» 29 października 2008, 23:22
jest duzo za ale jednak nowe konstrukcje sa sztywniejsze itp, za to pekaja w nich np. bloki silnika, CENZURA sie elektronika, wiecej pala itp. widac to bardzo dobrze tu na forum, stary bladziak sc33 byl najbardziej uniwersalny, nie ma tu za duzo elektroniki, psuc sie nie ma co poza regulatorem napiecia, konstrukcja silnika nie wyzylowana, 900 pojemnosci i ledwo ponad 120 koni to nie jest zaskakujacy wynik, powiedzialbym ze nawet przecietny gdzie kawa z tego rocznika dysponuje 140 koniami , za to kawa z przebiegiem 70 tys km to rzadkosc bo to juz umarlaki a taki blady spokojnie kreci bezawaryjnie przebiegi ponad 100 tys km, moim zdaniem jedna zn ajbardziej uniwersalnych i trwalych konstrukcji ktora spokojnie daje sobie rade na ulicy nawet z najmocniejszymi terazniejszymi sprzetami
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte
