Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Naklejki i malowanie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 marca 2013, 20:00

Brałem od nich już 2 razy i jestem bardzo zadowolony

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 01 lipca 2012, 15:29
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 2
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 22 marca 2013, 15:17

Jest tylko taki problem że naklejki nie są cieniowane. Ja np. mam malowanie Sparkling Red i napisy RR na serwisówce są cieniowane :( więc jak kupujesz nieoryginalne naklejki to najlepiej cały komplet bo różnice z oryginalnymi są znaczące. Podobno też nie zawsze rozmiary i proporcje są takie same. Ja mam zamiar wytestować te naklejki http://www.ebay.com/itm/280836540014?ss ... 1423.l2649
Cena nie jest tragiczna a sprzedający chwali się że jego naklejki praktycznie nie odbiegają od oryginału.

Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Rejestracja: 22 lutego 2012, 19:27
Lokalizacja: Pamięcin
Motocykl:

Post » 21 stycznia 2014, 11:06

Witam wszystkich.
Orientujecie się może jaki jest koszt zakupu naklejek w serwisie do cbr 900 rr 1996r.
Ponieważ jakieś dwa lata temu nabyłem motocykl po szlifie właściciel ją zrobiła ale na zadupku mam spaw i jeszcze kilka przerysowań. a na złość jakieś dwa dni temu zobaczyłem że między szyba a postojówką pękła mi czacha ;/ więc chyba czeka mnie inwestycja w zakup naklejek i malowanie moto....

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 21 stycznia 2014, 12:13

sama z siebie peknać nie mogłą , musiały działąć na nią naprężenia i w końcu materiał z zmęczenia pękł . Sprawdź czy stelaż i wszystkie uchwyty są proste . Jeśli były spawane i jest choć jeden krzywo spowoduje to naprężenia w czaszy .

Co do naklejek koszt będzie raczej dość duży . Najprościej zadzwonić i się spytać .
Lecz są firmy które ci dorobią naklejki na wzór starych . Ja tak dorabiałem do zx-6r .

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 02 listopada 2013, 18:40
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 21 stycznia 2014, 13:42

Róewnież polecam dorobienie. Jeśli dobrze poszukasz otrzymasz naprawdę bardzo dobrą jakościowo naklejkę i o jej nieoryginalności będziesz wiedział tylko Ty i ktoś bardzo bardzo spostrzegawczy. Nie ma sensu przepłacać bo choć własna satysfakcja to coś istotnego to koszta bardzo dobrze wyciszą twoje sumienie;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Rejestracja: 22 lutego 2012, 19:27
Lokalizacja: Pamięcin
Motocykl:

Post » 21 stycznia 2014, 16:26

Z tego co zdążyłem zauważyć to czacha była spawana i wszystko możliwe, że pękło na spawie... W wolnej chwili rozbiorę i popatrzę jak to wygląda od środka.
Jeżeli chodzi o naklejki to czytałem że dorabiane różnią się... ale jakiś czas temu rozmawiałem z gościem który bawi się takimi rzeczami jak oklejanie różnych rzeczy, projektowanie naklejek itd. i zapewniał że będzie super, więc chyba będę musiał wybrać się do niego i zrobić tak jak mówicie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 02 listopada 2013, 18:40
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 21 stycznia 2014, 21:04

Jeśli jego prace wykonają dobrze to naprawdę chyba "po co przepłacać skoro nie widać różnicy";)

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 21 stycznia 2014, 22:14

Polecam kupić folie za 20-30 zl pod kolor i samemu dociąć, najpierw zrobić kontur na kartce i potem przełożyć na folie i dociąć, Oryginalne pewnie będą bardzo drogie , komplety naklejek na allegro niby nie różniące sie od oryginału zapewniał koleś ze będę zadowolony to istna porażka , tylko na zadupek wykorzystałem bo w sumie tylko je potrzebowałem ale reszta w ogóle nie pasuje i brakuje ich w nie których miejscach! komplet nie był drogi ale nie polecam.

Sam dorabiałem an serwisowki i 2 rok i nic się z nimi nie dzieje i nikt nie wierzy ze sam je docinałem.

Ps. Tez mam 2 pęknięcia czachy miedzy szyba a lampa, po prostu od gumowania:D ale pękła podkleiłem żywica i 2 rok spokój nie powiększa się, brat w f3 to samo ma 2 pęknięcia tam gdzie mocowania miedzy szyba a lampa i tez się nie powiększa...

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwietnia 2013, 15:07
Lokalizacja: Jedlanka/Iłża/Radom
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 22 stycznia 2014, 16:33

U mnie też czacha nie wytrzymała opadania :P Dałem do spawania, jedno gumowanie i pęknięta. Polecam dociąć sobie blachę i przynitować od wewnątrz. Nity widać ale wszystko się trzyma tak jak powinno.

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 stycznia 2014, 00:04

ktoś się nie postarał ze spawaniem, nie zdarzyło mi się by coś co mi spawali a spawali mi sporo rzeczy by pękło;p

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwietnia 2013, 15:07
Lokalizacja: Jedlanka/Iłża/Radom
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 23 stycznia 2014, 00:29

Radomscy specjaliści...

Panie a wytrzyma to ? Chłopie ja więcej lat spawam niż ty żyjesz musi być dobrze hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 stycznia 2014, 01:41

ja jeśli ktoś tak mówi a nie jest tak zawożę niech poprawia czy mi to potrzebne czy nie niech robi od nowa;p

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości