Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 21:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

kilka pytań na temat 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

kilka pytań na temat 929

Post » 05 lutego 2011, 20:03

Panowie, oglądałem jedną 929 i mam pare pytań na temat tego co zauważyłem:
-Sprawdzałem ładowanie aku i gdy zapaliłem światła drogowe to na wolnych obrotach ładowanie było na poziomie 13,5v a jak zwiększyłem obroty to ładowanie zwiększyło się do prawie 14,5v. Co o tym myślicie, wszystko ok? Na zgaszonych światłach ładowanie jest cały czas na poziomie ok. 14.5v

-Widać, że był robiony lewy dekiel, troche podspawywany, został uszczelniony czerwonym silikonem i troche się poci. Myślicie, że jak założe oryginalną uszczelkę to wszystko będzie ok, przestanie cieknąć?

- Nie działa obrotomierz ale jak wkręci się moto na obroty to wskazówka lekko się rusza do ok. 2tys obr, da rade go odratować?
Pozdrawiam ekipę hihi: i z góry dzięki za pomoc :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 187
Rejestracja: 02 lipca 2009, 20:25
Lokalizacja: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 05 lutego 2011, 20:31

jesli chodzi o obroty to moze ktoś grzebał przy wskazówce i ja źle załozył po prostu ?

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 05 lutego 2011, 21:14

A jeśli chodzi o lewy dekiel to tam NIE idzie uszczelka daje się tylko silikon.

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 05 lutego 2011, 22:22

Jeżeli chodzi o lewy dekiel (od alternatora) to jak najbardziej jest tam uszczelka, oryginał Hondy jakieś 40zł - znam to z autopsji ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 lutego 2011, 22:49

Zegary to skomplikowany układ elektroniczny na wielowarstwowej płytce ... jak coś tam się zdupiło (a najprawdopodobniej tak - bo obrotała nie startuje) to bez magika-elektronika nic nie podziałasz...

Awatar użytkownika
 
Posty: 712
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 06 lutego 2011, 02:10

za ile ta ceberka ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lutego 2011, 02:23

10tys ;)

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 lutego 2011, 10:07

Jeśli dostał w lewy dekiel i wyłazi oliwa to przede wszystkim trzeba obejrzeć blok za deklem bo przy strzale przeważnie pęka. Jeśli obrot nie działa to pewnie działał już nie będzie i kłania się zakup zegarów (gdyby dało się to jakoś zlepić już sprzedający by to zlepił)
A ładowanie jest może ciut niestabilne ale jest(narazie) Podczas eksploatacji wylazie dużo innych rzeczy i pewnie jestes na to przygotowany ;)
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 76
Rejestracja: 18 lutego 2009, 16:39
Lokalizacja: sjz
Motocykl: 919mono, zx10r,b12R
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2011, 11:19

czyli kup se pan co innego jak nie masz nerwów do tego dziadostwa :dance: rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 712
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 06 lutego 2011, 11:37

Lukki, jak chcesz bede miał do pogonienia srebrną 929 blok nie ruszony dekiel nei ruszony i ładowanie jest :) w zyciu miała szlifka małego na prawa strone - wymieniony podnozek dźwignia ham lusterko kierunek i lakierowane owiewki. Tarcze proste rama prosta itd itd .. tył prosty.. musze ją sprzedać chyba po taniości - sprzedałem samochód i mialem wziac od znajomego 25tys i reszte oddac ale jak sprzedałem to sie rozmyslił z RAT.. i zostałem bez auta ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lutego 2011, 12:29

cziken929, sprawdzałem i rzeczywiście, musiało być pęknięcie na bloku ale zostało zespawane ;)
sasza_19, co do Twojej, to narazie się wstrzymam ale dzięki za propozycję. :P


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość