Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC33 Brak mocy szarpie słaby generalnie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

SC33 Brak mocy szarpie słaby generalnie

Post » 03 lipca 2013, 14:24

Witam kupiłem bladego jakiś miesiąc temu po rocznej przerwie wcześniej miałem f2 f4 gs i inne różniste na poczatku wydawalo mi sie ze ma mocy az za duzo ale po pewnym czasie wiadomo wjezdzilem sie w niego no i zaskoczenie bo kiedys jechalem na sc33 kuzyna i na pierwszym i drugim biegu szedl jak winda do gory bez szarpania a moj prawie jak f4 nawet jak odkrece do opory na 2 to ledwo amory wyrwie no i zaczalem grzebac sam robie moto wiec pierwsze co to filtr byllll mega brudny wymienilem go na 4 stozki zrobilem synchro itp pieknie chodzi na wolnych jak na wtrysku prawie zlozylem wszystko zadowolony ze bedzie szatan bo naparwde syf byl w filtrze ale moto chodzilo rowno az do odciny ale mniejsza zlozylem wyjezdzam i do 3-4 tysiecy jest spoko a pozniej jakby sie waha konczyla szarpie przerywa no szok pomyslalem ze mieszanka pewnie za uboga za duzo powietrza za malo wahy ale to nic nie dalo zmienialem sklad mieszanki od 2 do 3 obrotow iglice od przed ostatniego miejsca do pierwszego gdzie na przed ostatnim wogole nie chcial juz nie mam pomyslow odrazu mowie ze szukałem tematów ale nie ma nic zbliżonego do mojego jakies pomysly ? konstruktywne ?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 lipca 2013, 14:51

pierwsze powitalnia po drugie za dużo powietrza stąd objawy braku mocy,tematów było sporo z tym że na k&n

 
Posty: 6
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 03 lipca 2013, 20:12

powitanie poszło i skoro dostaje za duzo to jaki jest sens w sportowych filtrach jak nie idzie tego wyregulować ? ja chce żeby fajer wyrywał mi ręce
xD

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 03 lipca 2013, 21:18

Duzo zalezy od airboxa - jego objetosc jest dokladnie wyliczona pod dany silnik, jesli go wywaliłes i wstawiles tylko stozki na gazniki to bedzie ci to mega trudno wyregulowac, a nawet jesli sie to wmiare uda to i tak straci na mocy i kulturze pracy. Jesli nie wywaliles airboxa to masz jakies szanse zeby to ustawic, ale potrzebował bys dysze w kilku wymiarach - i testowac aby dobrac najbardziej optymalny rozmiar. Najlepsze wyjscie jesli masz seryjne dysze w gaznikach to standardowy filtr powietrza.
A jesli chodzi o sens sportowych filtrow to jak najbardziej jest, ale tylko razem z innymi zmianami - min. gazniki i wydech.

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 03 lipca 2013, 22:03

Siema. ManianaCBR,
toper-utl, Dobrze Ci tłumaczy, to nie jest tak że założysz sobie kn, czy stożki i masz więcej mocy i jest lepiej. Wcale nie. Ktoś kiedyś za to wziął niezłe pieniądze żeby to wszystko wymyślić żeby to wszystko współgrało (chodzi o przepływ powietrza, mieszanki itd) nasze ingerencje w oryginalny układ zasilania paliwem (zmiana filtra czy też zmiana wydechu) wiąże się z tym żeby ''dograć'' dawkę paliwa mieszanki powietrza. do tego służą całe zestawy dynojetów (sa to odpowiednio dobrane zestawy iglic spreżynek i dysz) w zależności od stopnia naszej ingerencji stosujemy stag1 ,2 , czy 3. jest to kosztowne i jak ktoś nie za bardzo czai może kupe kasy wywalić a efekty noga okazac się nie takie jakbyśmy tego sobie życzyli

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 lipca 2013, 00:54

Nie lubię się rozpisywać koledzy wyjasnili to co miałem na myśli a na malo mocy proponuje zmianę sprzeta na mocniejsze :)

 
Posty: 6
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 04 lipca 2013, 11:48

No tez tak myslalem ze dajac mu taki wolny przelot stracil podcinienie itp aczkolwiek w f4 szedl azzz milo moj blady ma puszke akrapovicza przelot chcialem dodac mu filtr jeszcze ale widze ze sensu w tym brak a co do zmiany sprzeta to lubie bladego i zawsze kojarzyl mi sie z mocą xD popracuje jeszcze nad tym bo zeby blady nie szedl na kolo przy przyspieszaniu to hanba xD Dobra panowie zamowie ten filtr ale jeszcze kwestia Iglic im jest krótsza czyli podkładka w dol to dostaje więcej paliwa a w gore czyli na pierwsze miejsce mniej ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 04 lipca 2013, 12:20

Kolego, bez urazy ale widzę adekwatną sobie wybrałeś ksywkę na forum :/ (iglica w góre- więcej paliwa, ale to nie załatwia sprawy w Twoim przypadku, musisz zmienić zdecydowanie dysze)....

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 04 lipca 2013, 18:09

Jak cos mam uzywany seryjny filtr hiflo po przebiegu 3.000 km, ostatnio kupilem po kosztach oryginal z aso i ten mi lezy, jak cos za 25 pln + wysylka moge go oddac. Jest w stanie idealnym, czysciutki i pachnący - dlatego szkoda mi go wywalic. Nie kombinuj nic z iglicami bo to i tak nic nie da, bez airboxa twoje dzialanie jest skazane na porazke. Zmontuj jak fabryka nakazała , jesli chcesz zostaw tylko komin przelotowy (chociaz on sam bez ingerencji w gazniki tez negatywnie wpływa na osiagi i moze zabrac kilka km) i wtedy zobaczysz jak fajera łapy wyrywa.

 
Posty: 6
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 05 lipca 2013, 10:36

Kolego january Moja ksywka jest idealna ! miałem rok przerwy w grzebaniu w moto pytałem dla pewności nie potrzebny mi jest doktorat z wyjmowania gaźników chociaż dość opanowałem tą czynność, co do puszki, że przelot to chyba poprawia górne obroty a osłabia dolne no i powiedzcie jak jest z waszymi fajerami podnoszą się z płynnego dodawania gazem ? No i dzięki wielkie za ten filtr ale niestety kupiłem już. Ale będę miał na uwadze ze posiadasz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Rejestracja: 24 stycznia 2013, 01:32
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 05 lipca 2013, 13:57

U mnie z drugiego biegu lajtowo idzie na koło :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 79
Rejestracja: 12 maja 2011, 08:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Rok produkcji: 1992

Post » 05 lipca 2013, 15:56

Kręcenie na oślep śrubami od składu mieszanki przy silniku aż 4 cylindrowym to tak jak jazda z zamkniętymi oczami. Najlepiej będzie jednak jak podjedziesz na regulacje i zostawisz mechanikom trochę sianka, oni są od tej roboty, może nie od każdej ale od tej w której potrzeba specjalistycznych urządzeń regulacyjnych.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości