» 29 lipca 2008, 20:14
oczywiśćie,
sposób polega na wkręceniu reperaturki gwintu, od góry. A problem jest w tym że:
po pierwsze wiórki aluminiowe, cięzko dokładnie wydmuchać wszystkie opiłki które mogą sie tam dostać podczas rozwiercania gwintu. Ale posiadając odpowiedni sprzęt i odrobinę szczęscia jest to do wyeliminowania, chociaz 100% nie ma nigdy, zawsze pozostaje jakieś ryzyko, małe ale jest.
Druga sprawa to ciężki dostęp do otworu świecy.
Trzecia sprawa to problem z uszczelnieniem świecy, jak wiadomo CBRki mają uszczelnienie stożkowe, po rozwiercie nie da sie go otworzyć, trzeba by więc wkręcić zwykłą CR9E.
Nic więcej nie przychodzi mi w teh chwili do głowy. Tak czy inaczej, wyjcie silnika, zdjęcie głowicy i zrobienie tego jak przysłowiowy bóg przykazal to wydatek ok 1000zł.