Dzisiaj jest 18 maja 2024, 11:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POMOC przy Wymianie płynu chłodzacego CBR 929RR

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1
Rejestracja: 22 listopada 2011, 18:03
Lokalizacja: LUBIN
Motocykl: HONDA CBR 929RR
Rok produkcji: 2000

POMOC przy Wymianie płynu chłodzacego CBR 929RR

Post » 22 listopada 2011, 18:08

Witam.

Mam prośbę odnośnie wymiany płynu chłodzacego w Hondzie CBR 929RR.
Zakupiłem juz 4 litry płynu Motul MOTOCOOL I CHCIAŁBYM SIĘ ZABRAĆ ZA JEGO WYMIANĘ ALE DOKONCA NIEWIEM JAK FACHOWO ZA TO SIĘ ZABRAĆ.

Może ma ktoś fotki z wymiany płynu w tym motorze?
Gdzie jest korek spustowy z bloku silnika?
jak spuscić płyn z pompy wody?
jak sie do tego wszystkiego dostać?

Pozdrawiam i prosze o pomoc

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 listopada 2011, 18:43

Siemka a Powitalnia to gdzie ?? :D Bardzo latwo wymienic :) Jak cos sluze pomoca :P wiadomosc masz na PW Pozdro
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 22 listopada 2011, 22:28

Najprościej jest odkręcić węże wodne z chłodnicy. Do tego spuść jeszcze płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i z grubsza będzie ok.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 7
Rejestracja: 08 lutego 2012, 01:04
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: szukam 954
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2012, 03:15

na dniach wymieniłem u siebie płyn chłodniczy

zdjąłem plastiki z moto i tak
spuściłem płyn śrubką spustowa z pompy wody
śrubka z bloku , zbiorniczek wyrównawczy wymontowałem wylałem płyn i wyczyściłem dodatkowo wyjąłem chłodnice dokładnie wylałem z niej płyn oraz po odkręcałem wszystkie przewody od płynu chłodzącego i z nich pospuszczałem płyn
motor przechylałem na boki i trochę ciśnieniem wydmuchałem
i tak oto zlałem płynu 3 litry i ani gram więcej nie mogłem wydobyć z niego
i tyle samo weszło
zalałem MOTUL motocool Factory Line :D

serwisów-ka podaje ze wchodzi 3,2 w okład i ze jest 0,4 l w zbiorniczku wyrównawczym

Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 03 września 2012, 16:08
Lokalizacja: NL
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2012, 19:40

Podpinam sie pod temat.Dzisiaj wymieniałem płyn i udało mi sie zlac tylko 2,5 L.
odkręciłem śrubę na pompie i w bloku silnika.Wlałem tez ok 2,5 L.Dlaczego tam mało zleciało?Dodam ze kołysałem moto w lewo i prawo.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 listopada 2012, 21:09

przema, zawsze tak jest że wszystkiego płynu nie zlejesz bo siedzi w kanałach jeszcze. Faktycznie bujanie pomaga ale i tak wszystkiego nie zlejesz
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 03 września 2012, 16:08
Lokalizacja: NL
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2012, 21:29

Czesc Wiertło.Stary płyn byl zielonego koloru,teraz wlałem niebieski.Mam nadzieje ze to nie pogorszy parametrów nowego płynu.A co do odpowietrzenia to wystarczy odpalić moto?
Bo odpaliłem na ok 2 min przygazowałem parę razy tak do 4 tys.Potem dolałem płynu.Następnie znowu odpaliłem moto poczekałem az sie zagrzej do ok 80 stopni i po jak ostygł to sprawdziłem poziom i było OK,czy to wystarczy?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 listopada 2012, 21:38

przema pisze:Czesc Wiertło.Stary płyn byl zielonego koloru,teraz wlałem niebieski.Mam nadzieje ze to nie pogorszy parametrów nowego płynu.A co do odpowietrzenia to wystarczy odpalić moto?
Bo odpaliłem na ok 2 min przygazowałem parę razy tak do 4 tys.Potem dolałem płynu.Następnie znowu odpaliłem moto poczekałem az sie zagrzej do ok 80 stopni i po jak ostygł to sprawdziłem poziom i było OK,czy to wystarczy?


hmm ja zawsze zagrzeje moto do wiatraka aż się załączy żeby termostat się otworzył itp. Myślę że źle nie zrobiłeś a tyle płynu co tam w silniku zostało i się zmieszało to pikuś.
przelecisz się dalej to tylko sprawdzić czy jest ok nie ubyło i jazda.
ja osobiście leje Prestone bardzo dobry płyn ma wysoka temperature wrzenia +129.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 03 września 2012, 16:08
Lokalizacja: NL
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2012, 21:45

Ja kupiłem motorex g48.Kupiłem go w serwisie hondy,a tam maja tylko produkty tej firmy.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 listopada 2012, 21:49

przema, źle nie zrobiłeś :D to tylko wsiadać i latać :one:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 03 września 2012, 16:08
Lokalizacja: NL
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2012, 21:54

Jak bedzie pogoda to przegonie małą,ale niestety przyszły tydzien ma padac :wnerwiony:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 listopada 2012, 21:56

przema, ja jestem innej myśli że nie będzie padać hihi: u nich to różnie jest w tej pogodzie :/
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości