Dzisiaj jest 01 maja 2024, 06:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Prosze o porade

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 05 sierpnia 2008, 22:38

Lodzia pisze:Powiem tak: Jeśli nie planujesz zmiany maszyny po jednym sezonie to siadaj od razu na 929.


Zgadzam się w 100%-ach! A jeśli chodzi o 600ki to nie lekceważyłbym nikogo. Kumpel ma GSX-R-a K7 jakies 130KM i tak nim zap.... że trudno nadążyć :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 sierpnia 2008, 01:15

Powiem tylko tyle że ja jak przesiadłem się na chwile ze swojej Nsr 125 R na kumpla Cbr 600 F3 w celu krótkiej przejażdżki żeby zobaczyć jak to jest czymś większym od 50 i 125 polatać, odczułem niezły odlot i można powiedzieć szok ..że to tak może zapie*** :roll:

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 sierpnia 2008, 14:47

andreparis pisze:moje pierwsze moto to 954. i nie jezdilem na mniejszych w zyciu nie siadam poprostu na nic ponizej 900. jak zaczolem jezdic to bylo dla mnie cos odlotowego i minelo pol roku zanim przekroczylem 200 a potem to juz z gorki bo licznik zamknolem tydzien pozniej. myslalem ze na gume nigdy nie stane a tu ni stad ni z owad samo wyszlo. raz sie wylozylem jak mo gosc wyjechal ale moto nawet nie rysnolem polozylem moto pod koniec chamowania myslalem ze mi braknie i chcialem go ominac chamulce okazaly sie niesamowite. moja rada to szacunek do maszyny i jej mocy. kreatywne myslenie i opanowanie. nie daj sie podpuscic jakiemus leszczowi na 600. powodzenia i przyjemnosci z jazdy dlugich gum.


ale CENZURA koleś, aż sie noz w kieszeni otwiera. cfaniaczek na 900-tce, a nawet nie umie podstaw ortografii. w tym kraju jest od CENZURA typów, co objada cie nawet i 500 jak psa, a ty nawet nie mrugniesz - jedyne co bedziesz mogl zrobic to plakac jak mala CENZURA. uwagi o "leszczach na 600-tce" zachowaj dla siebie gamoniu

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 06 sierpnia 2008, 16:06

ja po pół roku na GS500 wsiadłem na SC33 99r. I sobie radze, ciągle się ucze. Jak mówią inni, trzeba mieć w głowie to nic nie jest za mocne. No i nie znudzi Ci się tak szybko jak może znudzić sie 600, aczkolwiek znam takich co latają ponad 8 lat i jest im dobrze. Ja bym brał 929

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 07 sierpnia 2008, 02:19

Nie róbcie z tego wielkiej przepychanki , nie liczy się pojemność lecz liczy się raider jaki jest i czy ma zacieńcie do jazdy Czy kupił sobie motor litra bo musie akurat podoba . Ja pamiętam swoim 929R.I.P. który był na dotarciu(po wymianie panewek)objeżdżałem bez problemu XX mocniejsze litrówki ,lecz powiem że jeden raider mnie zaskoczył na SV650 zaatakował mnie w Warszawie na ulicy średnio zatłoczonej i tak wywijał i blokował mnie tą Fałką że nie mogłem się przecisnąć.Po paru skrzyżowaniach żeśmy zamienili dwa słowa i CENZURA się. Więc moim zdanie czy ktoś zaczyna od 500 czy litra jest jego dobrowolnym wyborem, tylko proponuje mu żeby zabrał ze sobą plecak wyobraźni i opanowania oraz że do każdego sprzętu trzeba dorosnąć lub wczuć się wniego

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość