warte uwagi

Wczesniej smigałem na PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO opona załozona po przejazdach na torze , zrobilem na niej ok 4tys.
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 stycznia 2009, 22:05

Pozwoliłem sobie odświerzyć temat oponek, gdyż przymierzam się do zakupienia takiego kompletu:
http://www.moto.allegro.pl/item53810324 ... wys_0.html
Czy ktoś z was śmigał na takich gumach? Jaka opinia?
Dodam, że nie jestem jakimś specjalnym wymiataczem ale lubie sobie pośmigać po winklach. Ponadto byłbym szczęśliwy gdyby nie znikły po 4tys. km ;).
Pzdr

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 27 stycznia 2009, 23:33

osobiscie na mam dobrej oponi o tych oponach, :mrgreen: jak chesz jezdzic spokojnie to te 4tys zrobisz,jak posmigac po winklach to,d0207 ,208 ,m1 ,m3 micelin pilot sport ,power.poszukaj dobrze to donlopy w okolicach 700-750 znajdziesz.pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 27 stycznia 2009, 23:53

do dupy te opony sa!!!!!!!!
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 28 stycznia 2009, 00:07

te opony to sa dobre ale do palenia :D :D bo do jazdy wcale chyba ze turystycznej :D hehe , a o takiej raczej nie mówimy :twisted: :mrgreen:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości