Dzisiaj jest 01 maja 2024, 09:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PIERWSZA ZDRADA

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 22 czerwca 2008, 22:45

nie wiem dokładnie jaki wtrysk jest zastosowany w 929... są tam pompowtryski czy tradycyjna pompa wtryskowa??

tak czy tak ja bym postawił na wtrysk. Choć może się mylę. Sprawdź najpierw filtr powietrza
i świece.

Jeśli chodzi o wtrysk, to albo któryś z pompowtrysków do wymiany, albo przy tradycyjnej pompie wtryskowej do wymiany obudowa sekcji która obraca się w stosunku do wyżłobionego tłoczka i tym samym zmienia dawkę paliwa, albo przypchana rozpylacza... możliwości jest sporo. Najpierw sprawdź to co możesz sam i wszyscy ci polecają, jak nic nie najdziesz kombinuj z wtryskiem, ale radziłbym jechać do kogoś kto ma o tym jakieś pojęcie, chyba że dasz sobie radę z diagnozą.

pzdr

ps: nie wiem czemu tak najeżdżacie na motobandytę. Pomylił się. I co. Wystarczy że jeden zwrócił uwagę chyba. Co niektórzy robią tutaj błędy ortograficzne z poziomu zerówki...

PEACE

[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 10:51 pm ]
sorry, nie chodziło mi o motobandytę tylko o beyontruh'a oczywiście :P

pzdr

[ Dodano: Nie Cze 22, 2008 11:01 pm ]
widać że fabiq ma sporą wiedzę, a motobandyta , jeśli chciałeś się odgryźć fabiq'owi to chyba ci nie wyszło... co ty nie wiesz że starsze 929 były na gaźnikach :shock: 8)
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posty: 6
Rejestracja: 05 czerwca 2008, 23:14
Lokalizacja: CK
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 01:30

A filtr paliwa ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 07:14

ja tam na wtryskowcach sie nie znam dlatego sie nie wypowiadam
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 10:02

qban pisze:są tam pompowtryski czy tradycyjna pompa wtryskowa??

A co to k...wa.Diesel???Td czy Tdi???A może CTDI na elektronicznym???.Te dwa odniesienia co podałeś są tylko do ropniaka a nie do R4 w japoni.Jak mryga F1 to masz już zdiagnozowane.A jak sie dławi na dodaniu gazu to diagnozuj od tyłu czyli od zaworu regulującego ciśnienie na końcu szyny zasilającej wtryski w paliwo.A skończysz i tak na pompie paliwa bo to jest najbardziej zawodny element.AVE.PEACE.LOVE.. 8) .A jak nie wiesz o co chodzi to przeczytaj instrukcje. :)
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 23 czerwca 2008, 11:35

no ja też się właśnie na wtrysku nie znam, dlatego pytam. To może BUZKA odpowiesz mi w końcu co w 929 jest odpowiedzialne za dostarczenie paliwa pod wysokim ciśnieniem do komory spalania??

i w ogóle jaki rodzaj wtrysku jest tam zastosowany? SPI, MPI, GDI czy K ??

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 13:14

Masz tzw MPI.MultiPointInjection.4 cylindry 4 wtryski.I do komory spalania nie masz podawanego paliwa pod wysokim ciśnieniem tylko masz zasysaną mieszanke wytworzona przez wtryskiwacze.Bezpośrednio masz benzyne podawaną tylko w GDI,albo w coniektórych skuterach.Jeżeli przy odkreceniu manety zdycha to masz pare opcji.Długo by gadać i pisać,ale bez kogoś kto sie nie zna nie ruszysz tego.Tak jak pisałem często pada pompa ponieważ ten element dostaje najgorzej w czasie eksploatacji.Ale takie podstawy jak świece i filtry to musisz zmienić żeby wziąść sie za reszte i zeby cokolwiek móc zdiagnozować.Może być tak że wtrysk jest ok,a pada np. cewka zapłonowa albo masz przebicie na fajce....

[ Dodano: Pon Cze 23, 2008 2:16 pm ]
A jaki Ty motor widziałeś na K-Jetronicu Boscha.Jak dobrze pamietam to był mechaniczny stosowany w wielopunkcie Audi i VW w latach 90tych.A GDI w silnikach to ma tylko Mitsubishi
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 23 czerwca 2008, 21:36

qban. A gdzie ty widziałes 929 na gaźnikach ? Chyba masz na mysli SC33 a nie SC44

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 23 czerwca 2008, 22:05

Lodzia pisze:qban. A gdzie ty widziałes 929 na gaźnikach ? Chyba masz na mysli SC33 a nie SC44


ehhh... :wink:

fabiq napisał że może to była stara wrsja 929 na gaźnikach. Ja napisałem że przecież starsze wrsje 929 były na gaźnikach. Chyba nikt żartu nie zrozumiał :twisted: ale mniejsza z tym.

TO BYŁ ŻART :D

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 22:06

a mozecie juz zakonczyc temat?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 23 czerwca 2008, 22:28

HM!Chłopaki dziex za rady.
Dzisiaj bylem u kumpla w serwiesie--wtryski-pompa-swiece wszystko jest dobre--
Problem sie okazał byc natury elektrycznej...Gdy jade i natrafiam na jakas nierownosc nawierzchni-koleine--wlasnie wtedy motocykl przerywa--dzisiaj zaczal nawet gasnac na sekunde liczik przy duzej dziurze------na kujawach sa drogi jak na ukrainie--masakra-teraz wiecie dlaczego chce transalpa :shock:
Masakra--czeka mnie rozlaczanie i łaczenie powtórne wszystkich kostek w instalacji :cry:
..cos zasniedziało.....

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 23 czerwca 2008, 22:36

MPI to wielopunktowy wtrysk. Ale nie zgodzę się z tobą że paliwo nie idzie pod wysokim ciśnieniem. Fakt, na pewno nie jest to takie ciśnienie jak w silnikach ZS, bo benzyna zapaliła by się jeszcze zanim trafi do komory spalania, ale przecież istota wtrysku polega na tym, żeby wytworzyć mieszankę w postaci mgiełki która dokładniej się spala w komorze spalania.


sprawa rozwiazana, chyba można zamknąć temat.
Ostatnio zmieniony 23 czerwca 2008, 22:38 przez qban, łącznie zmieniany 1 raz
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2008, 22:36

no to w takim razie sprawdz boczna stopke, ten czujnik, moze ci na dziurach sie lekko stopka rozchyla i wylacza zaplon?!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości