Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 20:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zapach

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

zapach

Post » 21 lutego 2009, 21:17

witam niedawno kupilem sprzet i niepokoi mnie zapach plynu z pod baku czy to normalne w tych modelach???? zagladlem pod spod i zdziwilo mnie umiejscowienie zbiornika z plynem chlodniczym przy kolektorze wydechowym prawie sie z nim styka :shock: temperature trzyma normalnie

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: zapach

Post » 22 lutego 2009, 10:01

Witam,u mnie nic nie czuć żadnego płynu nawet jak moto ma 100%...Mówisz o zbiorniku wyrównawczym czy chłodnicy,że dotyka ?? Chłodnicę mam ok 1,5cm od kolektorów a zbiornik wyrównawczy ok 4 cm od kolektorów w najbliższym punkcie,jeśli chcesz to wyślę Ci fotkę jakie są odstępy..Może moto miało małą kolizję lub jakieś śrubki się wykręciły i przez to dotyka.Sprawdź też jak odpalisz moto i trochę pochodzi czy spod korka chłodnicy nie wycieka lub może nie kapie płyn z zbiornika wyrównawczego bo może być tak ,że poszła uszczelka pod głowicą lub korek z chłodnicy jest uszkodzony ,źle wkręcony,czy chłodnica się nie poci ..Pozdrawiam.. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 22 lutego 2009, 13:10

Prawdopodobnie gdzies Ci ucieka plyn i kapie na kolektory poki nie ma sezonu sprawdz dokladnie szczelnosc calego ukladu chlodzenia bo moze to byc delikatna dziurka na wezu albo dosc powazny wyciek z chlodnicy a pozniej w trasie tego juz nei uratujesz

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 24 lutego 2009, 16:52

dzisaj znalazlem przyczyne zbiornik wyrownawczy plynu jest u gory przepalony :shock:
i jest lekko dziurawy ciekawe dlaczego tak mysle ze jest przepalony albo cos go przezarlo jakbty jakas ostra substancjas

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2009, 18:28

Moto,albo miał ślizga i zbiornik dotknął kolektorów ,albo wykręciły się śruby i był luźny i dotykał kolektorów bo ciężko aby z takiej odległości (ok 4cm) się stopił i to w dodatku tylko w 1 egzemplarzu,a w innych 954 jest ok. 8)

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 24 lutego 2009, 18:40

moto mialo lekkiego slizga ale to byl parkingowy slizg jak wyciagne ten zbiornik to lukne dokladnie co sie z nim stalo widze ze na nim jest kilka dziwnych sladow i jeden duzy to mi raczej wyglada na jakas zraca substancje

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2009, 19:00

adam76 pisze:moto mialo lekkiego slizga ale to byl parkingowy slizg


kocham to stwierdzenie :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2009, 19:13

RosA pisze:
adam76 pisze:moto mialo lekkiego slizga ale to byl parkingowy slizg


kocham to stwierdzenie :mrgreen:


Czemu... :D Dobre są też wywrotki na stacji paliw :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 24 lutego 2009, 19:22

tak wyglada bo nie bylo po tym szlifie nic robione owiewki sa lekko przetarte nawet nie widac :P a znaki sa u samej gory zbiornika jakby bylo uderzenie to raczej z przodu a moto jest 100% bezwypadkowe :!: 8)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2009, 19:27

adam76 pisze:tak wyglada bo nie bylo po tym szlifie nic robione owiewki sa lekko przetarte nawet nie widac :P a znaki sa u samej gory 8)


Specjalnie dla ciebie zrobiłem test polałem mój zbiorniczek samym elektrolitem (kwasem,został mi z naboju z skutera) i ponad 10 minut i nic,ale zobaczymy może do jutra będą dziury.. :D

 
Posty: 62
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:11
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2009, 19:41

Martin.B.M pisze:Dobre są też wywrotki na stacji paliw


albo wywrotki przy wprowadzaniu do garażu tzw "garażówki" 8)


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości