Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 17:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zgwintowana sruba :(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 12 maja 2012, 17:59
Lokalizacja: Jelenia G
Motocykl:

zgwintowana sruba :(

Post » 12 stycznia 2013, 13:12

Witam,mam taki problem,wczoraj chcialem zamątowac crash pady i odkrecając prawą srube mocującą silnik(ta która wchodzi w glowice) poczulemze cos jest nie tak:/ kreci sie coraz luzniej a lepek nawet niewychodzi, ma ktos jakis pomysl jak wyciągnąc te srube i zrobic z tym porządek tak aby miało to rece i nogi.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 stycznia 2013, 16:21

santos661, możesz crasha podważyć sobie i odkręcać. Nie wiem jak tam jest ale wydaje mi się ze można śrubę później dać na wylot i nakrętkę dać
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 12 stycznia 2013, 16:45

wiertło pisze:santos661, możesz crasha podważyć sobie i odkręcać. Nie wiem jak tam jest ale wydaje mi się ze można śrubę później dać na wylot i nakrętkę dać
- Wszystko źle

Ja tu widze dwa rozwiązania:
1. zaspawać i naciągnąć nowy gwint - odradzam ze względu na uszczelkę pod glowicą
2. Myśle żę to będzie szczał w 10 - http://moto.allegro.pl/napraw-zerwany-g ... 22108.html Tylko musisz dopasować skok gwintu.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 stycznia 2013, 17:19

Cris83cbr900, raczej ze spawarką bym tam nie podchodził a tam jest ucho które można na wylot lub nagwintować na większą śrubę
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 12 stycznia 2013, 18:14

Jeżeli dobrze pamiętam to ucho jest tylko w ramie, a gwint śruby kończy się w głowicy i nie da rady tego złapać na nakrętkę z drugiej strony.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 stycznia 2013, 18:20

Kubcyś, sam nie jestem pewien jak tam jest . Tam za wiele manewru z rozwiercaniem nie ma bo ścianki nie są zbyt grube

[ Dodano: Sob Sty 12, 2013 5:25 pm ]
dorwałem zdjęcie i w tym uchu jest możliwość na wylot lub gwintować tak jak wyżej pisałem. Na jakieś sprężyny rozwiercanie nie ma tam tak miejsca :/
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 13 stycznia 2013, 14:05

Ten zestawik jest całkiem niezły i moim zdaniem byłoby to najlepsze rozwiązanie.
Tyle że ja bym nie używał wiertła wogóle, w tym materiale powinieneś bez problemu samym gwintownikiem dać rade go powiększyć o jeden rozmiar, to nie jest zahartowana stal gdzie twardość wynosi 60HRC więc powinno pójść gładko. Następnie taka wkładka jaką oferują w tej aukcji i będzie gitara. Tą wkładkę na zewnątrz najlepiej póżniej byłoby dać na klej typu Loctite.
coco jumbo i do przodu

 
Posty: 10
Rejestracja: 12 maja 2012, 17:59
Lokalizacja: Jelenia G
Motocykl:

Post » 13 stycznia 2013, 15:02

mysle ze gwinowanie bedzie najlepsze, bardzo bym chcial zachowac ten sam gwint:(

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 13 stycznia 2013, 15:13

pamietaj ze gwint a gwint to różnica ;) w bloku jest drobny gwint hihi:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 10
Rejestracja: 12 maja 2012, 17:59
Lokalizacja: Jelenia G
Motocykl:

Post » 14 stycznia 2013, 04:03

A jak usunąć śrube? siedzi gleboko ze nawet lepek nie odstaje, kreci sie w lewo i prawo.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 stycznia 2013, 07:42

santos661, a próbowałeś podważać delikatnie i wykręcać ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 14 stycznia 2013, 14:44

ja bym spróbował ja uderzyć z drugiej strony :one:

[ Dodano: Pon Sty 14, 2013 2:20 pm ]
to ta dziura ona jest na wylot hihi:
Załączniki
sc44cbr.jpg
-1--2--klama i guma haha

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 1 gość