suhyrr pisze:Zacznij od diagnostyki, robisz zworke w zlaczu diagnostycznym ktore masz pod siedzeniem jedyna wolna wtyczka pod siedzeniem 2 pinowa, nastepnie czerwony przzycisk na RUN i kluczyk na ON. Liczysz mrugniecia czerwonej kontrolki MIL na wyswietlaczu.
Zrobiłem zwarcie na złączu diagnostycznym, kontrolka MIL miga bez przerwy z 3 sekundowymi odstępami i wogóle nie przestaje mrugać.
[ Dodano: Wto Lip 09, 2013 9:03 pm ]Trochę grzebałem przy hondzie i powiem że trochę się jej poprawiło, ale nie do końca mianowicie na wolnych obrotach chodzi nadal nierówno lecz powyżej 3tyś. obr. pracuje już normalnie, przy ruszaniu między 2 a 3tyś. obr. motorem szarpie a powyżej 3 poprostu ogień idzie bez problemu. Proszę o pomoc będe bardzo wdzieczny bo już sam nie wiem gdzie i czego szukać