Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 04:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR 900 SC33 a CBR 600 f4

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 29 października 2008, 23:22

jest duzo za ale jednak nowe konstrukcje sa sztywniejsze itp, za to pekaja w nich np. bloki silnika, CENZURA sie elektronika, wiecej pala itp. widac to bardzo dobrze tu na forum, stary bladziak sc33 byl najbardziej uniwersalny, nie ma tu za duzo elektroniki, psuc sie nie ma co poza regulatorem napiecia, konstrukcja silnika nie wyzylowana, 900 pojemnosci i ledwo ponad 120 koni to nie jest zaskakujacy wynik, powiedzialbym ze nawet przecietny gdzie kawa z tego rocznika dysponuje 140 koniami , za to kawa z przebiegiem 70 tys km to rzadkosc bo to juz umarlaki a taki blady spokojnie kreci bezawaryjnie przebiegi ponad 100 tys km, moim zdaniem jedna zn ajbardziej uniwersalnych i trwalych konstrukcji ktora spokojnie daje sobie rade na ulicy nawet z najmocniejszymi terazniejszymi sprzetami
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 30 października 2008, 23:58

I ZA TO WLAŚNIE CHŁOPAKI KOCHAM MOJA HONDZINKE !!!

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości