Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwna praca silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 18 czerwca 2013, 18:00
Lokalizacja: Ciechocinek
Motocykl:

Dziwna praca silnika

Post » 18 czerwca 2013, 18:23

Mam mały problem z moto, mianowicie po powrocie ze zlotu jakieś 100km od domu na stacji strzeliłem hondzie parę razy do odcięcia w pewnym momencie po zejsciu na niskie obroty zaczeła chodzić jak v-ka. I tak na luzie wkręca sie na obroty do końca,ale tak jak pisałem pracuje jak v-ka. Po ruszeniu powyżej 4000tyś.obr/min. zaczyna kichać strzelać i nie wkręca sie wogóle. Jakoś dojechałem do domu okazało sie że spaliła prawie 15l. na setke. Gdy pracuje na wolnych obrotach śmierdzi waha i przy delikatnym kręceniu manetka kopci na czarno. Na początku myślałem że nie chodzi na któryś tłok ale iskra jest normalna i wszystkie tłoki pracują. Zaprowadziłem do znajomego mechanika stwierdził że mechanicznie jest ok. Do elektryki sie nie tyka więc mam problem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 43
Rejestracja: 30 stycznia 2013, 20:48
Lokalizacja: LWL
Motocykl:

Post » 18 czerwca 2013, 21:26

Zacznij od diagnostyki, robisz zworke w zlaczu diagnostycznym ktore masz pod siedzeniem jedyna wolna wtyczka pod siedzeniem 2 pinowa, nastepnie czerwony przzycisk na RUN i kluczyk na ON. Liczysz mrugniecia czerwonej kontrolki MIL na wyswietlaczu.

 
Posty: 3
Rejestracja: 18 czerwca 2013, 18:00
Lokalizacja: Ciechocinek
Motocykl:

Post » 02 lipca 2013, 16:00

suhyrr pisze:Zacznij od diagnostyki, robisz zworke w zlaczu diagnostycznym ktore masz pod siedzeniem jedyna wolna wtyczka pod siedzeniem 2 pinowa, nastepnie czerwony przzycisk na RUN i kluczyk na ON. Liczysz mrugniecia czerwonej kontrolki MIL na wyswietlaczu.


Zrobiłem zwarcie na złączu diagnostycznym, kontrolka MIL miga bez przerwy z 3 sekundowymi odstępami i wogóle nie przestaje mrugać.

[ Dodano: Wto Lip 09, 2013 9:03 pm ]
Trochę grzebałem przy hondzie i powiem że trochę się jej poprawiło, ale nie do końca mianowicie na wolnych obrotach chodzi nadal nierówno lecz powyżej 3tyś. obr. pracuje już normalnie, przy ruszaniu między 2 a 3tyś. obr. motorem szarpie a powyżej 3 poprostu ogień idzie bez problemu. Proszę o pomoc będe bardzo wdzieczny bo już sam nie wiem gdzie i czego szukać


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości