Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amor skretu do sc-33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2009, 21:13

amor jest zamocowany w miejscu gdzie stelaz lusterek laczy sie z rama!! i oryginalny stelaz nie bedzie pasowal

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2009, 21:15

w aukcji jest bledny opis
ten amor pasuje tylko do sc28 czyli chyba 92-95 rok
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 26 stycznia 2009, 21:37

mysle podobnie ty wiesz lepiej masz taki do sc33 wiec wiesz jak wyglada :mrgreen:

 
Posty: 39
Rejestracja: 03 września 2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 26 stycznia 2009, 22:24

Tomogt ma racje ... Ten bez przeróbek nie będzie pasował. Można dorobić jakieś przejście, ale mnie trochę nie przekonują takie kombinacje i wole mieć pewnie sterownie :P Będę zainteresowany tym amorkiem.

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 29 stycznia 2009, 19:59

Tak czytam ten temat i sie zastanawiam czy amor skrętu jest niezbędny w sc 33 cbr 900 rr :?:
Sam nad tym myślałem ale ten model nie jest tak skory w łapanie shimy jak np. cbr 954.
Mnie osobiście zdarzyło się to 3 razy; raz przy spadaniu z gumy na nierównej nawierzchni, dwa razy przy zjeździe z drogi szybkiego ruchu na na nierówną drogę. W sumie to było słabe shimy ale nie chciałbym żeby się przerodziło w takie jak miałem w 2006 r. w motocyklu którego naprawdę trzeba zmusić do tego zjawiska i zakończyło się glebą.
Dobry amor z mocowaniem to ponad 1000 zeta no ale w sumie może się zwrócić :wink:

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 30 stycznia 2009, 00:30

napisze tak tez kilka razy udalo mi sie wyjsc z shimy myslalem,ze amorek nie potrzebny a raz nie udalo mi sie :cry:,no i gleba na szczescie,sciagnelo mnie na pobocze na trawe,po tym incydencie amorek byl kupiony i jak myslisz ze szkoda wywalic 1 tys to pomysl ile wywalisz jak sie CENZURA,na naprawe :?: a nie musisz koniecznie kupowac nowy :!:

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 02 lutego 2009, 19:24

niestety dotarl do mnie amorek bez mocowania :evil: ----mam amorek ohlinsa z zaciskiem na nim ale bez uchwytu do konkretnego moto ----oddam niedrogo --jak ktos zainteresowany pisac na pw---ma 20 stopni regulacji i jest jak nowy jak cos moge podeslac zdjecia--jak ktos chce sie pobawic w dorabianie(dokupienie) uchwytu polecam :twisted:
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 33
Rejestracja: 26 czerwca 2008, 19:14
Lokalizacja: Okolice R
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 21 lutego 2009, 19:54

Witam. Zamierzam kupić amortyzator skrętu do swojego Bladego 98r. Przeglądając internet znalazłem tylko HyperPro z mocowaniem nad bakiem za 1640zł (Progresywny. Liniowy 110zł taniej) i LSL za 1100zł mocowany pod zegarami. Nie powiem Hyper mi się podoba ale kwota nie mała... Co sądzicie o tym amorku? Tytus kiedyś pisał że w 954 urwało mu się mocowanie Hypera. Czy to był tylko pojedynczy przypadek? Może znacie jakieś zagraniczne sklepy w których znalazł by taniej taki amorek? A może ktoś z Was ma na sprzedaż amorek z mocowaniami do SC33 98r?
Wszędzie dobrze, ale na motocyklu najlepiej;D

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 21 lutego 2009, 21:53

Ja kupiłem swojego kompletnego nowego Hypera RSC z mocowaniami za około 1300-1400 zł z Niemiec i jestem bardzo zadowolony jak do tej pory :)

Tutaj foto jak wygląda: http://www.bikepics.com/pictures/1267268/

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 21 lutego 2009, 22:10

Tylik pisze:Ja kupiłem swojego kompletnego nowego Hypera RSC z mocowaniami za około 1300-1400 zł z Niemiec
no to w sumie taka cena jak w polsce:):) Tez sie czaje na takiego:):)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość