Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Padnieta panewka?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 kwietnia 2013, 08:05

Siwy_ryry pisze:Ale dziwne, że kontrolka się nie zapala ..


Więc czeka Ciebie rozbieranie michy.

Oby nie panewa !


a dlaczego miała by się zapalić :/
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2013, 10:40

no wlasnie czemu by sie miala zapalic, niby jak sie przydusi moto to przy bardzo niskich obrotach ma sie zapalic, hmmm to chyba jakis mit bo u mnie nic sie nie swiecilo a po 1km jazdy od tej próby panewke obrocilo calkiem i silnik stanął, wylac olej sciagnac miske az tak duzo roboty z tym nie ma

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 kwietnia 2013, 10:53

Kontrolka oleju nie jest od stanu tylko od ciśnienia hihi: a panewkę pewnie złapało bo było mało oliwy albo ganiał ktoś na gumie :) i smoczysko nie podało na panewe oliwy i się CENZURA ;) i wtedy już jest p.i.z.d.a zimna :( u mnie jak złapało to korba i wał na tej panewce to aż zmienił kolor :one: dlatego teraz leję litra oliwy więcej :D i ganiam na gumie w pionie 4km i piecyk ani nie piknie :D okienko pełne :dance:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2013, 11:11

no wlasnie tego sie nie dowiedzialem, jak kupilem SC33 zrobilem moze 50-100km i panewa padła a po poprzednim wlascicielu ślad zaginał tak samo jak po gosciu od ktorego kupilem silnik, ja w zyciu bym drugiemu motocykliscie nie wcisnal kitu zeby tylko sie czegos pozbyc, no ale taki kraj i tacy jednosezonowi motocyklisci, kupic tanio, zajezdzic przez sezon przy okazji szlifa zaliczyc i jeszcze sprzedac drozej

juz moze lepiej nie zasmiecajmy tematu :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 kwietnia 2013, 11:23

BACA pisze:no wlasnie tego sie nie dowiedzialem, jak kupilem SC33 zrobilem moze 50-100km i panewa padła a po poprzednim wlascicielu ślad zaginał tak samo jak po gosciu od ktorego kupilem silnik, ja w zyciu bym drugiemu motocykliscie nie wcisnal kitu zeby tylko sie czegos pozbyc, no ale taki kraj i tacy jednosezonowi motocyklisci, kupic tanio, zajezdzic przez sezon przy okazji szlifa zaliczyc i jeszcze sprzedac drozej

juz moze lepiej nie zasmiecajmy tematu :D


taki kraj :D większość ludzi w Polsce są gorsi od świni hihi: pozdro BACA :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2013, 16:47

Bylem dzisiaj u mechanika i umowilem sie z nim na przyszly tydzien na sprawdzenie co boli silnik mojej cebry, do tego czasu nic nie bede kombinowal bo nie mam do tego nerwow,

U tego samego mechanika stoi 929 do rozbiorki ze zdrowym silnikiem takze jest mozliwosc dogadania sie z wlascicielem tyle, ze nie chce za bardzo ladowac sie w starsza konstrukcje, niby silniki bardzo podobne ale maja inne wtryski wiec trzeba sie bedzie bawic w przekladke komputera itp.

Moze nie bedzie tak zle i da sie uratowac sprzecik i bedzie mozliwosc pochwalenia sie tym faktem na forum, takze w przyszlym tygodniu dam znac co i jak ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 kwietnia 2013, 16:56

Silnik 929 jest lepszy niż 954 raczej dało by się go wsadzić w twoją ramę :) spoko to czekamy :D pozdro :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2013, 17:06

929 podobno troche wytrzymalsze, choc dla mnie to mit, wszystko zalezy jak kto dba i tyle. Jak bedizesz chcial przezrzucic silnik z 929 to z tego co pamietam i o ile nie CENZURA to bedzeisz musial cala wiazke, wtryski, i wachacz z 929 przerzucac

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 18 maja 2012, 17:14
Lokalizacja: Katowice
Motocykl:

Post » 16 kwietnia 2013, 18:10

Może to będzie trochę głupie ale może wykręciła Ci się jedna ze świec i stąd ten "wybuch" i strata mocy? Zwłaszcza, że stało się to od tak, podczas normalnej jazdy.. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 16 kwietnia 2013, 20:49

spokojnie nie siejcie panewki, to tylko zawór będzie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 kwietnia 2013, 21:24

OZI pisze:spokojnie nie siejcie panewki, to tylko zawór będzie :)


oby tak było OZI szkoda takiej maszyny :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2013, 21:38

Ja już nie gdybam co to może być bo boli mnie brzuch i serce od tego :P
Za tydzień będę wiedział co to i wtedy będę się martwił lub cieszył...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości