Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 09:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pytanie odnośnie wymiany uszczelniaczy lag

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 25 lutego 2013, 15:37
Lokalizacja: Koronowo
Motocykl:

Pytanie odnośnie wymiany uszczelniaczy lag

Post » 19 marca 2013, 13:34

Witam mam pytanie. Mianowicie chciałbym wymienić uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Podejrzewam, że lepiej wymienić razem z kapturkami. Chodzi o to czy uszczelniacz olejowy różni się od kapturka ? Na allegro znalazłem aukcje gdzie sa razem z kapturkami http://allegro.pl/uszczelniacze-lag-4sz ... 34452.html Ten zestaw kosztuje 100zł jednak sprzedający zaplanował urlop do końca marca, a ja maksymalnie do końca marca chciałbym juz wyjechać ;D Dlatego pytam czy można zamówić poprostu 4 szt uszczelniaczy olejowych i 2 robiłyby za kapturki, czy jednak te różnią się od siebie ?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 19 marca 2013, 13:43

różnia sie,zamów z kapturkami nie kombinuj zadzwon do larssona nastepnego dnia masz w domu,po za tym w bydzi jest intermotors masz nie daleko

 
Posty: 3
Rejestracja: 25 lutego 2013, 15:37
Lokalizacja: Koronowo
Motocykl:

Post » 19 marca 2013, 13:54

Ok dzięki

 
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwietnia 2013, 21:13
Lokalizacja: Zamość
Motocykl:

Post » 09 kwietnia 2013, 09:35

Niech ktoś poratuje. Wymieniłem kilka tygodni temu uszczelniacze lag razem z przeciwpyłowymi w sc 33 i wydawało sie że wszystko jest ok. Wczoraj było w miarę cieplo więc postanowiłem przetestowac motor no i lipa. Lagi się pocą i to dosyć konkretnie. Może muszą się jakoś ułożyć? Może trzeba trochę pojezdzić? Dodam że uszczelniacze zamówiłem w inter motors chociaż na allegro były dużo tańsze zestawy. Motor jakieś dwa tygodnie po wymianie przestawiłem do nieogrzewnego garażu. Nie wiem juz sam co jest nie tak? Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 09 kwietnia 2013, 09:44

KIELEKK01 pisze:Niech ktoś poratuje. Wymieniłem kilka tygodni temu uszczelniacze lag razem z przeciwpyłowymi w sc 33 i wydawało sie że wszystko jest ok. Wczoraj było w miarę cieplo więc postanowiłem przetestowac motor no i lipa. Lagi się pocą i to dosyć konkretnie. Może muszą się jakoś ułożyć? Może trzeba trochę pojezdzić? Dodam że uszczelniacze zamówiłem w inter motors chociaż na allegro były dużo tańsze zestawy. Motor jakieś dwa tygodnie po wymianie przestawiłem do nieogrzewnego garażu. Nie wiem juz sam co jest nie tak? Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc


Jak wyglądały lagi ?? były idealne bez zadziorów itp ??

mogłeś sam je skaleczyć przy zakładaniu lub za dużo nalałeś oleju

robiłeś tą operacje według serwisówki ??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 09 kwietnia 2013, 09:55

jeszcze opcja ze odwrotnie założone ;)

 
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwietnia 2013, 21:13
Lokalizacja: Zamość
Motocykl:

Post » 09 kwietnia 2013, 10:02

540 mililitrów na lage. Nie no raczej odwrotnie nie założyłem ;) Mają kilka delikatnych wgnieceń ale to u góry ponad przeciwpyłowym. Nie wiem może na serio odwrotnie... :027: zaczyna się sezon i mam ciśnienie.zastanawiam się czy to rozbierac od nowa

[ Dodano: Wto Kwi 30, 2013 10:51 am ]
Pany a jest roznica w rozmiarach uszczelniaczy w rocznikach ponizej lub powyzej 97 roku?


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości