Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Szlif-dlaczego na lewą stronę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

Szlif-dlaczego na lewą stronę

Post » 01 kwietnia 2014, 00:09

Witam.
Dzisiaj przeglądałem alledrogo z motocyklami i mam pytanko.
Jak myślicie, dlaczego 90% motocykli które zaliczyły szlifa miały go na lewą stronę ?
Brat w zeszłym roku zaliczył i też lewa strona, ogólnie powypadkowe motocykle mają uszkodzoną lewą stronę.
Jakieś teorie :D ?

 
Posty: 110
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2014, 00:43

za dzieciaka rowerem zrywki też się robiło na lewą stronę. to napewno takie przyzwyczajenie od małego :PP

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2014, 06:41

czeskii, a w którą stronę łatwiej Ci skręcać w prawą czy lewą ? zapewne jest jakaś zależność.

 
Posty: 122
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2014, 08:13

a może dlatego że jak skręcasz w lewo to masz mniejszy margines błędu, pobocze, krawężnik jest znaczenie bliżej niż skręcając w prawo gdzie masz jeszcze co najmniej jeden pas ruchu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 kwietnia 2014, 10:26

Może niektóre są tez obdarte, po matoł źle postawił moto na stopce ;)


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości