Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pochwalnia sc50

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 marca 2011, 20:56
Lokalizacja: berlin
Motocykl: sc50 954
Rok produkcji: 2003

Pochwalnia sc50

Post » 17 maja 2013, 23:37

Witam wszystkich tak jak obiecalem ze wrzoce fotki po skonczeniu mojej sc50 tak chcialbym ale pruboje i nic mi nie wychodzi z tym wrzuceniem wiec zalaczam link na Facebook gdzie wstawilem kilka fotek niema tylko na nich kraszpadow Gilles ktore teraz dorzucilem ale najwarzniejsze fotki sa ;) Mam nadzieje ze sie spodoba , Pozdrawiam .


https://www.facebook.com/adam.urbanski.560?ref=tn_tnmn

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, 23:18 przez dawcaa13, łącznie zmieniany 4 razy

 
Posty: 321
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 18 maja 2013, 00:13

Piękna, dobrze dopasiona gadżetami :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 18 maja 2013, 07:12

:ooo: masz gust :ooo: -> szerokości i przyczepności :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2013, 15:42

Graty za sprzęt, a w szczególności za wydech "braci" :clap:

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2013, 20:53

trochę bez sensu montować uchwyt dla pasażera i nakładkę siedzenia pasażera jednocześnie :)

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 18 maja 2013, 21:48

Dobrze na niej wyglądasz. Zestawienie kolorów wg mnie git!!!!!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 maja 2013, 23:20

pomogłem troche z fotkami ;)
moto jest cudowne i jesli chcesz by takie zostało to posłuchaj doświadczonego kolegi i zdemontuj aluminiowe crash-pady :/

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 marca 2011, 20:56
Lokalizacja: berlin
Motocykl: sc50 954
Rok produkcji: 2003

Post » 19 maja 2013, 12:57

Dziekuje bardzo Max 929 za pomoc z fotkami i opinie oczywiscie wszystkim wielkie dzieki za pozytywne opinie :D co do kraszpadow to wiem lipa ale juz ich niema teraz zalozylem czarne Gilles pochlaniajace udezenie fajne cacka a co do nakladki razem z uchwytem dla pasazera to nakladke bez problemu sciagam i zostaje siedzonko jak jezdze z pasazerem takze to nie problem a zadko jezdze z kims , wydech Braci fajny ale mam zamiar wstawic pelen uklad Akrapovica i zestroic to wszystko zeby ladnie to gralo , wiec jeszcze raz dzieki :jupi:

 
Posty: 102
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 19:48
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 20 maja 2013, 05:23

mega wygląd !!! podpowiedz mi gdzie mozna zakupic takie lusterka

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 maja 2013, 09:46

darko 119, własnie od jakiego modelu sa lusterka ?

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 marca 2011, 20:56
Lokalizacja: berlin
Motocykl: sc50 954
Rok produkcji: 2003

Post » 20 maja 2013, 11:15

Lusterka pochodza z GSXR 1000 jak dobrze pamietam i z zamontowaniem jest troche problemow poniewaz dol z tymi 2 srubami jest pod innym katem i po zamontowaniu wyglada jak opadle uszy psa i dlatego usunolem te 2 sruby i dalem na przelot nowe i dorobilem dystanse aluminiowe tak jakby kliny zeby zmienic kat nachylenia tych lusterek i jest ok - czarny mat i wszystko jak oryginal no i dodatkowe kierunki lepiej widoczne troche poprawiaja bezpieczenstwo a pozatym lepsza widocznosc niz w oryginalnych :)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości