Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 17:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fabryczny napęd

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 14 kwietnia 2014, 08:00

ja w tamtym roku też zmieniłem fabryczny naped właśnie miałem dida 50VA8 a mialem coś 34 tyś i łancuch już był nierówno wyciągniety ale jeszcze nie wydawał z siebie niepokojących dzwięków ale już profilatycznie zmieniłem a zębatki miałem jak nowe no ale kupiłem komplet nowy to zalozylem nowy :)

 
Posty: 45
Rejestracja: 28 lutego 2014, 12:38
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl:

Post » 15 kwietnia 2014, 12:33

ja kupując motocykl wymieniłem napęd przy 42 tyś i nie zastanawiałem się czy był ori ale z tego co tu piszecie to właśnie sprawdziłem oznaczenia starego napędu i też okazuje się że jest to oznakowanie fabryczne i zębatka z gumą.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2014, 14:28

pewnie poprzedni właściciel założył zestaw do stuntu i pałował moto przez kilka lat a przed sprzedażą założył oryginalny że niby taki mało używany :diabel2:

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości