Dzisiaj jest 09 czerwca 2025, 23:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak Sprawdzić sygnał z ECU do przekaźnika pompy ...

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 04 grudnia 2014, 01:55
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 2001

Jak Sprawdzić sygnał z ECU do przekaźnika pompy ...

Post » 08 grudnia 2014, 01:27

Witajcie , potrzebuje waszej rady lub dobrej chęci ... muszę sprawdzić na moto które pali coś takiego .. z przekaźnika do pompy paliwa < fule cut realy> wychodzą 4 piny .
2 czarne z tego co wiem to te dają napięcie
2 brązowe , jeden to sygnał z ECU drugi idzie do zegarów

Pyt 1 Jak sprawdzić sygnał który idzie z ECU do przekaźnika miernikiem ??

Pyt 2 czy na obu kablach z przekaźnika powinno wychodzić napięcie ?? jak tak to czy w trakcie rozruchu itp

pyt 3 czy jest to możliwe ze przekaźnik nie cyka a podaje napięcie na jeden z brązowych kabli w pompie ??

pyt 4 dla czego czujnik w pompie paliwa dostaje nepięcie i czy tak powinno byc

pyt 5 czy popa powinna mi się zakrecic jak nie jest w baku zalana paliwem a?

Pyt 6 Jest ktoś z pobliża Katowic < Oś witosa > kto mógłby wpaść do mnie i pożyczyć przekaźnik ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Jak Sprawdzić sygnał z ECU do przekaźnika pompy ...

Post » 08 grudnia 2014, 14:50

w serwisówce jest napisane jak sprawdzić przekaźnik

przekaźnik ma 4 przewody

dwa przewody to plus 12V i minus na cewke przekaźnika czarno biały - brązowy trzeba teraz sprawdzić czy ECU steruje minusem czy plusem ale z tego co widze na schemacie to raczej plusem. więc z komputera powinienes miec plus +12 na jednym z tych przewodow ktore podalem wyzej, drugi powinien miec przejscie caly czas do masy wiec sprawdz omomierzem.

drugie dwa przewody to zestyk zwierny przekaźnika i tu będziesz mieć jeden stały plus 12V a na drugim pojawi się to samo plus 12V gdy przekaźnik się załączy poniżej wrzucam ci fotki jak sprawdzić.
Załączniki
przekaźnik pompy paliwa 929 2.JPG
przekaźnik pompy paliwa 929.JPG

 
Posty: 13
Rejestracja: 04 grudnia 2014, 01:55
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 2001

Re: Jak Sprawdzić sygnał z ECU do przekaźnika pompy ...

Post » 08 grudnia 2014, 20:56

dzieki :) sprawdzę jutro


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości