Dzisiaj jest 01 maja 2024, 02:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Glowica

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1
Rejestracja: 27 lipca 2008, 21:55
Lokalizacja: gliwice
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Glowica

Post » 27 lipca 2008, 22:04

Witam! moze ktos przerabial ten problem ktory wczoraj mi sie przytrafil ,kupilem na poczatku sezonu sc44 do wczoraj zrobilem jakies 1500km slyszalem ze gdzies puszcza powietrze myslalem ze to kolektory ,ale okazalo sie ze to swieca koles od ktorego kupilem moto musial przegwalcic gwint i wczoraj swieca wystrzelila !! nie ma gwintu moze ktos to przerabial , jeszcze jej nie rozbieralem i nie wiem czy trzeba wyrzucic silnik z ramy zeby zrzucic glowice?? a moze ktos ma glowice... Pozdrawiam

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 lipca 2008, 10:24
Lokalizacja: wawa
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 29 lipca 2008, 11:01

jest szansa to zrobić bez robierania głowicy, ale jest to dośc ryzykowne, taki zabieg kosztuje ok 50zł sam gwint.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 29 lipca 2008, 11:07

a mozesz powiedziec jaki to sposob?

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 lipca 2008, 10:24
Lokalizacja: wawa
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 29 lipca 2008, 20:14

oczywiśćie,
sposób polega na wkręceniu reperaturki gwintu, od góry. A problem jest w tym że:
po pierwsze wiórki aluminiowe, cięzko dokładnie wydmuchać wszystkie opiłki które mogą sie tam dostać podczas rozwiercania gwintu. Ale posiadając odpowiedni sprzęt i odrobinę szczęscia jest to do wyeliminowania, chociaz 100% nie ma nigdy, zawsze pozostaje jakieś ryzyko, małe ale jest.
Druga sprawa to ciężki dostęp do otworu świecy.
Trzecia sprawa to problem z uszczelnieniem świecy, jak wiadomo CBRki mają uszczelnienie stożkowe, po rozwiercie nie da sie go otworzyć, trzeba by więc wkręcić zwykłą CR9E.
Nic więcej nie przychodzi mi w teh chwili do głowy. Tak czy inaczej, wyjcie silnika, zdjęcie głowicy i zrobienie tego jak przysłowiowy bóg przykazal to wydatek ok 1000zł.


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości