Wygląda na to, że faktycznie jest cała w oryginale ale po samych zdjęciach ciężko wywnioskować, nie znam się aż tak bardzo na spasowaniu plastików, więc może ktoś inny jeszcze się wypowie
.
Musisz brać poprawkę na to, że handlarz kupuje taki sprzęt bo sporo niższej cenie (musi jakoś zarobić) i wtedy pojawia się pytanie dlaczego ktoś tak tanio sprzęt sprzedał (wiadomo, że zdarzają się wyjątki, bo np komuś nie zależy na pieniądzach itd).
Druga sprawa, oczywiście że może być kręcony, tym bardziej że moto jest z Włoch gdzie motocyklami najzwyczajniej w świecie jeździ się dużo
Z drugiej strony jeśli faktycznie jest w oryginale to niekoniecznie musiała być kręcona, ale to trzeba sprawdzić po ogólnym stanie moto, tarczach hamulcowych i ogólnym zużyciu (chociaż w przypadku moto jeśli ktoś dobrze konia odpicuje to się w życiu nie poznasz, że była kręcona nawet o połowę. IMO sprzęty sprowadzane do PL przez handlarzy są powiedzmy w 80% kręcone.
Na pewno musisz zwrócić uwagę czy piec nie był gdzieś spawany, czy skrzynia ładnie pracuje (nie wypluwa biegów - szczególnie 1 i 2) no i czy sam silnik poprawnie pracuje (stosunkowo równa praca (chociaż w przypadku tych silników ciężko mówić o ładnej kulturze pracy
)), łatwe odpalanie na zimnym jak i ciepłym, sprzęgło (zapinasz np 4-5-6 bieg - maneta do oporu i sprawdzasz czy sprzęgło się nie ślizga) itd.
Po za tym standardowo sprawdzenie odbojników czy nie spawane/zniszczone, stan zawieszenia itd
A jeśli chodzi o same plastiki to sprawdź, czy nie są one pęknięte w miejscu pod lusterkami, tu gdzie masz górne rogi lampy, bo tam często lubią pękać od gumowania, ale również od zwykłego użytkowania
Mam nadzieję, że coś pomogłem