Dzisiaj jest 21 maja 2024, 01:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Bagaznik /sakwy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Bagaznik /sakwy

Post » 19 kwietnia 2011, 20:58

Koledzy planuje wypad z znajomymi w kolo polski sakwy mam na oku naxa .
pytanie czy potrzebuje stelaz bagaznik .

co wy na to co poradzicie

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 kwietnia 2011, 21:02

ja mam oxforda i nie musiałem zakładać nie wiem jak to się tyczy naxa :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 19 kwietnia 2011, 21:08

masz jakies foty

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 19 kwietnia 2011, 21:57

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

w 929 - identiko ;) sakwy oxford 1st time...sporo nalataly sie po swiecie-i jeszcze polataja, zero zastrzezen
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posty: 9
Rejestracja: 12 kwietnia 2011, 11:34
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: Blady 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 12:43

dobre :). Ile dałeś?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 12:50

Jezeli chodzi o sakwy wielkosc 48L mozesz zmniejszac i powikszac jak chcesz plus pokrowce przeciw deszczowe i gumy to ja dalem 185zl :)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 20 kwietnia 2011, 14:27

Dobra to podłącze sie pod temat:) na gwiazdke zamówiełm sobie takie sakwy
http://www.moto-akcesoria.pl/zestaw-tor ... il,p,11044

Jeszcze ich nie uzywałem a tylko przymierzałem no i sakwa leży na tłumiku, czy tłumik jest aż tak gorący żeby sakwa sie przypaliła czy raczej nie? ( miałem sobie kiedys sam sprawdzić ale zapominam:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 kwietnia 2011, 15:36

mi sie delikatnie opiera mam wydech BOS ale on sie tak nie nagrzewa nawet jak ostro po jezdze jak masz carbon to nie widze problemu lub orginał :)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 20 kwietnia 2011, 16:31

mam oryginał:) no to mnie uspokoiłeś:) sam i tak sprawdze jeszcze ale juz jestem optymistą:)

 
Posty: 9
Rejestracja: 12 kwietnia 2011, 11:34
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: Blady 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 17:34

a gdzie w Wawie można dostać dobre i nie drogie (bo najtańszych nie chcę) sakwy? widziałem w Suzuki jakieś, ale się nie przyglądałem im zbyt dobrze. Po drugie czy te, które miki zapodał są tak umiejscowione, że pasażer nie będzie miał problemu z siedzeniem (chodzi mi o dostęp do setów)? ze zdjęcia raczej wynika, że pasażer przy tych sakwach odpada ;/.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 29 kwietnia 2011, 12:15

mam te same sakwy co kolega Miki i latałem kilka razy z nimi i z pasażerem i nie ma najmniejszego problemu. bardzo pomocna rzecz
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 29 kwietnia 2011, 12:54

Jak nie ma stelaży to sakwy rysują lakier. Nie ma znaczenia co się podłoży i tak coś tam porysują. Co do tłumika, przelot grzeje się mniej a oryginał dużo bardziej. Jak sakwa dotyka tłumika to pomyślałbym co zrobić żeby tego uniknąć, bo bardzo łatwo zrobić dziurę.
PS: Na sakwy wydasz 200zł, a na wyspawanie stelaży u jakiegoś znajomego będzie kosztować flaszkę + materiał. Pomyśl, może warto zainwestować.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości