Dzisiaj jest 19 listopada 2019, 15:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Cisnienie w kołach

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 163
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Cisnienie w kołach

Post » 15 kwietnia 2011, 20:50

Koledzy jakie ma byc cisnienie w kolach nie moge znalezc nigdzie :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwietnia 2011, 11:48
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2011, 20:54

2.5 przód
2.9 tył

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2011, 20:55

przod 2,5 atmosfery,
tyl 2,9

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2011, 20:58

To zależy od tego jaką trasę wybierasz. Jeżeli lecisz autostradą, czyli generalnie prosta, możesz spokojnie 2,9 w koła pompować. Jeżeli planujesz ostro latać po winklach 1,8. Na tor możesz nawet do 1,6 zejść z ciśnieniem.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 163
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 16 kwietnia 2011, 21:19

dzieki panowie bo na tyle mialem 2.0 na przodzie 1.8 i juz wiem czemu plywal mi w zakretach i przod mi odjezdzal

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 14 lutego 2011, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 18 kwietnia 2011, 10:03

gargamel, ile masz u siebie? Ja spuściłem z tyłu do 2,3 i w zakrętach jest pewniej
It`s not what you drive, it`s what drives you...

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 18 kwietnia 2011, 14:45

Jak pisałem wcześniej zależy od warunków i celu wycieczki . Jak jadę na przejażdżkę turystyczną, tył pompuje do 2,5 atmosfery maks. Jazda w góry z nieco większym tempem 2,0 z tyłu.
No speed limit, no police - no FUN :-)


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości