Dzisiaj jest 22 maja 2024, 10:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wartosc luzow zaworowych 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwietnia 2011, 21:34
Lokalizacja: wloszczow
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

wartosc luzow zaworowych 929

Post » 05 stycznia 2012, 23:05

jakie powinny być luzy zaworowe w 929
bo w serwisowe jest duzo wartosci ale nie wiem ktore sa właściwe

mam silnik wyjęty wiec jest okazja

przy 5 000 rmp słychać mocne stuki co to moze byc ?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 stycznia 2012, 08:13

takie stuki to może byc kosz ale nie jest to powiedziane trzeba sprawdzić
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwietnia 2011, 21:34
Lokalizacja: wloszczow
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 stycznia 2012, 11:38

wymieniam skrzynie i warto wszystko sprawdzic
ale odpowiedzi o luzach wciąż brak :/

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 06 stycznia 2012, 13:28

Luzy zaworowe w fajerach zazwyczaj sie zaciesniaja i wtedy ich wogole nie slychac, wiec wedlug mnie to raczej nie one graja. Ale tak jak piszesz jesli masz juz silnik na stole warto je sprawdzic dla spokoju, jesli masz cos ala "chrobot" przy odkreceniu manety w okolicach 5k obr i przy zejsciu z obrotow rowniez - to moze byc rozrzad, wymienia sie wtedy lancuch + napinacz.
a luzy powinny byc takie :
dolotowe 0,16 +/- 0,03 mm
wydechowe 0,27 +/- 0,03 mm

 
Posty: 5
Rejestracja: 14 kwietnia 2011, 21:34
Lokalizacja: wloszczow
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 stycznia 2012, 15:03

dzięki wielkie !!!
tak właśnie myślałem zaranie wymienię napinacz bo łańcuch chyba jeszcze dobry skoro napinacz ma prawie cala regulacje

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 stycznia 2012, 18:53

to nie jest tak jak ty myślisz jak już wymieniac to łańcuch i napinacz.
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości