Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 17:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

olejarka sc33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

olejarka sc33

Post » 24 czerwca 2014, 21:47

Po rozmowie na pewnym zlocie z jednym kolegą który na cbr1000f osobiscie kupił nowy naped i następnie zrobił na nim prawie 70kkm doszedłem do wniosku ,iż muszę mieć w swej hondzie olejarkę automatyczną .
A wiec potrzebne rzeczy to :
zbiorniczek plynu ham od ursusa c360- cena w rolniczym za nowy magiczne 4zł
jakieś weżyki 5zl
zaworek akwariowy 2zł
elektrozawór odciecia benzyny (można tez dać z lpd ale ten od linii paliwowej z benzynowca jest po prostu mniejszy)- darmocha- bo pracownik złomu tez jeździ motorem :D
tryktrytki - 3zł
+ jakis metr kabla + kilka konektow żenskich - miałem w garażu,
+ trojnik z ukł hamulocowego jakiegoś auta + 2 wkłady od długopisa (obowiązkowe) + klej kropelka ( do pokeljenia wkładów z długopisa z trójnikiem)
Cena wyszła jakieś 10zł - jakby sie ktoś uprarł to można zejśc jeszcze niżej inwestując w zestaw do transuzji krwi +zbiornik na olej po szamponie/mydle /etc.
+ oczywiście olej

Zbiorniczek zamontowalem w pod siedzeniem z boku - w okolicach zbiornika gazu tylnego amorka ( po to aby widziec ile oleju jest w zbiorniczku obok zaraz siedzi elektrozawor i nast wezyk idzie dolem (pod dolnym slizgiem łancucha) i dalej do wahacza.
na wahaczu siedzi zaworek akwariowy regulujacy przepływ i kawałek miedzianego trójnika z przyklejonymi 2 wkladami od długopisa.
Wazne jest że musza być to wklady od długopisa bo raz - łatwo sie odkształcają i formują , dobrze przylegaja do tylnej zebatki i co najwazniejsze z racji iz maja mala srednice wew dobrze zatrzymuja olej aby nic nie kapało po tym jak elektrozawór odetnie doplyw.
Elektozarór podłaczylem bezpośrednio pod tylne swiatła- kiedy właczamy swiatła olej pokapuje . Jak zgasimy moto nic nie wypływa.
jak narazie mimo iz olejarka ma 2 wyjscia na smarowanie z obu stron zebatki uklad jest szczelny i nic nie kapie pod moto - nie ma po nocy zadnej plamy oleju ani nic.
Wrzucam filmik jak to wyglada- jak narazie widać troche plam na feldze - ciągle testuje idealny przeplyw oleju.
Przeróbke traktuje bardzo pozytywnie bo robi robote- juz poczułem iz fajniej sie jeździ na dobrze nasmarowanym łancuchu ( mniej świszczy) i moim zdaniem jest to 10X lepsze niż te smary w szprejach ktore zasychaja na kamień i potem robi sie jedna wielka skorupa.
Jc mam jakieś foty gdyby ktoś chcial ale wrzucam filmik jak to działa

 
Posty: 5
Rejestracja: 02 maja 2014, 13:52
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 2000

Re: olejarka sc33

Post » 25 czerwca 2014, 19:54

Bardzo dobra robota, dziś zrobiłem podobna części użyłem z instalacji LPG, teraz pozostaje tylko ustawić dawkę oleju i się cieszyć czystym i naoliwionym napędem ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Re: olejarka sc33

Post » 26 czerwca 2014, 08:13

Sorki za offtop, - Kolego jaki masz rozmiar gumy z tyłu ? :diabel:

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Re: olejarka sc33

Post » 26 czerwca 2014, 21:03

180/60/17

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Re: olejarka sc33

Post » 27 czerwca 2014, 07:37

pytalem bo jakas strasznie szeroka mi sie wydawala, ale to chyba jednak przez sposob nagrywania ;) Ja mam 190/55/17 i wizualnie jest węższa. Za to w tym roku bedzie 190/50 :diabelek:


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości