Dzisiaj jest 18 maja 2024, 16:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stuknęła mi dzisiaj 50-siatka...

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Stuknęła mi dzisiaj 50-siatka...

Post » 06 czerwca 2008, 22:06

...Jak w temacie..i co teraz--magiczna cyfra na 'cyferblacie"....od zawsze mialem ustalone ,ze gdy 50 sie pojawi na liczniku - to pozbywam sie sprzetu i wymieniam na "swieższy"...ale moje 929 chodzi dobrze---wszystko co trzeba bylo robic -bylo robione we wlasciwym czasie--bezawaryjnie wszystko chodzi... 8)
Mam ja od sierpnia 2007-od tamtego czasu przejechalem na niej 30 tys.km 8)

W NAGRODE 929---dostała nowe malowanie AEROGRAFEM---lakier schnie w komorze lakierniczej--bezpyłowej 8) --jutro wrzuce fote jak to wyszlo

--do 929--- :arrow: wszystkiego najlepszego mój Kwiatuszku "ognisty" :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 06 czerwca 2008, 22:44

no to pogratulować. Jezeli sprzecik chodzi dobrze to nie ma sensu sie go pozbywac

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 czerwca 2008, 23:19

lal ale wynik w rok 30 tys km :o gratsy i oby ci fajer sluzyl ;)

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2008, 19:02

Wiekszość motocykli sprowadzanych ma grubo powyżej 50 000 km i miewają się dobrze. Tylko na wyświetlaczu zawsze jest od 20 000 do 30 000. Popyt jest na takie przebiegi, to podaż odpowiada natychmiast. Regularnie serwisowane moto i nie katowane w stuncie śmiało dobije do 100 000 i sprzeda się ze zwiniętym licznikiem do 40 000 i na tyle będzie wyglądać :lol: Brejdak kiedyś nalatał banditem 600
48 000km potem zamienił za tl-a u handlaży. po kilku miesiącach spotkał nowego nabywcę na bemowie ze stanem licznika 12 000km radosnego i strasznie zadowolonego ze sprzętu. mój kolega ma R6 z Włoch z przebiegiem niby 24 000 a właśnie stoi u mnie czekając na nowy łańcuch rozrządu. Trzeba także zrobić zawory, które już raz były regulowane bo były znaczone koła zębate na wałkach. Przypomnę, że pierwszą regulację dla R6 robi się po 42 000km a już jest druga !!! Motocykl jednak jest zadbany i pomiary czopów wałków rozrządu i krzywek mają wzorowe wymiary, a moto ma na moje oko ok. 60 000 km i absolutnie żadnego zużycia ! Piszę tutaj o 600cm pojemności i 16 000 obrotów :wink: Konkluzja nasuwa się sama i moja opinia jest taka, że 50 000 km dla bladego (użytkowanego w sposób rozsądny) przebieg zaledwie gimnazjalistki z fantazją :P
kogut

 
Posty: 50
Rejestracja: 07 marca 2008, 16:54
Lokalizacja: rzeszów
Motocykl: honda cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2008, 23:43

popieram kolegów!!! mam przykład na sobie jezdziłem na zzr600 i miał przejechane 48000 km jak go sprzedawałem. silnik był igła. kolega używał sc28 do stuntu profesjonalnego - przebieg 90.000 km oprócz normalnych regulacji i wymian nic w nim sie nie działo dziwnego a wiadomo jak sie jeździ na gumie i to w sposób profesjonalny to wiadomo co.... takze śmiało 50.000 km to dopiero początek:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 08 czerwca 2008, 21:30

Ja też uważam że 50tys to jest norma i moim zdaniem większość 5-8letnich motocykli ma conajmniej tyle albo więcej zależy jeszcze od kraju, klimatu itp.Hmm Jacek 954 jaki kolor masz tej 954 bo ostatnio kogoś mijałem na takiej czerwonej na tablicach Rz może to Ty (dość duży kolo w czarnej skórze)?Może się kiedyś zorganizujemy na polatanie gdzieś bo jest pare osób z Rzeszowa?

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 08 czerwca 2008, 22:23

Hello!....Jak pisałem wcześniej--moja 929---z okazji 50-siatki--bezawaryjnej--dostała nagrode
Własnorecznie ozdobiłem ją aerografem 8)
daje linki do fot----prosze o komenty,,,hhe :mrgreen:

http://img231.imageshack.us/my.php?imag ... 751lv0.jpg

[ Dodano: Nie Cze 08, 2008 10:31 pm ]
kolejne foty........................

http://img231.imageshack.us/my.php?imag ... 752jh2.jpg

[ Dodano: Nie Cze 08, 2008 10:37 pm ]
http://img204.imageshack.us/my.php?imag ... 750yh0.jpg

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 09 czerwca 2008, 06:34

Widzę MICHELIN MACADAM... :roll: Odważny jesteś :shock:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 09 czerwca 2008, 08:25

A mi te gumy wyglądają tył na jakiegoś bridgestona battlaxa w specyfikacji turystycznej,a przód na maxxisa-choć pewny niejestem...Niech nas właściciel poprawi;-)Pozatym jeśli gość lata turystycznie i autostradowo głównie a rzadziej używa moto do typowego dzidowania to chyba uzasadniony wybór opon o dłuższej wytrzymałości.Z tego co pisał, że robi 30tys.km rocznie to się niema co dziwić policz ile kompletów miękkich gum (typowo sportowych co starczają na góra 4tys.km) musiałby zajechać.Najlepiej niech się właściciel wypowie.Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 09 czerwca 2008, 10:04

:shock: Chłopaki ZMASAKROWALISCIE MNIE-----dałem foty zeby pochwalic sie WSTAWKAMI AEROGRAFOWYMI NA MOJEJ 929---mój warsztat 8) ...a WY mi wyskakujecie jakie opony mam?????? :? no luz......
To bridgi Bx---kupuje je po 70 zł u kolesia u nas na Kujawach----sa zawsze jak nowe----spokojnie starczaja na 10 tys km--------dobre gumy--troche czasem zlapia uslizg przy dynamicznym dodaniu gazu w zakrecie.....kwestia przyzwyczajenia i uwagi w tym manewrze...Na pewno sa lepsze niz MAXXISY :?
do porównania mialem komplet Dunlopów sprtmax----za 1000zl-nówki -zrobiłem na nich 15 tys----róznica jest----1000zł a 150-za komplet BRIDGESTONE......Kupujac opony w tej cenie--czyli 150 zł komplet moge sobie pozwolic na palenie gumy 8) gdzie i kiedy mi sie podoba 8)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 09 czerwca 2008, 10:36

EEE luz nikt niemiał nic złego na myśli,poprostu kolega Cziken ma tak jak ja-jak widzi motocykl najpierw patrzy na opony.Ja nic niemam do Twoich opon każdy jezdzi na czym lubi/na co go stać. Sam latam 95% na używanych oponach, a że robię sporo mniej km rocznie niż Ty to mogę sobie pozwolić na zakładanie miękkich gum (pod warunkiem,że mam dostęp do takich w dobrej kasie-jak niema to się zakłada co jest;-)).Jak Ciebie wkurzyliśmy to sorry nie to było na celu(przynajmniej dla mnie)!!A efekt malowania fajny-długo już bawisz się w aerografie??Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 09 czerwca 2008, 11:39

Fajne robota. Kaski tez malujesz??

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości