Dzisiaj jest 05 maja 2024, 11:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czerwona kontrolka.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 13 czerwca 2008, 13:18
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Czerwona kontrolka.

Post » 13 czerwca 2008, 13:28

Witam. Wiecie może co za przyczyna może być, jak świeci się czerwona kontrolka i w tym samym czasie zapala się znak jakby oliwiarki na wyświetlaczu? Co to za diabeł i czy to normalne? Jeśli nie to jak na to zaradzić? Dodam że dzieje się to przy niskich obrotach (bez dodawania gazu). Obroty niskie są na poziomie ok 1,2 tys. Olej był wymieniony i stan jego jest ok. Przed wymianą też tak było czyli sprawa oleju lub jego braku odpada.
Podpowiedzcie co to może być. Nie piszcie jednak że do serwisu mam się udać bo jestem dłubek i chciałbym sam rozwiązać ten problem. Pozdrawiam wszystkich i czekam na podpowiedzi.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 13 czerwca 2008, 13:33

może poziom plynu chłodzącego?

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2008, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 13 czerwca 2008, 14:56

A przypadkiem nie przewrócił Ci się motocykl ? Może być taka sytuacja ,że zapowietrzył Ci się układ smarowania.
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 13 czerwca 2008, 15:13

Jeżeli mruga ci ikonka oliwiarki to nie chce cię straszyć ale może to być blach ostka albo coś poważnego .U mnie po nagrzaniu pomrygiwałą po nagrzaniu (około 95 stopni )i wyszły panewki dolne w silniku .Klient od którego kupiłem fajera sprzedał mi z miną w środku :evil: (lał nie wiem co za olej i katował )lub może to też być pompa oleju .Proponuje ci żebyś zjechał na serwis niech ci go osłuchają :|

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 13 czerwca 2008, 15:23

Jeżeli na niskich obrotach ok.1200 mruga to po skręceniu obrotów na pewno będzie świecic co jest oznaką słabego smarowania!!!! Może byc coś z pompą olejową, ale takie objawy to bardzo częsta przyczyna przytartej panewki na której układ smarowania traci ciśnienie!!!! I jak pisze "Insaine" powinno to by bardziej widoczne przy nagrzanym silniku, gdy olej robi się bardziej rzadki!!! Życzę by moje przewidywania się nie sprawdziły!!![/b]

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 13 czerwca 2008, 15:31

No kolego LOLO lepiej ci to nakreślił(sprawę panewek) mnie to wyszło dużo hajsu , bo odrazu jak już otwierasz silnik to ci proponuje żeby zajrzeli do skrzyni i zastanowili się nad rozrządem, oby się spełniła ta druga wersja.

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 czerwca 2008, 18:23

Nie chce cie martwic ale stawiam na panewki. Kolega miał dokładnie taki sam przypadek w 929.Kontrolka zapalała sie na wolnych obrotach a gasła juz przy ok. 1300 obr/min. Przejechał tak ok. 1000 km i zaczęło strasznie napier...ać w silniku. Po rozebraniu silnika okazało się że paneka korbowodowa wypłynęła wokół korbowodu.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 13 czerwca 2008, 19:23

Nie ma co sie oszukiwac panewki poszły sie CENZURA... :?
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 czerwca 2008, 11:40

Dokladnie koledzy maaja racje silnik jest juz na wykonczeniu wiec odpusc sobie jazde i rozbieraj go jak najszybciej to moze jeszcze cos odratujesdz. Takie wlasnie sprawdzenie przy bardzo niskich obrotach j est bardzo dobrym sposobem na sprawdzenie stanu silnika przy kupnie moto.

 
Posty: 6
Rejestracja: 13 czerwca 2008, 13:18
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2008, 23:40

No to mnie pocieszyliście :(. Dzwoniłem do gościa od mechaniki takich sprzętów i powiedział że w najbłachszym przypadku czujnik ciśnienia oleju, a o tym gorszym przypadku nie chciał gadać tylko kazał moto na przyczepkę i do niego. Chyba tak zrobię. Dzięki jednak wszystkim za odpowiedzi. Życzę miłego śmigania, a ja pośmigam jak tylko wyjaśni się wszystko co i jak i usunę tą usterkę. Wpiszę na forum dla świadomości wszystkich co to był za diabeł. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 20 czerwca 2008, 14:20

podepne się do tematu dzisiaj z jedynki jeździłem i tak po latąłem troche i jak stanołem to na wolnych na wyświetlaczu zaczęła mrygać kontrolaka oleju dałem gazu i przeszło stanołem i znowu przjechałem kawałek z 4km i przestało co jest? miał ktoś tak?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 20 czerwca 2008, 19:34

a olej w silniku masz?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości