It is currently 16 November 2025, 13:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wpyłki, lakierowanie...

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 173
Joined: 05 November 2010, 09:49
Location: Sosnowiec
Points: 2
Motocykl: 900RR sc33
Year production: 1997

Wpyłki, lakierowanie...

Post » 30 January 2014, 21:15

Ze względu an zimowa nudę chciałem pokazać efekt mojej ost zabawy w garażu z pistoletem. Od pewnego czasu coraz bardziej mnie to kreci i ćwiczę, akurat kumpla CBR 954 po sezonowej przygodzie na zakręcie. Wgniecenie w zbiorniku i porysowana czacha. Zamierzał oddać do lakiernika ale tam oczywiście nie chcieli się bawić w malowanie miejscowe bo ze to nie wyjdzie nie ma sensu lepiej całe, a jak walna cenę to tez ścina z nóg, mowie daj pobawię się w najgorszym wypadku i tak oddasz;p ale efekt go zadowolił. Czas naprawy półtorej godziny.

Image

Image

Image

[ Dodano: Czw Sty 30, 2014 8:16 pm ]
Ps. Na 1 zdjęciu jeszcze przed polerka:D

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 30 January 2014, 21:32

dla '' niewtajemniczonych'' efekt rewelacyjny:)

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 30 January 2014, 22:27

:clap: brawo jak dla mnie efekt jak najbardziej zadowalający, bo jednak malowanie po całości to jednak całość i potem naklejki i doszukiwanie się jakiegoś mega wypadku a tak sprawnie i śmiało poszło do przodu a wygląda dalej jak oryginał :dance: MI sie podoba i będę tak musiał pomyśleć nad moją 929 bo jest w oryginale tylko ma parkingową szkodę na prawym boku i na razie mi to nie przeszkadza, ale jednak w oko kole hihi:

User avatar
 
Posts: 173
Joined: 05 November 2010, 09:49
Location: Sosnowiec
Points: 2
Motocykl: 900RR sc33
Year production: 1997

Post » 30 January 2014, 22:40

szkoda ze nie zrobiłem zdjęć bo boczek tez mu robiłem prawy bo tez miał pare rys nie do spolerowania i tez wyszło super, tam dorabiałem kawałek naklejki nawet i tez wyszło ok, na biorniku mikro widać coś tam ale jednak oszczędność kieszeni kolegi została spora:D

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 30 January 2014, 23:48

Super efekt. Jak to robiłeś, pytam z ciekawości.

User avatar
 
Posts: 173
Joined: 05 November 2010, 09:49
Location: Sosnowiec
Points: 2
Motocykl: 900RR sc33
Year production: 1997

Post » 30 January 2014, 23:59

Hmm zbiornik był akurat rok temu malowany baza i bezbarwny ale ja robilem to acrylem, w sumie nawet nie dorabialiśmy komputerowo tylko kolega mówił weź pryśnij tak tylko by do wiosny było bo razi w oczy to, i wziąłem pierwszy lepszy z polki czarny akryl, wyciągnął to stoperem bo wgłębienie było spore, delikatnie wygładziłem szpachlówka wykończeniowa i podkład w sprayu, zmatowiłem wszystko 3000, i małym pistoletem (najzwyklejszy sico TOOLS 60zl) wpylilem sie ciut dalej za podklad tak by nie zblizyc sie do zabezpieczonego miejsca gazeta by nie powstala ostra krawedz, nastepnie po paru warstwach miejsce gdzie konczyl sie lakier uzylem preparatu do cieniowania ktory fajnie niweluje to miejsce. Na drugi dzien po wyschnieciu przemizialem papierkiem 2000 potem 3000 i na to pasta lekko scierna a potem pasta 3ma (zielony korek) a na sam koniec 3m mleczko (niebieski korek)

Image

[ Dodano: Czw Sty 30, 2014 11:21 pm ]
Tutaj próby na aucie, dobrze domieszali akurat kolor i w przypadku błotnika rewelacja, czas malowania błotnika 10 min.

ps. Sorka za jakoś robione kalkulatorem:D

Image

Image

[ Dodano: Czw Sty 30, 2014 11:32 pm ]
Image


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests